طرح اصلی Broadmarsh، ناتینگهام


تیم انتخاب شده برای قرارداد تخمینی 250000 پوندی، طرح اصلی برای قطعه های 5 و 6 که در برنامه بازسازی Broadmarsh شورا و نزدیک به قلعه ناتینگهام قرار دارند، ترسیم خواهند کرد.

جست‌وجوی تیم نیم سال پس از آن صورت می‌گیرد که استودیوی Heatherwick چشم‌اندازی سطح بالا را برای سایت توسعه مشکل‌یافته نشان داد که بقایای نیمه تخریب شده مرکز خرید Broadmarsh دهه 1970 را به خانه‌ها، دفاتر، مغازه‌ها و فضای سبز جدید تبدیل می‌کند.

برنده جدیدترین کمیسیون در کنار مشاور طراحی پروژه استودیو هیترویک کار خواهد کرد تا دو طرح را مجدداً طراحی کنند و خلاصه ای برای توسعه آینده آنها ایجاد کند. پس از تکمیل پرسشنامه انتخاب، شش تیم به مناقصه دعوت خواهند شد.

بر اساس این خلاصه: «شورای کار را برای تهیه یک چشم انداز قانع کننده برای سایت و استراتژی هایی برای ارائه آن چشم انداز تکمیل کرده است.

با این حال، در حالی که شورا حجم قابل توجهی از کار را در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام داده است، کارهای زیادی برای انجام دادن برای نتیجه‌گیری در مورد طرح جامع و استراتژی تحویل در ماه‌های آینده باقی مانده است.

“این کار شاهد کار در حال انجام برای توسعه طرح کلی و سپس مورد جزئیات تجاری است که شامل تجزیه و تحلیل گزینه های استراتژی تحویل، و پرداختن به نیاز به تامین مالی هزینه های مورد نیاز برای ارائه طرح جامع است.”

پس از یک سری پیشنهادات هرگز محقق نشده در دو دهه گذشته، مرکز خرید Broadmarsh در میانه یک بازسازی بزرگ بود که همه‌گیری کووید شیوع پیدا کرد و مالک آن، Intu، سال گذشته مدیریت شد.

اجاره متعاقباً به شورای شهر ناتینگهام بازگردانده شد و شورای شهر یک رایزنی عمومی بزرگ در مورد چگونگی توسعه مجدد مرکز متروکه راه اندازی کرد. 12 میلیون پوند بودجه خارجی برای ایجاد یک طرح جامع و اجرای مرحله اول تخریب سایت به دست آورد.

همچنین گروه مشورتی Greater Broadmarsh را راه‌اندازی کرد، که تشخیص داد که «زمینه‌های تخصص خاصی» برای پیشبرد «چشم‌انداز خلاقانه برای سایتی با این اندازه، مقیاس و اهمیت» مورد نیاز است.

تابستان گذشته، استودیوی Heatherwick و شرکت توسعه مسئولیت اجتماعی Stories برای ایجاد چشم اندازی جدید برای سایت 8 هکتاری که مدت ها مشکل داشت، انتخاب شدند. در ماه دسامبر، این شرکت برنامه‌های خود را برای ایجاد یک “فضای سبز” بزرگ که در کل سایت نفوذ می‌کند و به داخل و خارج از آن نفوذ می‌کند، فاش کرد. [centre’s] قاب’.

چشم انداز Heatherwick همچنین شامل 750 خانه جدید در سایه قلعه ناتینگهام، بازسازی «اتصالات خیابانی از دست رفته»، تعمیرات اساسی شبکه غارهای شهر، تبدیل خانه Severns موجود به یک هتل و 37000 متر مربع فضای اداری و کنفرانس است.

این گروه مشاور معتقد است که مرحله بعدی پیشبرد چشم انداز هیترویک تا سه سال به طول خواهد انجامید و به حدود 5 تا 6 میلیون پوند سرمایه گذاری قبل از عرضه آن به بازارهای بخش خصوصی و دولتی نیاز دارد. این گروه ادعا می کند که “توسعه فیزیکی”. [will be] ارزشی در حدود 500 میلیون پوند دارد و 3000 شغل ایجاد می کند.

پیشنهادات برای آخرین کمیسیون 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما، 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی و 2 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای داشته باشند.

شش تیم منتخب در اواخر سپتامبر به مناقصه دعوت خواهند شد و برنده کلی در نوامبر اعلام خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال درخواست ها 5 سپتامبر ساعت 12:05 بعد از ظهر است.

چگونه درخواست شود

برای اطلاعات بیشتر آگهی قرارداد را مشاهده کنید

جزئیات تماس

شورای شهر ناتینگهام
خانه لاکسلی، خیابان ایستگاه
ناتینگهام
NG2 3NG

ایمیل: [email protected]



منبع