شپرد رابسون و DS+R برای کاهش برنامه های بحث برانگیز باربیکن

Barbican Quarter Action، یک گروه کمپین محلی، گفت: «به شدت نگران است که شرکت پیشنهاد تخریب دو ساختمان متمایز را دارد که شواهد کارشناسی ثابت می‌کند وضعیت خوبی دارند و می‌توانند با استانداردهای مدرن مقاوم‌سازی شوند».

«انجمن قرن بیستم معتقد است که موزه لندن و خانه باستیون بخش‌های حیاتی میراث شهر لندن پس از جنگ هستند. احیای ساختمان های موجود می تواند یک دارایی منحصر به فرد را به نفع نسل های فعلی و آینده حفظ کند. تخریب راه حل نیست.

در پاسخ به این بازخورد، ما اندازه ساختمان‌ها را تا جایی که ممکن است کاهش داده‌ایم بدون اینکه امکان‌سنجی این طرح به خطر بیفتد.

آدام هاگ، رئیس مشترک این گروه، گفت: «شرکت می‌گوید به بازخورد ساکنان گوش داده است و می‌خواهد روابط خود را با جوامع بازنشانی کند، اما آنها به مخالفت‌های تایید شده مستقل ما گوش نمی‌دهند. ما این ادعا را رد می کنیم که این بیانگر مشاوره یا گوش دادن واقعی است.

شهر لندن استفاده از «داده‌های گمراه‌کننده» برای توجیه این طرح را رد کرده است و استدلال می‌کند که «توسعه مجدد امکان طرح بزرگ‌تر و کارآمدتر را فراهم می‌کند».

کریس هیوارد، رئیس کمیته سیاست و منابع شهر لندن، گفت: «ما به بازخورد ساکنان باربیکن استیت گوش داده‌ایم و به قول شخصی‌ام برای بازنشانی روابطمان با جوامع مسکونی خود عمل کرده‌ایم.

«طرح اصلاح شده از بازیابی Square Mile، ارائه دفاتر پایدار و با کیفیت بالا، ارائه فضای فرهنگی انعطاف‌پذیر و ارتقای قلمرو عمومی برای لذت بردن همه پشتیبانی می‌کند. ما معتقدیم که این امر به نفع ساکنان، کارگران و بازدیدکنندگان خواهد بود.

اکنون کمیته سیاست و منابع شهر لندن به کاهش اندازه بلوک‌های جایگزین پیشنهادی «در پاسخ به بازخورد مشاوره‌های گسترده» رأی داده است.

این مقام گفت که عرض ساختمان در سایت موزه لندن 3 متر کاهش می یابد، در حالی که ارتفاع ساختمان در سایت Bastion House 2 متر کاهش می یابد. این سازمان افزود که اکنون برنامه های تفصیلی قبل از ارائه درخواست برنامه ریزی در سال آینده ترسیم و ارائه خواهد شد.

با توجه به اینکه بازده مالی مجدداً در تعهدات شرکت سیتی به برنامه‌های فرهنگی عمده، مانند موزه جدید لندن در اسمیتفیلد سرمایه‌گذاری می‌شود، اطمینان از اینکه این طرح قابل اجرا باقی می‌ماند، نکته مهمی بوده است.

با این حال، گروه‌های میراث و ساکنان به تغییرات «حاشیه‌ای» واکنش نشان دادند – و اشاره کردند که رأی کمیته سیاست و منابع تصمیم برای ادامه روند تخریب و بازسازی برای توسعه مجدد را تأیید کرد.

در همین حال، اولی مارشال، مدیر کمپین‌ها در انجمن قرن بیستم، گفت: «ما منتظر مشاهده طرح‌های اصلاح‌شده با علاقه هستیم، اما کاهش اندازه پیشنهادات قبلی تغییر قابل توجهی در رویکرد لندن وال وست نشان نخواهد داد.

نمای سایت:



منبع

«شرکت آشکارا تحت فشار کمپین گسترده ما قرار دارد و سر خود را در خاک فرو می‌کند. به جای تغییر تکه تکه برنامه ها، شرکت باید دوباره شروع کند و تعهد خود به صفر خالص را جدی بگیرد و جامعه را به درستی درگیر کند.

این طرح جایگزین موزه پاول و مویا در دهه 1970 لندن و باستیون هاوس در باربیکن استیت خواهد شد. کمپین‌ها و ساکنان که در اوایل این ماه ادعا کردند که توسعه‌دهنده، شرکت شهر لندن، از ادعاهای «گمراه‌کننده» برای توجیه تخریب استفاده کرده است، به شدت با آن مخالفت کرده‌اند.