طرح های AHMM برای مسکن زنان تنها در نگاه دوم تصویب شد

به اعضای کمیته گفته شد که مقامات محلی «وظیفه دارند که اطمینان حاصل کنند که هر تصمیمی بر اساس بررسی کامل همه ملاحظات برنامه‌ریزی مواد است» و اینکه Hammersmith & Fulham «می‌توانند این حق را برای خود محفوظ نگه دارند که در جلسه بعدی کمیته، درخواست را بررسی کنند. که هیچ اطلاعیه تصمیمی صادر نشده است.

طرح های پیشنهادی برای فضای اشتراکی در سطح همکف

پیشنهادهای اولیه تیم برای این سایت که در سال 2020 فاش شد، شامل یک برج 29 طبقه با 350 آپارتمان مشترک و یک بلوک هشت طبقه با 80 خانه مقرون به صرفه بود.

این هفته گزارشی 177 صفحه ای به کمیته ارائه شد که توسط افسران برنامه ریزی تهیه شده بود و به دنبال رفع نگرانی هایی بود که منجر به رد این طرح در جلسه 11 اکتبر توسط شوراها شد.

WPH یکی از تنها انجمن های مسکن زنان در بریتانیا است.

متعاقباً AHMM و HUB «اطلاعات اضافی» را برای رسیدگی به نگرانی‌های اعضای شورا ارائه کردند، که شامل تضمین در مورد نقاط شارژ اسکوترهای الکترونیکی، مایکروویوها در آشپزخانه‌های مشترک و افزودن واحدهای پنل خورشیدی در پشت بام برج 18 طبقه مشترک بود. 209 استودیو.

خانه پیشگام زنان (WPH)، یک انجمن مسکن فقط برای زنان که توسط رای‌دهندگان تأسیس شده است، قرار است 60 خانه مجردی جدید و مقرون به صرفه برای زنان به عنوان بخشی از این طرح و همچنین یک دفتر مرکزی جدید برای جایگزینی دفاتر فعلی خود در غرب لندن به دست آورد. سایت.

طرح‌های AHMM برای قطعه مثلثی 0.22 هکتاری که با وود لین (A219) و خط راه‌آهن هم مرز است، شامل یک فضای مشترک در سطح همکف، محوطه‌سازی و یک برج متصل برای واحدهای زندگی مشترک است که عمدتاً حرفه‌ای‌های جوان با استودیوهایی به مساحت حدود 24 متر مربع را هدف قرار می‌دهد. .

کمیته برنامه ریزی توسعه منطقه لندن در جلسه روز سه شنبه (8 نوامبر) به پیشنهادات AHMM در شهر سفید چراغ سبز نشان داد، و اکنون قرار است این تصمیم توسط دفتر شهردار لندن مهر لاستیک زده شود.

برنامه ریزان بخش به اعضای شورای شهر هشدار دادند که بدون “شواهد محکم”، تصمیم برای عدم اعطای مجوز می تواند “غیر معقول تلقی شود” و “خطر قابل توجهی برای از دست دادن شورا ایجاد می کند.” [an] درخواست تجدید نظر توسط HUB توسعه دهنده طرح.

HUB می گوید که این طرح به رفع کمبود مسکن مشترک در پایتخت کمک می کند. در سال‌های اخیر، مقامات محلی طرح‌های مشابه زندگی مشترک را رد کرده‌اند، به ویژه یکی از طرح‌های HawkinsBrown در Battersea.



منبع

تریسی داونی، مدیر اجرایی WPH در بیانیه‌ای گفت: «خوشحال است که به این نقطه عطف رسیده‌ایم» و افزود: «این توسعه تقریباً تعداد خانه‌های مقرون به صرفه را در این سایت دو برابر خواهد کرد. هر خانه بزرگ و با استانداردهای بسیار بالا ساخته خواهد شد، که به طور قابل توجهی پیشنهاد ما را به زنانی که در بازار مسکن لندن قفل شده اند، بهبود می بخشد.

منبع:AHMM / HUB

این کمیته قبلاً با توصیه افسران برنامه‌ریزی خود مبنی بر تصویب طرح در وود لین 227 مخالفت کرده بود و آن را به چهار دلیل رد کرده بود، از جمله نگرانی‌ها در مورد استاندارد کلی محل اقامت، ارتفاع آن و گرمای بیش از حد احتمالی ساختمان در تابستان.