شهردار در مورد “خلاف” تخریب مسکن لندن تحقیق می کند

سیان بری، عضو مجمع حزب سبز لندن، دیروز (23 مارس) در حال پرسش از شهردار در تالار شهر، تحقیقاتی را ارائه کرد که نشان می‌دهد سیاست‌های GLA، با هدف اعطای کمک هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه برای تخریب تنها در شرایط استثنایی، حاوی یک شکاف است.

او گفت: “یکی از شوراها به من گفت که خانه ها منسوخ شده اند زیرا “در سال 2003، ساکنان املاک به نفع بازسازی رای دادند”. دیگری به من پاسخ داد که “آنها از ما خواسته بودند تأیید کنیم که خانه ها با تعریف GLA خانه های منسوخ مطابقت دارند”.

او در زمان پرسش شهردار به خان گفت که از قوانین آزادی اطلاعات برای پرسیدن منظور شوراها از “منسوخ” استفاده کرده است، اما متوجه شد که این اصطلاح بدون هیچ سوالی در تلاش برای تامین بودجه شهرداری استفاده می شود.

یک طرح رقیب توسط آلیس براون از معماران AAB و با بودجه RIBA خانه‌های موجود را بازسازی می‌کند و ادعا می‌کند که این تاثیر کربن شش برابر کمتر خواهد داشت.



منبع

GLA، در طرح لندن خود، تلاش کرده است استفاده مجدد و مقاوم سازی را با بخش های خاصی در مورد کربن تجسم یافته و اقتصاد دایره ای ترویج دهد. با این حال، منتقدان می‌گویند که این سیاست‌ها فاقد دندان هستند و به شهردار اشاره کرده‌اند که در تعدادی از پروژه‌های تخریب برجسته، مانند طرح مارکس اند اسپنسر و معمار آن Pilbrow + Partners برای تخریب و بازسازی فروشگاه خیابان آکسفورد در سال ۱۹۲۹، دست به دست می‌شود.

فقط میتونم بگم چیزی که گفتی عالی نیست؟ و این یک دست کم گرفتن از من است، او پاسخ داد.

بری، که دو سال پیش پیش‌بینی کرد که پایتخت از سال 2003 بیش از 13500 خانه اجتماعی را در صورت تکمیل پروژه‌های تایید شده از دست خواهد داد، گفت که توضیح شوراها درباره برچسب‌گذاری مسکن به‌عنوان «منسوخ» از «گیج‌کننده تا کافکایی» متغیر است.

دیروز، گاردین در مورد مناقشه ای بر سر طرح پیشنهادی بولدوزر کردن شهرک شورای شهر غرب کنتیش در دهه 1960 تحت طرح جامعی که توسط آلفورد هال موناگان موریس، شرکت سایمون آلفورد، رئیس RIBA، برای منطقه کمدن لندن تهیه شده بود، گزارش داد.

من پرسیدم که آنها باید چه مدرکی را هنگام ارائه پیشنهادهای کمک مالی ارائه کنند، و یکی از آنها گفت: “ما نیازی به ارائه مدرک نداریم”. به نظر می رسد که تعریف و دلایل اساساً فقط این است: “زیرا ما می خواهیم” از مالکان آنجا. برای 342 خانه من نتوانستم اطلاعاتی کسب کنم زیرا آنها خانه های انجمن مسکن هستند. شوراها آنها را اداره نکردند.

او به شهردار گفت: «من واقعاً می‌خواهم بدانم که افسران شما در این سیاست سختگیری می‌کنند.» “شما باید اعتراف کنید که از آن به عنوان یک حفره سوء استفاده می شود.”

خان نسبت به یافته‌های بری ابراز نگرانی کرد و افزود که می‌خواهد اطمینان حاصل کند که خانه‌هایی که قابلیت نوسازی را دارند بازسازی می‌شوند.

می توانم این را برداریم، صندلی؟ آنچه من نمی خواهم این است که شوراها افسران خود را با افسران ما بازی می دهند. چیزی که من نمی‌خواهم این است که این خانه‌هایی که می‌توانند بازسازی شوند، نه اینکه بازسازی شوند. البته هر خانه ای را نمی توان بازسازی کرد. و من می دانم که شما این را قبول دارید. چیزی که من نمی‌خواهم این است که از آن به عنوان یک خلاء استفاده شود.