طرح 3.5 میلیارد پوندی سیلورتاون برای برنامه ریزی ارائه شد

کاتریونا سیمونز، مدیر اجرایی شراکت گینس، کاتریونا سیمونز گفت: این برنامه برنامه ریزی نقطه عطفی بزرگ در ایجاد آینده ای جدید برای سایت Silvertown است. گینس به عنوان ارائه دهنده مسکن مقرون به صرفه برای فاز اول خانه های مقرون به صرفه، مفتخر است که بخشی از این چشم انداز بلندپروازانه و هیجان انگیز برای محله سیلورتاون است.



منبع

به گفته Lendlease، توسعه جدید 3.5 میلیارد پوندی “موقعیت اسکله خود را در بر می گیرد” و برنامه هایی برای مسیرهای کانال جدید، باشگاه های تخته پارویی و پل هایی که قرار است “دسترسی بسیار بیشتری به آب و ارتباط نزدیک تر با طبیعت” را فراهم کنند.

برنامه برنامه ریزی ترکیبی یک سایت 20 هکتاری در اسکله سلطنتی را پوشش می دهد و شامل نوسازی ساختمان قدیمی میلنیوم میلز است که “مرکز جامعه جدید را تشکیل می دهد”. این طرح شامل 50 درصد مسکن ارزان قیمت می شود.

این طرح همچنین دارای امکانات هنری و تفریحی، کافه ها، رستوران ها و بارها، فضاهای مراقبت های بهداشتی، مهد کودک، فضاهای اجتماعی و یک مدرسه ابتدایی جدید و همچنین 255000 متر خواهد بود.2 فضای تجاری تمام ساختمان ها از طریق سیستم گرمایش منطقه ای با آب گرم و قلب تامین خواهند شد.

Silvertown در نهایت به عنوان یک مرکز پر جنب و جوش جدید برای رویال داکس – مکانی که در آن مردم می توانند به خوبی زندگی و کار کنند و ارتباط بهتری با آب و یکدیگر داشته باشند، دوباره در نظر گرفته شد.

این یک لحظه مهم برای توسعه سیلورتاون است، زیرا ما برنامه‌هایی را برای محله‌ای فاش می‌کنیم که هزاران خانه و شغل جدید مقرون‌به‌صرفه برای نیوهام ایجاد می‌کند. من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری نزدیک با جامعه محلی و سهامدارانمان هستم تا این دیدگاه مشترک را به واقعیت تبدیل کنیم.

این محله همچنین دارای فضای تجاری گسترده خواهد بود، با بیش از 72000 متر مربع از “نسل بعدی کار و فضاهای خلاق” که در Millennium Mills و یک “محله استخدام” اطراف ایجاد می شود. این نزدیکی ایستگاه کاستوم هاوس، در خط الیزابت خواهد بود و دسترسی سریع به مرکز لندن را فراهم می کند.

مدیر پروژه Lendlease برای Silvertown، Ed Mayes، گفت: «پس از ماه‌ها کار با ساکنان محلی و شرکای بخش عمومی ما Greater London Authority، Homes England و London Borough of Newham، مفتخرم که دیدگاه خود را برای این نماد جدید ارائه کنم. محله

این طرح ها جایگزین طرح 2014 برای یک سه ماهه نوآوری با 3000 خانه می شود که توسط معماران فلچر پریست طراحی شده بود. این شامل ساختمان‌های مسکونی AHMM، Allies and Morrison، PLP، Stanton Williams، Eric Parry Architects، Feilden Clegg Bradley Studios و West 8 بود. این طرح‌ها توسط Chelsfield Properties، First Base و Imagination Europe پشتیبانی می‌شدند.

مشارکت Silvertown – سرمایه گذاری مشترک بین Lendlease و گینس – به دنبال مجوز برنامه ریزی دقیق برای 1248 خانه و 82000 متر است.2 فضای تجاری، در حالی که بقیه برنامه برای مجوز طرح است.

طرح جامع توسط Prior & Partners که مشاور اصلی این طرح نیز می باشد، تهیه شده است. ساختمان ها نیز توسط AHMM، dRMM، پولارد توماس ادواردز، Maccreanor Lavington و Gort Scott با OMMX طراحی خواهند شد.