طرح های Benoy برای برج های جنوب لندن پس از 3400 اعتراض لغو شد

طرح محله گردو، برای املاک و مستغلات آرلی، 12 بلوک جدید را شامل می شد که بزرگترین آنها 19 طبقه است. سایر بلوک ها در 16، 13، 12، 11، 10 و 9 طبقه قرار می گرفتند که کوچکترین آنها چهار طبقه بود.

یک برنامه برنامه ریزی ترکیبی به دنبال تخریب مرکز خرید Walnuts در High Street Orpington و جایگزینی آن با 989 خانه، فضای مغازه جدید، یک مرکز تفریحی جایگزین و مرکز روزانه، خیابان های جدید و یک میدان عمومی «احیا شده» بود.

طوماری برای نجات مرکز اوقات فراغت کنونی گردو نیز توسط 3202 نفر امضا شد. در این طومار اشاره شده بود که مرکز اوقات فراغت بازسازی شده کوچکتر خواهد بود و ساکنان در طول کار ساخت و ساز به مدت دو سال بدون هیچ مرکز تفریحی خواهند بود.

اما آرلی به دنبال موجی از مخالفت‌ها – از جمله در مخالفت با ورود بلوک‌های بلندمرتبه به این منطقه، که در حال حاضر خانه‌های عمدتاً دو طبقه با یک خیابان بلند سه طبقه دارد، طرح‌های خود را پس گرفت.

Benoy مقیاس و انبوه بلوک را به عنوان “برای پاسخگویی حساس و مناسب به شرایط بافت و لبه” با “قصد ایجاد یک خوشه نقطه عطف در مرکز، که میدان بزرگ شده و بهبود یافته اورپینگتون را مشخص می کند” توصیف کرد.

سخنگوی آرلی گفت: “در حالی که ما از حمایت قوی از اصل بازسازی مرکز خرید گردو دلگرم هستیم، ما از نزدیک به مسائل مطرح شده توسط جامعه محلی گوش دادیم و در نتیجه تصمیم گرفتیم پیشنهاد خود را پس بگیریم.”

برای نظر دادن با Benoy تماس گرفته شد.

ما مشتاقانه منتظر مشاوره در مورد برنامه های بازسازی آینده در ماه های آینده هستیم.

مکان سایت:



منبع ما کاملا متعهد به ایجاد یک مرکز شهری پر جنب و جوش و متمایز با تمرکز بر خرده فروشان محلی و مستقل هستیم که توسط خانه های جدید پشتیبانی می شود. در طول دو سال گذشته، ما به طور گسترده با سازمان های محلی، مستاجرین، مدارس، مشاغل و ساکنان و همچنین با شورای بروملی تعامل داشته ایم.

مردم محلی پیشنهاد کردند که اورپینگتون به دلیل خدمات و زیرساخت‌های ضعیف محلی برای پذیرایی از 2000 ساکن دیگر مجهز نیست، و افزودند که ساخت و ساز اختلال بزرگی در مرکز شهر ایجاد می‌کند و مشکلاتی در سایه و مشرف به وجود خواهد آمد.