طرح Barkingside شپرد رابسون برای TfL چراغ سبز می گیرد

آپارتمان ها توسط پمپ های حرارتی منبع هوا و دیگر اشکال انرژی تجدید پذیر گرم می شوند. این طرح به جز ساکنان دارای نشان آبی، هیچ پارکینگ خودرو نخواهد داشت. هر بلوک در عوض دارای ذخیره سازی چرخه داخلی خواهد بود.

TfL با حدود 2200 هکتار در پایتخت یکی از بزرگترین مالکان زمین در لندن است. حدود 260 هکتار برای توسعه در نظر گرفته شده است.



منبع تایید شده: پیشنهادات شپرد رابسون برای 98 خانه در کنار ایستگاه مترو Barkingside.

این سایت در حال حاضر به عنوان حیاط سازندگان استفاده می شود. TfL گفت که به عنوان بخشی از این طرح، بخش ها و باغ های مشترک برای ساکنان ایجاد خواهد کرد.

این توسعه که از 75 ملک با مالکیت مشترک و 23 خانه برای اجاره اجتماعی تشکیل شده است، شامگاه چهارشنبه (11 ژانویه) توسط شورای ردبریج مجوز برنامه ریزی داده شد.

آژانس حمل و نقل در حال حاضر در حال ساخت بیش از 1750 خانه است و گفته است که قصد دارد در 8 سایت دیگر که در مجموع 2650 خانه را شامل می شود، دست به کار شود.

شرکت مالکیت کامل TfL، TTL، خانه ها را با همکاری توسعه دهنده Vistry و انجمن مسکن Peabody خواهد ساخت. این طرح در کنار ایستگاه Barkingside در Ilford قرار دارد.

حدود 35 خانه سه تخته، 58 خانه دو تخته و 5 خانه سه خوابه خواهند بود. دو بلوک، شامل خانه‌های دارای مالکیت مشترک، پنج طبقه خواهد بود، در حالی که بلوک اجاره اجتماعی چهار طبقه خواهد بود. این طرح از حداکثر 12 طبقه اولیه به 5 طبقه کاهش یافت.

راشل وود، مدیر توسعه املاک TfL، گفت: «اکنون بیش از هر زمان دیگری، حیاتی است که ما همچنان به استفاده از زمین خود برای کمک به مقابله با بحران مسکن و تحویل خانه‌های با کیفیت بالا که پایتخت به آن نیاز دارد، ادامه دهیم.

“این طرح همچنین اطمینان حاصل می کند که جامعه محلی با تقویت قلمرو عمومی، از جمله بهبود پارکینگ دوچرخه و گذرگاه های عابر پیاده جدید برای حمایت از منطقه محلی، سود می برد.”