شورا اعتراف می کند که مدرسه ابتدایی اسکاتلندی که تازه ساخته شده است «خیلی کوچک» است

شورای رنفروشایر می‌گوید که تعداد دانش‌آموزان در دهه آینده به 1000 نفر خواهد رسید و مدرسه جدید ساخته شده حداقل نصف اندازه مورد نیاز خواهد بود. کلاس های قابل حمل تا زمانی که “راه حل بلندمدت” پیدا شود مورد نیاز خواهد بود.

شورای رنفروشایر به AJ گفت که مدرسه ظرفیت کافی برای سال جاری دارد، اما افزود: اکنون می دانیم که از آگوست 2023 باید فضای بیشتری برای دانش آموزان فراهم کنیم و به همین دلیل است که اکنون اقداماتی را برای ارائه شش کلاس درس جدید انجام می دهیم. شروع سال تحصیلی جدید

منبع:هولمز میلر / BAE Systems

BAE، به عنوان مالک زمین، مدرسه 18 میلیون پوندی را به عنوان بخشی از توافقنامه بخش 75 با شورای رنفروشایر، که مسئول تعیین ظرفیت زیر 500 دانش آموز بود، ساخت.

اگر BAE به عنوان توسعه‌دهنده می‌دانست که مدرسه خیلی کوچک است و آن را مطرح نمی‌کرد، به نظر من این یک مشکل واقعی بود.

شورا با این رقم مخالفت کرده است، اما هیچ یک از هزینه های اضافی توسط BAE، که موافقتنامه بند 75 آن در مورد مدرسه و توسعه روستای درگاول به پایان رسیده است، پوشش داده نخواهد شد.

مدرسه ابتدایی دارگاول در ژانویه امسال با فضای کافی برای 463 دانش آموز پس از سرمایه گذاری چند میلیون پوندی توسعه دهنده BAE Systems در محل یک کارخانه قدیمی مهمات در روستای بیشاپتون افتتاح شد.

کوین، به نمایندگی از مقامات، گفت که تحقیقات داخلی در مورد شرایط مربوط به محاسبه اشتباه انجام خواهد شد و یافته ها منتشر خواهد شد.

استیون کوین، مدیر خدمات کودکان، در نامه‌ای به والدین گفت که «بسیار متاسفم» که آنها را در مورد «خطایی» که در سال 2017 هنگام ارائه شماره دانش‌آموزان رخ داده بود، اطلاع داد. پس از آن، اندازه مدرسه هلمز میلر اکنون ناکافی است.

دانلوپ به AJ گفت: “من گیج شدم که چگونه چنین “خطایی” ممکن است انجام شود. علاوه بر این، ظاهراً دامنه کامل پروژه از طریق تعدادی کارگاه طراحی شامل توسعه‌دهنده، معمار، تیم طراحی و مشتری، دوباره در یک دوره زمانی طولانی، توسعه و تأیید شد.

تا زمانی که راه حلی بلندمدت ایجاد شود، این فضا برای همه ایجاد می کند. ما در حال بررسی گزینه های مدیریت ظرفیت آینده با هدف نهایی کردن این برنامه ها در بهار آینده هستیم.

آلن دانلوپ، معمار برجسته اسکاتلندی به این موضوع گفت هرالد که گسترش جدید به مدرسه ابتدایی دارگاول می تواند هزینه ای بالغ بر 17 میلیون پوند برای شورای رنفروشایر داشته باشد.

سیاستمداران محلی نیز از مقامات محلی به دلیل محاسبه اشتباه انتقاد کرده اند. هرالد او از این موضوع متحیر شده بود [had] پنج سال طول کشید تا شورا این موضوع را به عنوان یک موضوع مطرح کند.

هلمز میلر گفت که نمی تواند اظهار نظر کند.



منبع

به همین ترتیب، اگر شورای رنفروشایر می‌دانست که مدرسه خیلی کوچک است اما تحت فشار قرار می‌گیرد، این نیز یک نگرانی خواهد بود. با این حال، این روزها هیچ چیز در مورد تدارکات پروژه های عمومی، از جمله مدارس و آنچه در جریان است، مرا شگفت زده نمی کند.

یک سخنگوی BAE Systems گفت: “ظرفیت مدرسه ابتدایی جدید دارگاول توسط شورای رنفروشایر برای 440 دانش آموز در سال 2018 تعیین شد. BAE Systems مدرسه ابتدایی دارگاول را به طرح مورد توافق در سال 2021 تحویل داد.”

مدرسه ابتدایی دارگاول اثر هلمز میلر امسال افتتاح شد

شواهد گسترده ای وجود دارد که توانایی دانش آموزان مدرسه برای یادگیری مؤثر تحت تأثیر محیط فیزیکی آنها قرار می گیرد. غیرقابل قبول است که به نظر می رسد این راه حل وحشت زده بدون مشورت با والدین یا جامعه محلی به دست آمده باشد.

شورا در حال حاضر به اشتباه محاسبه تعداد دانش آموزانی که در سال های آینده در مدرسه حضور خواهند داشت اعتراف کرده است. شورا گفت که اعضای هیئت سیاست آموزشی آن روز دوشنبه با خرید شش کلاس درس موقت با هزینه 2 میلیون پوند موافقت کردند.