صنعت از صندوق نقدی 1.8 میلیارد پوندی برای ارتقاء بهره وری انرژی استقبال می کند

سایمون آلفورد، رئیس RIBA قبلاً گفته بود که تلاش‌های دولت برای عایق‌بندی خانه‌ها باید «به سرعت افزایش یابد». RIBA در مورد آخرین اعلامیه بودجه اظهار نظری نکرد.



منبع

گرانت شاپس، وزیر انرژی، درباره این اعلامیه گفت: «این یک سرمایه گذاری بزرگ است که به خانوارها کمک می کند صدها نفر در قبض انرژی صرفه جویی کنند و ببینند خانه هایشان را با قیمت کمتری گرم می کنند و برای مدت طولانی تری گرم می مانند.

1.4 میلیارد پوند مسکن اجتماعی و خصوصی را از طریق کمک هزینه ارتقاء خانه ها (HUG) و صندوق های کربن زدایی مسکن اجتماعی (SHDF) پوشش می دهد، با 90000 خانوار اجتماعی تحت پوشش SHDF و بیش از 20000 خانوار کم درآمد قرار است از طریق HUG بهره مند شوند.

کوین گاروی، رئیس روابط اعضای فدراسیون ملی مسکن، گفت که 778 میلیون پوند اعطا شده به مسکن اجتماعی “قدردانی از سوی وزارت امنیت انرژی و صفر خالص تعهد مالکان اجتماعی به کار حیاتی مقاوم سازی خانه هایشان است.”

IPCC نمی تواند واضح تر بگوید که کاهش اتلاف انرژی یکی از بزرگترین فرصت هایی است که ما برای نگه داشتن دمای جهانی زیر 1.5 درجه داریم.

نه تنها این، بلکه این بودجه همچنین یک تقویت بزرگ برای ایجاد شغل و رشد اقتصادی است و فرصت‌های جدید و هیجان انگیزی را در سراسر بخش سبز در حال گسترش بریتانیا باز می‌کند.

در سال‌های آتی به سطوح بالاتری از سرمایه‌گذاری دولتی برای تغییر روند کارایی انرژی و چالش آب و هوای کشور نیاز خواهد بود.

مت کوبان، عضو کابینه محیط زیست و حمل و نقل هاکنی، گفت: «در حالی که ما برنامه اقدام اقلیمی خود را نهایی می کنیم و جاه طلبی های جدیدی را برای انتقال عادلانه به صفر خالص تعیین می کنیم، این پروژه گام بزرگی برای تحقق این جاه طلبی ها است. این اعلامیه یک رای اعتماد مهم از سوی دولت به برنامه‌های ما است که سرمایه‌گذاری خارجی جدید را در تغییر خانه‌ها و زندگی در سراسر هاکنی باز می‌کند.

او گفت: «این کار نه تنها به کشور کمک می‌کند تا اهداف خالص صفر خود را برآورده کند، بلکه خانه‌های ساکنان را از نظر انرژی کارآمدتر، راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد کرد.»

وزارت امنیت انرژی و Net Zero اعلام کردند که آیا روی خانه‌هایی با رتبه EPC D یا پایین‌تر تمرکز می‌کند و بهبودها به نوبه خود به کاهش انتشار کربن از خانوارها و همچنین کاهش مصرف انرژی آنها کمک می‌کند.

این وزارتخانه گفت که تا 20,000 شغل می تواند در ساخت و ساز و مقاوم سازی ایجاد شود تا به روز رسانی های وعده داده شده در خانه ها و ساختمان های عمومی از آوریل به بعد، زمانی که بودجه در دسترس خواهد بود، ارائه شود.

این طرح‌ها باید برای مدیریت با بودجه قابل پیش‌بینی پایدار، بسیار پیچیده‌تر شوند تا مقامات محلی و دیگران بتوانند کار را برنامه‌ریزی کنند و صنعت بزرگ شود و مهارت پیدا کند. جایزه اقتصادی بسیار بزرگ است – به ارزش 56 میلیون پوند برای اقتصاد بریتانیا و 500000 شغل ماهر در طول یک دهه.

آ نگهبان گزارش ژانویه نشان داد که دولت هنوز یک سوم از 6.6 میلیارد پوند بودجه وعده داده شده برای عایق کاری و پمپ های حرارتی را خرج نکرده است. مانیفست حزب محافظه کار در سال 2019 در عین حال متعهد به 9.2 میلیارد پوند شد.

او گفت: «این سرمایه‌گذاری خوش‌آمد در بهره‌وری انرژی، حمایت بسیار مورد نیاز را برای برخی از فقیرترین خانوارها در سردترین خانه‌ها و خدمات عمومی که برای پرداخت صورت‌حساب‌ها مشکل دارند، ارائه می‌کند.

این صندوق که دیروز (22 مارس) اعلام شد، 1.4 میلیارد پوند به مقامات محلی، ارائه دهندگان مسکن اجتماعی و موسسات خیریه برای ارتقاء خانه ها و بیش از 400 میلیون پوند برای ارتقاء ساختمان های عمومی اختصاص خواهد داد.

برخی از مقامات محلی که قرار است منتفع شوند عبارتند از شورای هکنی، که گفت قبلاً بخشی از 144 میلیون پوندی که از HUG و SHDF به لندن داده شده بود را تضمین کرده است و به آن اجازه می دهد تا 700 خانه را به مبلغ 9 میلیون پوند ارتقا دهد. بخش

409 میلیون پوند دیگر از طریق طرح کربن زدایی بخش عمومی برای عایق بندی و مقاوم سازی بهتر بیمارستان ها، مدارس، موزه ها، دانشگاه ها و سایر ساختمان های بخش عمومی در سراسر انگلستان به مقامات محلی اعطا خواهد شد.

لوئیز هاچینز، رئیس سیاست و امور عمومی شورای ساختمان سبز بریتانیا، گفت: با توجه به درخواست IPCC برای مقاوم سازی در اوایل این هفته – یا خطر از دست دادن گرمایش تا 1.5 درجه سانتیگراد، این سرمایه گذاری در جنبه های مختلف “بسیار مورد نیاز” است.