طرح های منچستر در فهرست نهایی جوایز RIBA North West 2023 غالب هستند


10 فینالیست همچنین شامل مرکز انرژی 40 متری تونکین لیو با کربن کم در شهر هستند. دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه متروپولیتن منچستر توسط استودیو Feilden Clegg Bradley; تبدیل کارخانه سابق AVRO به خانه برای Urban Splash توسط Stephenson Hamilton Risley STUDIO. و بازسازی اساسی شپرد رابسون در دهه 1990 تئاتر تماس در منچستر که در اصل توسط Alan Short + Associates طراحی شده بود.

رئیس هیئت داوران RIBA North West، دارن اسمیت، معمار ارشد در AECOM، گفت: «آنهایی که در فهرست نهایی قرار گرفتند، چشم انداز و استاندارد بالای مورد نیاز و موارد دیگر را نشان دادند. هرکدام نشان می‌دهند که وقتی طراحی خوب اجازه داده شود و به شکوفایی تشویق شود، چه چیزی ممکن است.

این پروژه‌ها نتیجه سال‌ها طراحی و کار مشترک است که منجر به ایجاد فضاهای هدفمندی می‌شود که کاربران و عموم مردم را فریب می‌دهند، تحریک می‌کنند و آسایش می‌دهند.

تمام پروژه های انتخاب شده توسط هیئت داوران منطقه ای ارزیابی می شوند و پروژه های برنده در بهار امسال معرفی خواهند شد.

برندگان جایزه منطقه ای نیز برای یک در نظر گرفته می شوند جایزه ملی RIBA به منظور قدردانی از برتری معماری آنها که نتایج آن در تابستان اعلام خواهد شد.

فهرست نهایی برای جایزه RIBA استرلینگ برای بهترین ساختمان سال در بریتانیا سپس از پروژه های برنده جایزه ملی RIBA انتخاب می شود و برنده در ماه اکتبر اعلام می شود.

منبع: آدریان لمبرت

تماس با تئاتر، منچستر اثر شپرد رابسون

فهرست نهایی جوایز RIBA North West 2023

منبع: تیم لوکاس

L’Ecurie در سالن دورفولد توسط Zoë Polya-Vitry



منبع