شپرد رابسون مجوز بازسازی دفاتر فهرست شده دهه 60 در منچستر را به دست آورد

در درون است که بازاندیشی رادیکال تری صورت می گیرد

اندرو باترورث، مدیر بازرگانی برونتوود، گفت: با توجه به ماهیت تاریخی ساختمان، پلان‌ها پیچیده بودند و باید با میراث سایت همدلی داشته باشند و در عین حال آگاهانه باقی بمانند و فضایی پویا و نوآورانه را برای مشتریان خود فراهم کنند.

چشم انداز شپرد رابسون برای دادگاه پال مال در منچستر

سایر امکاناتی که قرار است معرفی شوند عبارتند از: سالن بدنسازی، استودیوی سلامتی، اتاق‌های رختکن، ذخیره‌سازی دوچرخه، غلاف کنفرانس، اتاق‌های جلسه، سالن هم‌کار و اتاق نمایش.

الکس اسمیت، شریک شپرد رابسون، گفت: تلاش زیادی برای بازسازی وفادارانه نمای ساختمان انجام شده است، که این فرآیند شامل ظرافت هایی است که معمولاً با کار بر روی یک ساختمان تاریخی مرتبط است.

یک ورودی جدید به مرکز ساختمان تغییر مکان می دهد تا یک میدان بیرونی و تراس سرپوشیده در فضایی که قبلا استفاده نشده بود ایجاد شود. این طرح همچنین فضای کافه‌ها را به ساختمان معرفی می‌کند و فضای خرده‌فروشی را در مقابل خیابان کینگز ایجاد می‌کند.

این برنامه ها توسط افسران برنامه ریزی در شورای شهر منچستر، با تصمیمی که در روز دوشنبه (24 اکتبر) منتشر شد، تأیید شد.

تناسب داخلی ساختمان، توسط بازوی داخلی شپرد رابسون، ID:SR، دارای «ظاهر و احساسی در اواسط قرن با الوارهای گرم، پرداخت‌های طبیعی و رنگ‌های غنی و خاکی» خواهد بود، در حالی که ساختمان دارای یک نمای جدید نیز خواهد بود. تراس پشت بام.

“در داخل است که بازاندیشی رادیکال‌تر صورت می‌گیرد و فضاهای کاری مدرن، کارآمد و نشاط‌آور و امکاناتی را ایجاد می‌کند که با زبان طراحی اصلی ساختمان قاب می‌شوند.”

ما عمیقاً از مسئولیت خود برای کمک به مشتریان خود و شهرهایی که در آنها فعالیت می کنیم برای دستیابی به اهداف پایداری خود آگاه هستیم.

با این حال، ساختمان در اکثر چهار سال گذشته خالی مانده است. اکنون شپرد رابسون و توسعه دهنده برونتوود در حال برنامه ریزی برای بهبود فضای داخلی ساختمان و ایجاد یک ورودی به سبک مهمان نوازی هستند و در عین حال نمای آن را نیز بازسازی می کنند.

پنجره‌ها نیز جایگزین‌های مشابه خواهند شد، در حالی که موزاییک‌های خارجی بازسازی خواهند شد.

طبق گفته تیم پروژه، روکش ساختمان با اتصالات روکش جدید ساخته شده توسط پرینترهای سه بعدی، “وفادارانه” بازسازی خواهد شد – فرآیندی که امکان هوابندی و بهره وری انرژی را در ساختمان بهبود می بخشد.

نمای سایت موجود:



منبع

بلوک اداری مدرنیستی در سال 1968 توسط هری تگین از برت، پولن و تگین تکمیل شد و در سال 2000 به دلیل “طراحی چشمگیر” خود که “به سایت و منظره خیابان ویکتوریایی احترام می گذارد و به خوبی پاسخ می دهد” در فهرست قرار گرفت.

در کنار مجموعه‌ای از فضاهای کاری آینده‌نگر مرکز شهر، مرکز خرید نمادین پال به عنوان طرحی برای بازسازی‌های فهرست شده پایدار عمل می‌کند و به مشتریان ما و کل شهر کمک می‌کند تا به جاه‌طلبی‌های خالص خود دست یابند.

این بلوک دارای پلانی Z شکل و ردیف‌هایی از پنجره‌های اوریل با شیشه و جزئیات آلومینیومی با رنگ برنز است.

انتظار می رود کار ساخت و ساز در اوایل سال 2023 آغاز شود و اواخر سال به پایان برسد.