طرح 14 طبقه Whitechapel رد شده توسط Foster + Partners برای درخواست تجدید نظر


این عمل طرح هایی را برای تخریب دو ساختمان در خیابان Whitechapel High Street و Commercial Road به منظور ایجاد فضای اداری به مساحت 39500 متر مربع ارائه کرده بود. درخواست فاستر از یک پیشنهاد اولیه پیروی کرده بود – برای یک بلوک اداری 20 طبقه در سایت 0.67 هکتار – که اصلاح شد و سال گذشته مجددا ارسال شد.

اما اعضای شورای شهر تاور هملتز این طرح را رد کردند و گفتند که از جمله به ارتفاع این طرح، تخریب دارایی های میراثی و تأثیرات نور روز و نور خورشید بر همسایگان اعتراض دارند.

بر اساس اعلامیه تصمیم رسمی مقام، که دو ماه پس از جلسه استماع کمیته در ماه دسامبر ارسال شد، شوراها احساس کردند توسعه wهمچنین می‌تواند باعث آسیب به محیط اطراف، گالری Whitechapel، طراحی شده توسط Charles Harrison Townsend درجه II* شود.

طرح رد شده، با حمایت South Street Asset Management، شامل ساخت و ساز در فضای زمین بازی متعلق به مدرسه ابتدایی Canon Barnet در مجاورت می شود، در حالی که یک زمین بازی جدید برای مدرسه فراهم می کند.

افسران برنامه ریزی در شهر لندن در ابتدا این طرح را برای تصویب توصیه کرده بودند و خاطرنشان کردند که ساختمان پیشنهادی “طراحی خوبی دارد” و “به طور قابل ملاحظه ای از ارتفاع نسبت به ساختمان های بلند مجاور پایین می آید”.

توسعه 101 Whitechapel High Street توسط Foster + Partners پیشنهاد شد. ارتفاع جنوبی

اما در توضیح دلیل امتناع، تاعلامیه تصمیم گیری بیان می کند که توسعه در برآورده کردن معیارهای استثنایی تعیین شده در طرح محلی برای پروژه های بلندمرتبه ای که برای سایت های خارج از Tall تعیین شده است، ناکام بوده است. منطقه ساختمان.

ادامه می دهد:’ساختمان بلند پیشنهادی نیز نخواهد بود از ارتفاع و مقیاسی که به خصوصیات آن پاسخ مناسب می دهد بافت منطقه حفاظت شده و همچنین باعث افزایش ویژگی و متمایز بودن منطقه نمی شود منطقه‌ای بدون تأثیر نامطلوب بر مناظر شهری تعیین‌شده یا کاهش دارایی‌های میراثی و خطوط افق تاریخی.’

اخطار امتناع اضافه می کند که این طرح ها منجر به از دست رفتن مدرسه زبان موجود – فضای کلاس F1 – در طبقات فوقانی خیابان Whitechapel High 102 تا 105 و ارائه هیچ گونه مشابهی وجود ندارد. جایگزینی

در جلسه دسامبر، جیمز کینگ، یکی از اعضای شورای شهر، جیمز کینگ گفته بود: “ساکنان می توانند درک کنند که این گوشه می تواند با عشق کار کند و مطمئناً می تواند بهبود یابد، اما پیشنهاد روی میز در اینجا با بسیاری از سیاست های برنامه ریزی ما، از جمله در مورد ارتفاع، در تضاد است.

این پیشرفت در یک سفر بوده است – من فکر می کنم که این سفر می تواند کمی بیشتر باشد. پذیرش قابل توجهی از منطقه حفاظت شده وجود ندارد [the scheme] است – ارتفاع آن خاص است.

تیم توسعه در برنامه تجدیدنظر خود گفت apاستعلام عمومی “مناسب ترین رویه” برای تصمیم گیری در مورد پیشنهاد است که اجازه می دهد شواهد، به ویژه در رابطه با طراحی، منظر شهری و میراث، باید باشدبا بازجویی متقابل ارزیابی شده است.

سند اضافه می کند:پیچیدگی های سایت، زمینه آن، پیشنهادات برای یک ساختمان بلند، تاثیر امکانات رفاهی آن و استفاده از سیاست برنامه ریزی مربوطه مستلزم یک تحقیق عمومی است.

تیم تخمین می زند که تحقیق برنامه ریزی هشت روز طول بکشد.

برای نظر دادن با Foster + Partners تماس گرفته شده است.



منبع