سی اف مولر دفتر خود در بریتانیا را می بندد

بر اساس اسنادی که در Companies House ثبت شده و در اسناد رسمی منتشر شده است، CF Møller Architects UK Ltd در 22 دسامبر وارد انحلال داوطلبانه شد و دو مدیر مستقر در لندن در اوایل ماه گذشته شرکت را ترک کردند. روزنامه.

لیام شورت و مایکل سندرز از مکینتاایر هادسون، انحلال‌دهنده‌ها، به دنبال قطعنامه‌ای که توسط لون بندورف، مدیر اجرایی CF Møller امضا شد، در 29 دسامبر منصوب شدند.

سی اف مولر از اظهار نظر در مورد بسته شدن تجارت خود در بریتانیا خودداری کرد.

مرکز انرژی کم کربن شبه جزیره گرینویچ توسط سی اف مولر با همکاری کنراد شاوکروس



منبع

پروژه های CF Møller در بریتانیا شامل یک بال جدید در موزه ملی دریایی در گرینویچ (تکمیل سال 2011)، توسعه موزه تاریخ طبیعی در کنزینگتون (2010) و مرکز انرژی کم کربن شبه جزیره گرینویچ (2017) است که دارای یک دودکش 49 متری طراحی شده است. توسط هنرمند Conrad Shawcross.

بر اساس حساب‌های سال 2021، کسب‌وکار CF Møller در بریتانیا 26 کارمند داشت که در دفترش در Telephone House، شوردیچ مستقر بودند، با این حال AJ می‌دانست که در زمان انحلال تنها 15 کارمند داشت.

این دفتر یکی از بزرگترین شرکت های معماری دانمارک است. در سال 2021 درآمد خالص 300 میلیون کرون (35 میلیون پوند) داشت که حدود نیمی از آن در خارج از کشور از جمله از طریق دفاتر در سوئد، نروژ و آلمان به دست آمده بود.

این مرکز همچنین چندین طرح مسکن را طراحی کرد، از جمله در دهکده ورزشکاران در شرق لندن (2012)، جایگزینی برای باغ رابین هود اسمیتسون ها و توسعه هنوز ساخته نشده کنار آب در Granton در ادینبورگ (طراحی شده در سال 2022).

مدیران تصفیه هنوز بیانیه ای درباره وضعیت مالی نهایی شرکت منتشر نکرده اند و از اظهار نظر در مورد میزان بدهی شرکت به طلبکاران خودداری کردند.

با این حال، این شرکت پس از تلاش برای کسب سود در طول چندین سال، دفتر خود را در بریتانیا تعطیل کرد: بین سال‌های 2019 تا 2021، شرکت از مجموع درآمد 5.3 میلیون پوندی، 211000 پوند ضرر قبل از مالیات داشته است.