شوراهای لندن با هم متحد می شوند تا سرانجام پل باترسی طرح One-World را تحویل دهند

در زیر عرشه در اسکله های رودخانه، طاق ها به موازات دهانه پل تغییر زاویه می دهند. این امر ابعاد جانبی پایه های رودخانه جدید را به حداقل می رساند.



منبع

کریس مدلند، مدیر معماران One World Design به AJ گفت: «یک دهه از زمانی که این تلاش را آغاز کردیم می‌گذرد. ساختن پل بر روی تیمز همیشه یک چالش بود، و از نقطه شروع تمرین کوچک محلی طرفدار ما خیلی ها می گویند غیرممکن است.

مدلند ادعا می‌کند که با بودجه، این پل می‌تواند ظرف 18 ماه تحویل داده شود، بسته به زمان‌بندی کار رودخانه ضروری برای جلوگیری از فصل تخم‌ریزی ماهی.

قبلاً به عنوان پل جوبیلی الماس به بازار عرضه می شد، موافقت برنامه ریزی برای دوچرخه سواری و گذرگاه عابر پیاده از سال 2013 انجام شده است، دو سوم از هزینه 32 میلیون پوندی پل در حال حاضر تامین شده است و پایه های آن در یک طرف رودخانه تیمز در محل قرار دارد. .

“با این حال، تیم موفق شده است فراتر از هر پروژه همزمان دیگری بر روی پل تیمز پیش رود و این کار را بدون صرف یک پنی از پول عمومی انجام داده است.”

بررسی سال 2016 توسط TfL توسط Mott MacDonald انجام شد و گذرگاه در سال بعد در برنامه حمل و نقل TfL گنجانده شد.

وی افزود: «علیرغم روند سیاسی و مشکلات اقتصادی کنونی، ما همچنان معتقدیم که این پل تکمیل خواهد شد، سؤال این است که چه زمانی».

این چیدمان دو دهانه بیرونی بلندتر و یک دهانه مرکزی کوتاه‌تر می‌دهد. پل با استفاده از طاق های گره خورده با گره های تشکیل شده توسط عرشه گسترش می یابد.

تخمین زده می شود که پس از تامین مالی، این پروژه ظرف 18 ماه با هزینه 32 میلیون پوند تحویل داده شود – که نسبت به بودجه 22 میلیون پوندی یک دهه قبل افزایش یافته است.

شورای Wandsworth دارای 18 میلیون پوند بودجه از محل مالیات زیرساخت های اجتماعی (مالیات مالک زمین) است که برای ساخت پل حصارکشی کرده است.

رانش باقی مانده از قوس ها، که توسط بند ها حمل نمی شود، توسط تکیه گاه ها و پایه ها مقاومت می کند. قوس ها به صورت پلانی در مرکز هر دهانه تلاقی می کنند و به جفت قوس ها اجازه می دهند تا مقداری پایداری جانبی برای یکدیگر ایجاد کنند.

این بیانیه می افزاید که این شامل مناقصه برای “بسته های بودجه TfL” و همچنین ارائه پیشنهادات به طرح های اجرایی محلی TfL است که برای شوراها برای دستیابی به اهداف استراتژی حمل و نقل شهردار ایجاد شده است.

شوراها همچنین به دنبال تأمین بودجه از طریق طرح مالیات زیرساخت های اجتماعی هستند که به مقامات محلی اجازه می دهد تا با اجرای مالیات بر توسعه جدید در منطقه خود، پول نقد جمع آوری کنند.

بیانیه مشترکی که بین شورای واندسورث و حمل و نقل لندن (TfL) صادر شد، نشان می دهد که این سه شورا اکنون قصد دارند پیشنهادات مشترکی را از طریق جریان های مالی مختلف ارائه کنند.

طراحی پل

شورای واندسورث برای اولین بار در سال 2012 مطالعه پل را سفارش داد. توسط SKM کالین بوکانان انجام شد و این بررسی به این نتیجه رسید که این پل “ارزش بالایی برای پول دارد”.

روبنای پل از سه دهانه بر روی چهار پایه تکیه می‌کند که دو پایه آن در رودخانه قرار دارند و با دو پایه مرکزی پل راه‌آهن مجاور هم راستا می‌شوند.

این پل توسط معماران One World Design با مهندسان سازه Expedition Engineering و مهندسان دریایی Beckett Rankine طراحی شده است.

با این حال، تلاش‌ها برای تأمین بودجه باقی‌مانده تاکنون کوتاهی کرده است. اخیراً، پل دوچرخه‌سواری و عابر پیاده پیشنهادی کرمورن در غرب لندن توسط صدیق خان شهردار لندن وقتی فهرستی از پروژه‌های «آماده بیل» را به دولت در سال 2020 ارائه کرد، مورد بی‌اعتنایی قرار گرفت.

شمع ها در حال حاضر در سمت Battersea رودخانه در زمین قرار دارند و توسط توسعه دهنده Barratt London در طول ساخت یک توسعه مسکونی در کنار رودخانه نصب شده اند.