طرح اصلی موزه نیروی هوایی سلطنتی کازفورد

آخرین جستجو برای تیم طراحی شش سال پس از استخدام معماران Buttress مستقر در منچستر برای ایجاد چشم اندازی جدید برای جاذبه گردشگری شمال غرب بیرمنگام انجام شد.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2027 برنامه ریزی شده است، دو دهه پس از اتمام نمایشگاه ملی جنگ سرد توسط استودیو فیلدن کلگ برادلی به ارزش 9 میلیون پوند در موزه با سه بمب افکن V – Valiant، Victor و Vulcan انجام شد.

تیم برنده موزه هوافضا – واقع در پایگاه هوایی عملیاتی و مرکز آموزشی 221 هکتاری – را مجدداً طراحی خواهد کرد و در عین حال برنامه‌هایی را برای ارتقای Hanger 1، ایجاد یک مرکز آموزشی جدید و مرکز مجموعه‌ها، و ارائه محوطه‌سازی و قلمرو عمومی جدید طراحی خواهد کرد.

کمیسیون طرح جامع جدید بخشی از برنامه ارتقاء «استراتژی 2030» موزه است. اهداف کلیدی شامل تعیین یک چشم انداز 25 ساله برای سایت کازفورد است که جوامع محلی را درگیر می کند، امکانات یادگیری جدید را فراهم می کند و از جاه طلبی ها برای تبدیل شدن به یک سازمان خالص کربن تا سال 2030 پشتیبانی می کند.

موزه نیروی هوایی سلطنتی کازفورد که در سال 1979 ایجاد شد، مجموعه بزرگی از هواپیماهای نظامی را در کنار هواپیماهای مختلف تحقیق و توسعه دارد.

توسعه مرحله‌ای، یک مرکز مجموعه‌های جدید میزبان فعالیت‌های پژوهشی و خلاقانه، یک نمایشگاه «مرتبط ملی» با انعکاس 40 سال گذشته RAF، یک مرکز یادگیری جدید برای آموزش مادام‌العمر و فضاهای خارجی از جمله منظره جنگلی و قلمرو عمومی را ارائه می‌دهد.



منبع