طرح زندگی مشترک هاوکینز و براون باترسی رد شد

ساختمان پیشنهادی شامل 547 استودیو با آشپزخانه مشترک، دربان و خدمات نظافت و تعویض ملحفه است. امکانات عمومی عبارتند از بار، سالن بدنسازی، منطقه کارائوکه، فضای یوگا، کتابخانه، اتاق سینما، منطقه رختشویی، اتاق بازی، سالن استراحت، حمام سگ و امکانات پادکست.

نورمن مارشال، عضو شورای کارگری نیز با این موضوع موافقت کرد و گفت: «این برای افراد ثروتمندی که از این مکان به‌عنوان مکانی طولانی‌مدت برای سکونت استفاده می‌کنند و نه در جایی که قرار است در آن زندگی کنند، دردسرساز خواهد بود. من این نکته را قبول دارم [these homes] اندازه یک مسافرخانه هالیدی هستند و بعید است که مکانی جذاب برای زندگی طولانی مدت باشند.

این توسعه برای سایتی به مساحت 0.36 هکتار در جاده لومبارد 57-59، که در حال حاضر توسط یک فروشگاه Halfords، در گوشه خیابان یورک اشغال شده است، پیشنهاد شد. طرح موافقت شده برای این سایت، طراحی شده توسط Mountford Piggott، در سال 2019 تصویب شد و دارای 168 خانه و همچنین فضای اداری، خرده فروشی و هنرمندان است.

با این حال، آنها اذعان کردند که “مناظرهای مادی وجود دارد که می تواند تصمیم متفاوتی را تضمین کند”، به ویژه طرح محلی در حال ظهور، که “به دنبال مقاومت در برابر این نوع توسعه زندگی مشترک و به ویژه در سایت هایی است که می توانند استفاده ساکنان بازار آزاد را در خود جای دهند”. .

اندازه استودیوها از 22 متر متغیر بود2 تا 38 متر2. توسعه دهنده Greystar گفت که انتظار دارد قیمت اجاره بین 263 تا 342 پوند در هفته متغیر باشد. با این حال، تیم بقای اداره لندن بزرگ گفت که فکر می کند قیمت ها در واقع بین 355 پوند تا 410 پوند در هفته متغیر است.

برنامه ریزان همچنین گفتند که به تامین خانه های جدید این منطقه کمک می کند و کمکی 16.5 میلیون پوندی برای مسکن ارزان قیمت ارائه می کند، حتی اگر خانه های مقرون به صرفه در محل ارائه نشود.

شوراها پس از ابراز نگرانی در مورد مدل زندگی مشترک و کیفیت مسکن ارائه شده و همچنین عدم مقرون به صرفه بودن آن برای جوانان و ساکنان محلی، در جلسه برنامه ریزی در 24 اوت، طرح هاوکینز براون را رد کردند. آنها همچنین نگرانی هایی را در مورد ارتفاع این طرح و تأثیر آن بر خدمات حمل و نقل مطرح کردند.

گای هامفریز، عضو محافظه‌کار، گفت: «تردید دارم هر کسی با هر سن و درآمدی بخواهد این مسکن را به عنوان یک نیاز بلندمدت داشته باشد. برای من کمی گذرا به نظر می رسد. این چیزی به آن حس اجتماعی که در واندسورث آنقدر قوی است اضافه نمی کند.

در صورتجلسه رسمی جلسه برنامه ریزی آمده است که واحدهای هم سکونت “بر اساس ارزیابی به روز نیازهای مسکن محلی شورا، نیاز محلی مشخص شده را برآورده نمی کنند” و افزود که این طرح “از مجوز برنامه ریزی موجود برای خود جلوگیری می کند”. شامل واحدهای مسکونی از ساخت در محل، که نیاز شناسایی شده وجود دارد.

برای نظر دادن با HawkinsBrown تماس گرفته شده است.



منبع برنامه ریزان طرح هاوکینز براون را برای تأیید پیشنهاد کرده بودند و «فرم و طراحی معماری باکیفیت» آن را ستودند – به ویژه «تلفیق نماها و رویکرد تمیز و مستقیم به مادی بودن».

در هتل های زنجیره ای Travelodge، متوسط ​​اندازه اتاق ها 22 متر است2، که دقیقاً مشابه این توسعه است. من فکر می کنم Travelodge یک هتل عالی است، اما من دوست ندارم بقیه عمرم را در یک هتل بگذرانم.

مارک جاستین، مشاور محافظه کار، گفت: «این ایده که Battersea قرار است آزمایشی برای این نوع زندگی بلوک برجی با تراکم بالا باشد را دوست ندارم.