سیرک زمستانی گنت به لطف Renolit Alkorplan Design دوباره می درخشد

رنولیت محصولات سقفی ALKORPLAN
رنولیت ژئوممبران ALKORPLAN



منبع

سیرک زمستانی بازسازی یک قطعه از تاریخ شهرداری است که در نهایت از ایده مصرف زمین ساختمانی جدید فراتر رفته و در عوض حفاظت و بهبود زمین موجود را در بر می گیرد. این در هر گوشه ای از شهر اعمال می شود، اما در مورد ساختمان های تاریخی که توسط هنرهای زیبا محافظت می شوند، بیشتر از آن استفاده می شود.

Wintercircus احیا شده قرار است در اوایل سال 2023 افتتاح شود. علاوه بر یک سالن کنسرت زیرزمینی با 500 صندلی، میزبان امکانات مشترک، دفاتر برای استارت آپ ها، کافه تریا، رستوران، بار با تراس و چند مغازه خواهد بود. . گوشه‌ای از شهر است که پس از سال‌ها رها شدن، دوباره به فضایی قابل استفاده برای شهروندان تبدیل می‌شود، بدون اینکه زمین بیشتری اشغال کند.

مدت کوتاهی پس از جنگ جهانی دوم، به یک گاراژ تبدیل شد. این عرصه با یک سازه بتنی با سیستم رمپ جایگزین شد که به ماشین‌ها اجازه می‌داد تا به بالای ساختمان بروند. پس از بسته شدن گاراژ در سال 1978، این ساختمان برای مدتی به عنوان فروشگاهی برای خودروهای قدیمی مورد استفاده قرار گرفت تا اینکه تا زمان بازسازی و بهبود اخیر متروک شد.

Wintercircus که در سال 1885 ساخته شد، در طول سال میزبان سیرک‌ها و نمایش‌های تئاتر بود تا اینکه در سال 1920 در اثر آتش‌سوزی از بین رفت. بخش‌های معدودی از سازه در ساختمان جایگزین گنجانده شد که در سال 1923 تکمیل شد.

را رنولیت سیستم طراحی ALKORPLAN مزایای متعددی از جمله انعطاف پذیری بالا، وزن محدود، سهولت در بیان نکات خاص، خلاقیت و ظرافت را ارائه می دهد.

Jolien Haesebeyt، مدیر فروش برای رنولیت ALKORPLAN محصولات سقف بنلوکس، به عنوان سقف باید توسط وزارت هنرهای زیبا برای حفاظت از بناهای تاریخی تایید شده است. به همین دلیل پیشنهاد داده ایم رنولیت طراحی ALKORPLAN در زغال سنگ.”

Jelle Defrancq، مدیر واحد تجاری شرکت نصب Tectum Dekkers می گوید: «نتیجه واقعاً چشمگیر بود. “با تشکر از همکاری با ما رنولیت تامین کننده محصولات سقف ALKORPLAN، ما به کاری که توانسته ایم انجام دهیم بسیار افتخار می کنیم. رنولیت محصولات سقف ALKORPLAN علاوه بر این، با بازرسی های دوره ای در محل ساخت و ساز، کمک مستمر برای محاسبه بار باد، همکاری با معمار و پیمانکار عمومی، پشتیبانی عالی را به ما ارائه کرده است.

را رنولیت سیستم طراحی ALKORPLAN ترکیبی از پروفیل های اکسترود شده با هوای گرم – موجود در دو اندازه و رنگ های مختلف – با زیبایی پوشش های فلزی و مزایای رنولیت غشاهای مصنوعی ALKORPLAN. این راه حل باعث می شود که از مشکلات سقف های فلزی بدون قربانی کردن راه حل های زیبایی شناختی جذاب و خلاق جلوگیری شود.