طرح‌های بحث‌برانگیز برادوی مالیان بازنگری شده نورویچ برنده می‌شوند

پس از یک جلسه تقریباً هشت ساعته کمیته برنامه ریزی، شوراها با هشت رای موافق در مقابل پنج رای موافق دادند تا پروژه عظیم 4.65 هکتاری را که جایگزین طرح قبلی با یک برج 20 طبقه شده بود، که توسط دولت در سال 2020 رد شده بود، اجازه دهند.

وستون هومز برای طراحی “طرح جدیدی از ابتدا” برای رسیدگی به مسائل و انجام “مشاوره گسترده با جامعه محلی و سهامداران کلیدی” به تابلوی نقاشی بازگشت.

مرحله اولیه این طرح 353 خانه ایجاد می کند – 279 خانه برای فروش در بازار، 58 خانه برای اجاره اجتماعی و 16 خانه مالکیت مشترک. 747 خانه دیگر نیز در این طرح ها گنجانده شده است، با ترکیب نهایی مسکونی که از طریق برنامه های مربوط به امور رزرو شده بعدی تعیین می شود.

“ما مشتاقانه منتظر شروع ارائه این توسعه فوق العاده جدید برای مردم نورویچ هستیم.”



منبع

به عنوان بخشی از رضایت محلی، Weston Homes اکنون مالکیت سایت Anglia Square را از مالک زمین Columbia Threadneedle خواهد گرفت.

وی گفت: دلیلی وجود ندارد که این شهر نبایستی برای شهروندان فعلی و آینده خود با بالاترین کیفیت توسعه جدید را طلب کند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است.

این طرح که برای توسعه دهنده Weston Homes و مالک سایت Columbia Threadneedle انجام شده است، شامل مسطح کردن یک مرکز خرید دهه 1960 برای ایجاد 14 ساختمان از سه تا هشت طبقه است.

توسعه‌دهنده گفت که از آنجایی که جهان از اولین تکرار این طرح در سال 2016 – از جمله افزایش خرده‌فروشی دیجیتال – “تغییر چشمگیری” کرده است، می‌تواند به همه عناصر قابلیت تجاری این طرح نگاه کند. این منجر به کاهش 35 درصدی در فضای کلی ساخت و ساز شد و اجازه داد نیمی از خانه‌ها دو جنبه داشته باشند، در مقایسه با 30 درصد در طرح‌های اولیه.

اما پس از آن رابرت جنرسیک، وزیر مسکن، پیشنهاد 270 میلیون پوندی را رد کرد و به «نقص طراحی» و تأثیر آن بر دارایی‌های میراث محلی از جمله چندین کلیسای درجه یک و درجه دو اشاره کرد. وی همچنین از تعداد خانه های تک بعدی در این پیشنهادها انتقاد کرد.

باب وستون، رئیس و مدیر عامل وستون هومز، گفت: ما از این پروژه، از طریق بازگشت به تابلوی نقشه کشی، مشاوره محلی و طراحی طرحی در مقیاس داخلی با ویژگی هایی که توسط آرمان های مردم نورویچ به جای وستون هدایت می شود، چیزهای زیادی آموخته ایم. خانه ها.

این رویه همچنین می‌گوید ساختمان‌های جدید «مستقیماً به خانه‌های مسکونی سنتی نورویچ ارجاع می‌دهند، با استفاده از تفسیرهای معاصر از جزئیات آجری کلاسیک و بافت‌های موجود در خیابان‌های محلی».

برادوی مالیان گفت که طرح جامع جدید از “تحلیل طرح تاریخی و پیش از جنگ” مشتق شده است – از جمله بازسازی یک مسیر خیابان قدیمی که باعث افزایش نفوذپذیری در سراسر سایت می شود.

در اوایل سال 2020، برادوی مالیان و وستون هومز با طرح‌های اصلاح‌شده بازگشتند و یک برنامه ترکیبی برای بازسازی منطقه خرید با 150 خانه کمتر، یک مرکز محلی جایگزین با 8000 متر ارائه کردند.2 فضای خرده‌فروشی و تجاری انعطاف‌پذیر، و همچنین یک مرکز اجتماعی جدید، مسیرهای دوچرخه‌سواری، دو میدان عمومی جدید و 450 جای پارک خودرو.

این برنامه ترکیبی بحث برانگیز با انتقادات ویژه ای از سوی مبارزان میراث فرهنگی مواجه شد و حتی پیشنهاد رقیب سازمان میراث بریتانیا را نجات دهید و اش ساکولا را برانگیخت.

این دومین باری است که مقامات محلی از طرح های Weston Homes برای این سایت حمایت می کنند. چهار سال پیش، هم شورای شهر نورویچ و هم بازرس برنامه‌ریزی دولت از پیشنهادی حمایت کردند که 1250 خانه را در این سایت ایجاد می‌کرد، از جمله برخی از آنها در برج‌هایی تا ارتفاع 20 طبقه و همچنین هتل، سینما و مغازه‌ها.

هنریتا بیلینگ، مدیر SAVE، گفت که این سازمان از تصمیم شورا “ناامید” شده است و هشدار داد که خطر “تکرار اشتباهات دهه 1960، با بلوک های آپارتمانی بسیار بزرگ و عمومی” را دارد.