طرح هایی را برای برج اداری Blackfriars ارسال می کند


این ساختمان بخشی از توسعه Native Land’s Bankside Yards است که توسط Make و PLP طراحی شده است و برنامه های قبلی را برای یک ساختمان مسکونی در این قطعه به روز می کند. این سایت در مقابل برج SimpsonHaugh’s One Blackfriars، در ساحل جنوبی رودخانه تیمز قرار دارد.

این ساختمان دارای یک هسته خدماتی در پشت خود خواهد بود، با صفحات کف اداری که به سمت شمال بر فراز رودخانه نگاه می کنند. در گوشه های شمال غربی و شمال شرقی خود دارای فضاهای رفاهی در فضای باز با ارتفاع دو برابر خواهد بود.

Developer Native Land این ساختمان را به عنوان یک “محل کار مفهومی” توصیف کرده و گفته است که به دنبال به روز رسانی طرح PLP در سال 2014 برای یک ساختمان مسکونی در این قطعه است زیرا می خواهد “فضای تجاری را در سراسر منطقه تقویت کند.” [Bankside Yard] پروژه.

طبق گفته تیم پروژه، ساختمان دارای یک شبکه ساختاری 6 متر در 6 متر خواهد بود و کربن خالص آن در حال بهره برداری است، با شبکه و گوشه های بریده شده به کاهش کربن تجسم شده کمک می کند.

در مجموع 7500 متر خواهد داشت2 فضای اداری با متراژ 500 متر2 در هر یک از 15 طبقه اداری. این ساختمان همچنین دارای دوش، محل نگهداری دوچرخه و محل شارژ اسکوتر در زیرزمین خود خواهد بود و قلمرو عمومی به پل بلک فریرز متصل می شود.

جی اسکوایر، مدیر اجرایی سرزمین بومی گفت: «کسب و کارهای لندنی به دنبال ساختمان‌های منحصر به فرد و هیجان‌انگیز با اعتبار پایداری استثنایی هستند.

ساختمان 1 به عنوان ساختمان تجاری بعدی ما در بانک ساید یاردز، با هدف پاسخگویی به این تقاضا و فراتر از انتظارات برای محل کار مدرن، سبز و سالم در مکانی بی‌رقیب در کنار رودخانه با تراس‌هایی در سراسر شهر و چشم‌انداز شهر لندن است.



منبع