طرح های رها شده برای گسترش سقف ها 3.7 میلیون پوند برای شهرداری لندن هزینه داشت


شورای Southwark این هزینه را پس از بررسی 9 طرحی که تابستان امسال به طور ناگهانی متوقف شدند، فاش کرد.

معمارانی از جمله بل فیلیپس، گاتی روث رودز و گیبسون تورنلی پیشنهادهایی را برای افزودن خانه ها به صورت عمودی به املاک شهرداری در سراسر منطقه ارائه کردند.

اما شورا در بیانیه‌ای در ماه ژوئیه اعلام کرد که این پروژه‌ها را با توجه به دیدگاه ساکنان، افزایش هزینه‌های ساخت و ساز و «قوانین سخت‌گیرانه‌تر ساختمانی» «توقف» کرده است.

اکنون، در پاسخ به درخواست آزادی اطلاعات توسط حزب اپوزیسیون لیبرال دموکرات، مقام محلی کارگری جزئیات هزینه های خود را منتشر کرده است.

این نشان داد که Southwark 3.7 میلیون پوند در 9 طرح پشت بام خرج کرده است، تصمیمی که لیب دمز آن را “بی پروا” توصیف کرد.

ویکتور چمبرلین رهبر حزب لیبرال دموکرات ساوتوارک گفت:صرف بیش از 3 میلیون پوند برای یک برنامه توسعه پشت بام که به طور نامحدود متوقف شده است، تصمیم گیری حزب کارگر را در مورد پول مالیات دهندگان زیر سوال می برد.

در میان بحران مسکن ساوت‌وارک، می‌توان مکانی برای توسعه پشت بام وجود داشت، اما صرف بی‌ملاحظه میلیون‌ها دلار برای برنامه‌ای که ممکن است در حال حاضر هرگز اتفاق نیفتد، مرا به این فکر می‌کند که آیا آنها تا به حال به این پروژه‌ها فکر کرده‌اند یا خیر.

گاتی روث رودز روی سه پروژه از 9 پروژه کار می کرد و 9 خانه جدید را در پشت بام خانه نیومن در املاک گیوود پیشنهاد کرد. نه واحد دیگر در پشت بام خانه لینگفیلد و خانه گیبینگ در املاک لنکستر. و 35 اقامتگاه در بالای ساختمان های موجود در املاک Unwin و Friary.

معماران هپتیک روی طرح‌هایی برای املاک نونهد کار کرده است، جایی که 27 خانه روی پشت بام پیشنهاد شد. و ساوتهمپتون وی، که برای 32 اقامتگاه اضافی از طریق توسعه های عمودی در نظر گرفته شده بود.

گیبسون تورنلی در طرح‌هایی برای افزودن 12 خانه روی پشت بام در املاک رنی و 10 خانه دیگر در سراسر املاک راکینگهام مشارکت داشته است.

بل فیلیپس روی طراحی 38 اقامتگاه جدید در امتداد عمودی پنج بلوک در املاک کلیفتون کار کرد.

طرح‌های جداگانه‌ای توسط شورا برای افزودن 18 خانه در آسمان در املاک جاده پنناک دنبال می‌شد.

دارن مریل، عضو کابینه ساوت‌وارک برای خانه‌های شورایی و بی‌خانمان‌ها، در ماه ژوئیه گفت: «ما تصمیم گرفته‌ایم تا برنامه‌های فعلی خود را برای ساختن دیوارهای بام در برخی از بلوک‌های شورای‌مان متوقف کنیم.

«ساخت خانه‌ها به این روش با استفاده از تکنیک‌های ساخت‌وساز مدرن می‌توانست مجموعه کاملی از خانه‌های جدید شورایی را برای ساکنان ما فراهم کند، و این چیزی است که امیدوارم در موقعیتی باشیم که دوباره در آینده کاوش کنیم.»

شورای ساوت‌وارک و تمام شیوه‌های نام‌گذاری شده برای اظهار نظر تماس گرفته شده‌اند.

طرح های توسعه اولیه بام راکینگهام استیت از مشاوره عمومی توسط گیبسون تورنلی برای شورای ساوتوارک

منبع: گیبسون تورنلی/شورای ساوثوارک

اظهار نظر

اسکات گریدی، مدیر شرکت معماری هاپتیک

ما مشغول کار در املاک راه ساوتهمپتون و ناهد لین بودیم و گزینه‌های ساخت خانه‌های جدید شورایی را از طریق توسعه‌های پشت بام و بلوک‌های جدید در املاک بررسی می‌کردیم.

در حالی که توسعه پشت بام به حالت تعلیق درآمده است، ما خوشحالیم که روی سه سایت در املاک Nunhead Lane کار می کنیم که باید برای برنامه ریزی در ماه های آینده ارائه شوند.



منبع