طرح لین کارخانه پودینگ 1000 خانه ای به رهبری گورت اسکات تایید شد

ورن گفت: ده سال پس از افتتاح پارک المپیک ملکه الیزابت، ما شاهد قرار گرفتن آخرین قطعه اره مویی هستیم و بسیار مفتخریم که بخشی از این میراث هستیم.

این طرح ها شامل ایجاد آبراه های متروکه قبلی از طریق دو پارک جدید است.

کمیته برنامه ریزی LLDC به حمایت از طرح هایی برای تبدیل سایتی در پودینگ میل لین – که بخشی از آن محل سالن موقت کنسرت مجازی ABBA استافیش است – رای داد – به محله ای جدید با مسکن، محله، و فروشگاه در جنوب شرقی ملکه لندن. پارک المپیک الیزابت

طبق برنامه‌ها، تخمین زده می‌شود که 2000 شغل در نتیجه توسعه مجدد پودینگ میل لین ایجاد شود که به دلیل اختصاص 52000 متر مربع از زمین برای ترکیبی از کاربری‌های غیر مسکونی، از جمله فضای کاری، خرده‌فروشی، اجتماعی است. و اوقات فراغت

Rosanna Lawes، مدیر اجرایی LLDC، در بیانیه‌ای گفت: موافقت برنامه‌ریزی نقطه عطف دیگری در تحویل خانه‌ها و فضای کاری بسیار مورد نیاز در پارک است. سطوح قابل توجهی از خانه های واقعاً مقرون به صرفه و به اندازه خانواده و همچنین فضای کاری قابل توجهی برای حمایت از ایجاد شغل وجود خواهد داشت.

خان گفت که او می‌خواهد این توطئه‌ها «میراث بهتری» نسبت به آنچه که پیش از انتخابش در دست اجرا بود، از خود به جای بگذارد – یعنی سایت‌های Chobham Manor، East Wick و Sweetwater – که به طور متوسط ​​29 درصد خانه‌های مقرون به صرفه را فراهم می‌کردند.

طرح مثلث بریج واتر 575 خانه LLDC که اخیراً توسط میخائیل ریچس موافقت کرده بود، هدف 50 درصد مسکن مقرون به صرفه را برآورده کرد.

AJ از LLDC پرسیده است که چرا توسعه Pudding Mill Lane کمی کمتر از آن سطح است، با توجه به اینکه هدف آن ارائه 45 درصد خانه های مقرون به صرفه توسط اتاق قابل سکونت است.

این طرح که توسط گورت اسکات و با همکاری 5th Studio، JCLA و ZCD طراحی شده است، شاهد ایجاد 948 خانه خواهد بود که 45 درصد آن مقرون به صرفه خواهد بود. نیمی (51 درصد) از کل واحدها خانه های خانوادگی خواهد بود و 40 واحد برای زندگی بعدی در نظر گرفته شده است.

تایید برنامه ریزی برای طرح اصلی گورت اسکات همچنان مشمول توافقات s106 است. قرار است کار در محل در سال 2026 آغاز شود، پس از برچیدن و حذف عرصه ABBA Voyage، و انتظار می‌رود تا سال 2033 تکمیل شود.



منبع

در سال 2018، صدیق خان، شهردار لندن خواستار آن شد که نیمی از تمام خانه های جدید ساخته شده توسط LLDC در سه سایت توسعه باقی مانده این شرکت در استراتفورد واترفرانت، کارخانه پودینگ و ریک رابرتز وی، باید مقرون به صرفه باشند.

آلن ورن، یکی از همکاران گورت اسکات، در بیانیه ای پس از تصویب گفت که این طرح جامع به ارائه خانه های جدید و فضای عمومی و همچنین مشاغل در منطقه جنوب پارک المپیک، که میزبان بازی های لندن 2012 10 بود، کمک می کند. سالها پیش.

ورن، که به AJ گفت، متعهد به اطمینان از ارتباط مجدد سایت با محیط اطرافش است و اینکه طرح اصلی توسط «یک» ساخته می‌شود، گفت: «میل پودینگ لین تاریخچه‌ای غنی با شخصیتی دارد که توسط آبراه‌ها و میراث صنعتی آن شکل گرفته است. کد طراحی دقیق.

بیش از 0.63 هکتار از این قطعه با دو پارک جدید در کنار رودخانه و یک میدان شهری جدید در اطراف ایستگاه پودینگ میل DLR – که در حال حاضر محل ABBA Arena است، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.