سیلام، مرکز بازدیدکنندگان مردم هبرید

عنوان پروژه سیلام، مرکز بازدیدکنندگان مردم هبرید
مشتری تراست میراث نورثتون
ارزش قرارداد 500000 پوند
مهلت دور اول ساعت 2 بعدازظهر 30 ژانویه
محدودیت های مناقصه گران باید میانگین گردش مالی سالانه حداقل 500000 پوند در 3 سال گذشته داشته باشند. مناقصه گران ملزم به ارائه نمونه هایی از کارهای انجام شده در پنج سال گذشته هستند که نشان می دهد تجربه مربوطه برای تحویل کار را دارند.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/034919-2022?origin=SearchResults&p=1



منبع

این متعلق به جامعه است – Northton Heritage Trust، یک جامعه خیریه خیریه که اکنون در حال برنامه‌ریزی آینده هیجان‌انگیزی برای این پروژه به‌عنوان یک بازدیدکننده اصلی و مقصد یادگیری است که تاریخ غنی این مجمع‌الجزایر جزیره‌ای دورافتاده را جشن می‌گیرد.

این پروژه 4.5 میلیون پوندی یک مرکز بازدیدکننده جدید با یک ساختمان توسعه‌یافته شامل یک کافه، کتاب‌فروشی و فضای سرگرمی با فضاهای جدید تعاملی هریس و نمایشگاه سنت کیلدا ارائه می‌کند. همچنین یک بلوک خوابگاه دانشجویی 12 تخته برای فعال کردن تحقیق و مطالعه دانشجویی با محوریت گالیک ایجاد خواهد شد.

مرکز بازدیدکنندگان Seallam، Hebrides People در سال 2000 به عنوان یک مرکز بازدیدکنندگان شاخص و مرکز شجره نامه برای جزیره هریس ایجاد شد. این ساختمان که در شمالتون در انتهای جنوبی جزیره قرار دارد، در حال حاضر دارای نمایشگاه هایی است که با تاریخ و محیط طبیعی هیبریدها سروکار دارند.

جدیدترین پروژه یک مرکز بازدیدکننده جدید «تأثیرگذار» با پارکینگ گسترده ارائه خواهد کرد. همچنین مدرسه قدیمی را که مرکز شجره نامه در آن مستقر است ارتقا می دهد و مجموعه ای از نمایشگاه های آموزشی در فضای باز ایجاد می کند که حیات وحش محلی منطقه اطراف را جشن می گیرد.

تیم چند رشته ای انتخاب شده برای قرارداد 500,000 پوندی، مراحل 3 و 4 پروژه RIBA را برای ارتقا و گسترش مرکز بازدیدکنندگان Seallam، Hebrides People در نورثتون که بر تاریخ محلی و شجره نامه تمرکز دارد، انجام خواهند داد.

علاوه بر توسعه ساختمان‌ها و محوطه‌سازی محوطه اطراف، نمایشگاه‌ها با مناطق سفارشی جزیره هریس و سنت کیلدا بازطراحی خواهند شد.

طبق این خلاصه: «مرکز بازدیدکنندگان مردم هبریدز یک پروژه منحصر به فرد است که در جزیره هریس، هبریدهای بیرونی واقع شده است که فرهنگ و میراث مردم را از طریق سوابق شجره نامه، داستان سرایی و تاریخ آنها تجلیل می کند.

مرکز و نمایشگاه‌های کنونی بیش از 20 سال پیش ساخته شده‌اند و اکنون برای برآورده کردن نیازهای بازارهای محلی و توریستی نیاز به ارتقا دارند. تسهیلات پیشرفته مستلزم رسیدگی به بازدیدکنندگان بسیار بیشتری از سایت با پیش‌بینی 10000 تا 15000 بازدیدکننده پس از تکمیل نمایشگاه‌های جدید است.

قیمت پیشنهادی برای قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد بهای تمام شده است. بیمه مسئولیت عمومی 500000 پوند، بیمه مسئولیت کارفرمایان 500000 پوند و بیمه غرامت حرفه ای 500000 پوند مورد نیاز است.

جزئیات مسابقه