شراب‌سازی کنت مشاجره‌آمیز فاستر + شرکا به تحقیق عمومی می‌رود

“به عنوان یک تجارت کشاورزی، ما نیاز آشکاری به یک مرکز شراب سازی جدید داریم.”



منبع

شورا اکنون تأیید کرده است که حامی این پروژه، Vineyard Farms، درخواست تجدیدنظر داده است، به این معنی که این طرح ها به یک تحقیق عمومی خواهد رفت. هنوز تاریخی تعیین نشده است.

گری اسمیت، مدیر اجرایی Vineyard Farms، پس از رد این درخواست در ماه مارس، گفت: “Kentish Wine Vault این پتانسیل را دارد که سرمایه گذاری چند میلیون پوندی در اقتصاد، رونق گردشگری و ایجاد مشاغل جدید بسیار مورد نیاز برای مردم محلی ایجاد کند.” این پروژه استانداردهای جدیدی را برای پایداری تعیین می کند و مدوی را در قلب بازار شراب انگلیسی قرار می دهد.

در ماه مارس، شورای مدوی طرح‌های 30 میلیون پوندی پروژه خزانه شراب کنتیش در نزدیکی کاکستون را کنار گذاشت، کمیته برنامه‌ریزی آن هشت به سه رای مخالف توسعه داد.

این امتناع علیرغم توصیه دفاتر برنامه‌ریزی طرح زیرزمینی برای تصویب، ستایش مزایای اجتماعی و اقتصادی آن و همچنین «طراحی ظریف و سنجیده» پیشنهاد فاسترز صورت گرفت.

اما، اگرچه ساختمان کارخانه شراب سازی 85 درصد زیر زمین بود و دارای سقفی منحنی با سقف چمنزار گچی بود، اعضای شورا نگران تأثیر آن بر حومه اطراف بودند.

این پیشنهاد همچنین مورد پسند مردم محلی قرار نگرفت و آنها ابراز نگرانی کردند که منطقه آنها توسط بازدیدکنندگان غرق شود. این طرح ها 600 نامه اعتراض دریافت کردند در حالی که 1000 نفر طوماری را علیه این طرح امضا کردند.

طبق اعلامیه تصمیم رسمی، کمیته برنامه ریزی احساس کرد که “مقیاس و ماهیت توسعه پیشنهادی منجر به افزایش قابل توجهی در فعالیت اضافی در دره بوش خواهد شد” که “تأثیر نامطلوب شدیدی خواهد داشت”. [to] و از دست دادن مستقیم آرامش و طبیعت توسعه نیافته فعلی منطقه زیبایی طبیعی برجسته.

یکی از اعضای شورا که به رد این طرح رای داد، سایمون کوری، نیز گفت که نگران تأثیر “200-300 خودرو در روز و 65000 بازدیدکننده در سال” است.