شورا پیشنهاد لیدو و «خانه‌های کوچک» رقیب را در فروم تأیید می‌کند

با این حال، گروه‌های اجتماعی محلی – و شورای شهر فروم – به دلیل نگرانی‌هایی که این طرح برای سایت بسیار متراکم است، فضای کافی برای استخدام ندارد و انبارهای محلی تخریب می‌شود، با این طرح مخالفت کردند.

تیم پشتیبان Mayday Saxonvale پیشنهاد استفاده از نوع جدیدی از مدل توسعه برای دگرگونی سایت را دارد. به‌اصطلاح «مدل می‌دی» شامل ایجاد یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت توسعه املاک Stories است که «کاملاً در راستای حداکثر کردن ارزش اجتماعی باشد».

در این بیانیه آمده است: “این توسعه تحت رهبری جامعه هرگز در بریتانیا در چارچوب برنامه ریزی جامع انجام نشده است – کاملاً جدید است و فروم می تواند راهگشا باشد و تغییر جزر و مدی را به سمت بهبود مدنی در جوامع بریتانیا آغاز کند.”

افسران برنامه ریزی در شورای منطقه مندیپ، رد «توسعه شهر با کاربری مختلط» در حاشیه مرکز شهر فروم را توصیه کرده بودند. اما، پس از انبوهی از حمایت محلی، شوراها در عوض این هفته به تصویب آن رأی دادند.

باکلند گفت که طرح قبلی تاکید زیادی بر مسکن های جدید برای شهری داشت که از زمان طراحی قبلی طرح محلی به شدت تغییر کرده بود.

Andrew Kirby Architects در Totnes، Devon مستقر است، در حالی که Studio Saar دارای دفاتری در Udaipur و Frome است و دو سال پیش توسط معمار سابق AHMM و Feilden Clegg Bradley Studios، Jonny Buckland و Ananya Singhal که قبلاً برای معمار برنده جایزه Pritzker کار کرده بود، تأسیس شد. بی وی دوشی.

“این نیازهای شهرها را برآورده نکرد، و ما یک جامعه فعال داریم که با هم متحد شده و برای طرح درست فشار آورده است. این شهر باید رشد کند و به این سایت قهوه ای گسترش یابد – نمی توان همه آن را به خانه های مسکونی واگذار کرد.

این پروژه که توسط شرکت اجتماعی غیرانتفاعی Mayday Saxonvale رهبری می‌شود، با هدف ارائه چشم‌اندازی جایگزین برای ارائه‌شده توسط گروه املاک Acorn در طرح موافقت شده آن در سال 2021 است. Acorn قبلاً با شورای منطقه مندیپ که مالک سایت است، یک قرارداد توسعه دارد.

حدود 1300 نفر از ساکنان به شورا ایمیل زدند تا از این پروژه حمایت کنند که شامل 182 خانه، فضای کاری و یک لیدو در ساکسون ویل، یک سایت صنعتی سابق به وسعت 5.16 هکتار در لبه جنوب شرقی مرکز شهر فروم است.

در بیانیه‌ای در اوایل سال جاری، این شورا گفت که Acorn بهترین سابقه و چشم‌انداز را برای ارائه طرحی دارد که می‌تواند یک محیط زندگی سفارشی و هیجان‌انگیز، پایدار و مبتنی بر میراث را به نفع Frome ایجاد کند.

سخنگوی Acorn گفت: “گروه املاک بلوط در یک رابطه قراردادی با شورای منطقه مندیپ است و مشتاقانه منتظر توسعه این سایت بازسازی طولانی مدت و ایجاد طیف وسیعی از فضای تجاری و اجتماعی است که صدها شغل جدید را همراه با انرژی ایجاد می کند. خانه های جدید کارآمد هر دو بازار مقرون به صرفه و باز، برای افزایش این شهر در حال حاضر پر جنب و جوش و محبوب بازار.



منبع

این طرح دارای 40 درصد مسکن مقرون به صرفه است و تاکید زیادی بر خانه‌هایی برای خریدارانی که برای اولین بار دارند، از جمله 27 قطعه در لبه شمالی سایت اختصاص داده شده به «خانه‌های کوچک» سفارشی ساخته شده است که معمولاً حدود 37 متر مربع مساحت دارند. این جنبش که در آمریکا محبوبیت دارد، جایی که حدود 10000 خانه مینیاتوری وجود دارد، هنوز در بریتانیا شروع به کار نکرده است.

طرح جامع معماران اندرو کربی و استودیو سار – لیدو

طرح Acorn، طراحی شده توسط Nash Partnership، شامل 300 خانه با 72 دفتر کار مقرون به صرفه، مغازه ها در ساختمان های بین دو تا پنج طبقه و همچنین یک پارک در کنار رودخانه بود.

جانی باکلند، یکی از بنیانگذاران استودیو سار، که فعالیتش بر اساس این سایت است، گفت: “روی کاغذ، کامپیوتر می گوید “نه”. اما قلب ها و ذهن ها به جلو آمدند تا بگویند “نه، مردم این را می خواهند”.

این گروه هنوز باید تلاش کند و شورای مندیپ را که قبلاً با Acorn توافقنامه فروش و بیش از حد دارد، به دست آورد. این طرح دو بار توسط کمیته برنامه ریزی آن تصویب شده است، اما بر اساس گزارش روزنامه های محلی، هنوز موافقت نامه های قانونی امضا نشده است.

درخواست با برخی از شرایط مربوط به مسائل کاهش زیست محیطی و توافق با افسر بزرگراه تایید شد.