شش مقیاس توسعه پایدار


برترام سخنرانی خود را با تشریح شش مقیاس برای مقابله با کاهش انتشار کربن – جهانی، ملی، منطقه ای، محله ای، اجتماعی و خانگی- آغاز کرد و به تشریح چگونگی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای توسط دولت ها و سایر سازمان ها برای رسیدن به اهداف بین المللی پرداخت.

در سطح ملی، برترام سیستم قیمت گذاری کربن وزارت خزانه داری اچ ام را به عنوان “فوق العاده مفید” برای “ارائه” برجسته کرد. [a] … نوع نخ طلایی یا نخ سبز از خط مشی تا پروژه ها، تا تهیه، اجرا و استفاده».

برترام با استفاده از مریدین واتر به عنوان مثال «محله» توضیح داد که چگونه برنامه توسعه مجدد جاه طلبانه انفیلد تا سال 2030 به بی طرفی کربن خواهد رسید. او توضیح داد که نقشه برداری انتشار گازهای گلخانه ای با معماران و برنامه ریزان ارشد Karakusevic Carson و Arup جزء مهم یک رویکرد مبتنی بر شواهد است. زیرا 80 درصد از انتشار کربن توسعه Meridian Water از ساخت و ساز حاصل می شود.

مریدین واتر قرار است 10000 خانه و 6000 شغل را در سایتی با مساحت 85 هکتار در تاتنهام، شمال لندن ارائه دهد. این سایت در حال حاضر خانه یک کارخانه گاز، خرده فروشی و انبارهای بزرگ است. 300 نفر اول این پروژه در سال آینده وارد فاز اول پروژه خواهند شد.

برترام ابراز خوشحالی کرد که پیش بینی های انتشار گاز مریدین واتر با اهداف تعیین شده توسط اداره لندن بزرگ مطابقت دارد. او گفت اگر صنعت خانه سازی بتواند با این سیستم کار کند، “ما قادر خواهیم بود همه این کاهش ها را به خوبی انجام دهیم”.

مقررات، مشوق ها و مالیات ها غیرجنسی ترین، خسته کننده ترین و تاثیرگذارترین روشی هستند که می توانیم سیستم را تغییر دهیم.

Enfield در حال حاضر با HTA، Hawkins\Brown، Mae، Kjellander Sjöberg Architects، Periscope، Assael و Karakusevic Carson در فازهای بعدی Meridian Water کار می کند، جایی که حداقل 40 درصد از واحدها مقرون به صرفه خواهند بود. او خاطرنشان کرد: مقررات، مشوق ها و مالیات ها غیرجنسی ترین، خسته کننده ترین و تاثیرگذارترین روشی هستند که می توانیم سیستم را تغییر دهیم.

برای دستیابی به اهداف خالص صفر مریدین واتر، یک استراتژی بلندپروازانه استفاده مجدد از مواد ضروری است که شامل یک “سایت استفاده مجدد از مواد” – محوطه فیزیکی برای بازیافت مواد، و همچنین یک مبادله آنلاین است که خرید و فروش را برای آنها آسان تر می کند. توسعه دهندگان و پیمانکاران

طبق وب سایت شورای انفیلد، نزدیک به یک سوم ساختمان های مریدین واتر با مواد بازیافتی، طبیعی یا محلی ساخته خواهد شد. سالن تئاتر Meridian Water Studios اولین سالنی است که در سایت با مصالح استفاده شده مجدد ساخته شده است.

برترام در پاسخ به سوالی از هتی هارتمن، سردبیر پایداری AJ در مورد اینکه به کدام جنبه از مریدین واتر افتخار می کند، به استفاده مجدد از مواد اشاره کرد و اذعان داشت که این روزها هنوز روزهای اولیه برای استفاده دایره ای از مصالح در ساخت و ساز است.

برترام همچنین ابتکارات پایداری تیمش را برجسته کرد، به ویژه اطمینان از مشارکت توسعه دهندگان در صندوق جبران کربن، اطمینان از اینکه ساخت و ساز بدون کربن است و ترویج استفاده از انرژی تولید شده محلی.

برترام در بخش “خانواده” سخنرانی خود، تجربه شخصی خود را از بازسازی عمیق خانه تراس دار خود در شهر کنتیش به اشتراک گذاشت. با همکاری با معماران Prewett Bizley، رویکرد به حداکثر رساندن فضای داخلی از طریق مداخلاتی مانند قرار دادن یک دفتر خانه در اتاق زیر شیروانی، فضای خواب نیم طبقه کودک و نازک کاری هوشمندانه در سرتاسر بود تا وسعت ساخت جدید را به حداقل برساند. بهبود هدفمند پارچه با نصب پمپ حرارتی منبع هوا و پانل های فتوولتائیک ترکیب شد.

برترام گفت: «بسیار دراماتیک بود. ما مجبور شدیم همه چیز را به آجرکاری برگردانیم و از عایق الیاف چوبی استفاده کنیم. و سپس چیزهای جدید [was made] از مواد کربنی بسیار کم تجسم که می توان آنها را نیز بازیافت کرد … OSB و با روکش روغن خاصی روکش کرد. زیبا به نظر می رسد، احساس فوق العاده ای دارد و [is] فوق العاده پایدار.’

در پایان سخنرانی خود، آقای برترام شش مقیاس جهانی، ملی، منطقه‌ای، محله، جامعه و خانواده را در برابر یکدیگر ترسیم کرد و پیشنهاد کرد که طرح‌های مسکن پایدار مانند مریدین واتر نقش کلیدی در تلاش‌های جهانی برای مبارزه با بحران آب و هوا دارند. .

او گفت: “اگر همه ما بتوانیم با هم کار کنیم و هر کاری که ممکن است انجام دهیم، به نوعی کار می کند – اما ما باید آن را انجام دهیم.”

برترام که قبلاً شریک فاستر + شرکا بود، جایی که به مدت 18 سال در آنجا کار کرد، سه سال پیش از طریق بخش عمومی به شورای انفیلد پیوست. پس از یک سال استخدام، شرح شغل خود را نوشت و ادامه داد

حمایت شده توسط

روکا آبی 300dpi



منبع