طرح های جدید در حالی که شورا اختیارات خرید اجباری را تصویب می کند

این سازمان گزینه‌های تغییر مسکن را برای اجاره‌داران مقیم، از اجاره شورایی گرفته تا خرید ملک شورایی تحت مالکیت مشترک یا ترتیبات سهام مشترک یا خرید ملک انجمن مسکن با مالکیت مشترک یا سهام مشترک، طراحی کرده است.

در تلاش برای پیشرفت در بحث‌های متوقف شده، کابینه شورا در ژوئن استفاده از سفارش‌های خرید اجباری (CPOs) را تصویب کرد که «به عنوان آخرین راه‌حل» به مقامات اجازه می‌دهد بدون رضایت آنها خانه‌های ساکنان را خریداری کنند و آنها را از محدوده خارج کنند. املاک

گزارشی درباره تصمیم اخیر شورا اذعان داشت که CPOها «در حقوق بشر افراد آسیب دیده دخالت می‌کنند»، اما اضافه کرد که در ادامه توسعه مجدد، توجیه منافع عمومی وجود دارد.

شورای Southwark تصمیم به تخریب و بازسازی این املاک در سال 2005 گرفت و تاکنون 408 خانه توسط توسعه دهنده L&Q در فاز 1a به رهبری معمار HTA Design تکمیل شده است.

املاک آیلسبری در والورث بخشی از پروژه بازسازی 20 ساله به رهبری شورای ساوتوارک است که 4200 خانه در این املاک ساخته خواهد شد که در اصل خانه 2758 نفر است.

فاز 2B شامل تخریب بلوک های موجود برای ایجاد راه برای پنج ساختمان جدید بین 5 تا 25 طبقه است که 614 خانه را فراهم می کند که از این تعداد 165 مسکن اجتماعی، 367 خانه شخصی و 82 خانه متوسط ​​است. بلندترین ساختمان در گوشه ای از جاده آلبانی و خیابان تورلو به عنوان دروازه ای به پارک بورگس واقع خواهد شد.

میدان Thurlow – بخشی از آخرین مرحله از توسعه مجدد املاک آیلسبری



منبع

آیلسبری، یکی از بزرگترین شهرک های مسکونی در اروپا، در اواسط دهه 1960 در زمینی به مساحت 28.5 هکتار در نزدیکی فیل و قلعه ساخته شد. طراحی شده توسط درک وینچ از دپارتمان معماران شورای ساوتوارک، 2759 آپارتمان آن در بلوک های تخته ای بلند بین 4 تا 14 طبقه قرار داشتند.

پارک بگ شات، بخشی از آخرین مرحله بازسازی املاک آیلسبری

با این حال، گزارش شورا اذعان می‌کند که تفاوتی بین ارزش‌های موجود در املاک و ارزش‌های موجود در مناطق اطراف وجود دارد، که می‌تواند مانعی برای باقی ماندن اجاره‌دهندگان ساکن در منطقه باشد.

این شورا همچنین استدلال کرد که به دنبال کاهش تأثیر آن بر افرادی است که از طریق سیاست‌های اسکان مجدد و تملک خود تأثیر گذاشته است.

تلاش قبلی Southwark برای به دست آوردن اختیارات CPO در مرحله متفاوت آیلسبری توسط ساجد جاوید، دبیر سابق جوامع مسدود شد، تصمیمی که شورا در نهایت در سال 2018 در دادگاه عالی لغو شد.

بر اساس قوانین CPO، شورا باید اموال اجاره داران را به ارزش بازار، به اضافه 10 درصد پرداخت خسارت خانه، و همچنین پرداخت مزاحمت برای پوشش هزینه های جابجایی، خریداری کند.

کار برای 581 خانه شورایی دیگر و 122 خانه شخصی، و همچنین یک کتابخانه جدید، مرکز بهداشت و مرکز سالهای اولیه در محل است که قرار است بین پاییز 2022 و 2025 تکمیل شود.

آخرین مرحله، 2b، شامل ساختمان‌های طراحان ارشد Maccreanor Lavington و چهار روش دیگر است: Sergison Bates، Haworth Tompkins، East، و Architecture Doing Place. این با مشارکت Notting Hill Genesis تحویل داده می شود.

پس از اینکه شورا 46 ملک اجاره ای را به دست آورد و با موفقیت 293 خانوار را با اجاره ای مطمئن مجدداً اسکان داد، اکثر املاک اکنون خالی است. با این حال، مذاکرات با 11 اجاره کننده همچنان ادامه دارد.