عمارت اولدوی، پیگنتون

از تیم برنده انتظار می رود فرصت ها و محدودیت ها را تجزیه و تحلیل کند و یک طرح جامع تصویری در سطح بالا، یک چشم انداز فضایی برای سایت و یک استراتژی طراحی شهری ترسیم کند. پیشنهادات برای آینده این سایت باید از پیشنهاد شورا برای تبدیل شدن به خالص کربن صفر تا سال 2030 حمایت کند.

آخرین مطالعه بر ایجاد یک طرح جامع «عملی و مالی بادوام» متمرکز است که قادر به تضمین آینده ای بلند مدت برای سازه ها و چشم انداز عمارت اولدوی است.

نزدیک به 240000 پوند از صندوق میراث ملی قرعه کشی و شورای توربای برای «توسعه آینده ای انعطاف پذیر برای اولدوی» تأمین شده است، پروژه ای که ما را قادر می سازد تا چشم انداز وسیع تری را برای عمارت و محوطه آغاز کنیم. این پروژه مسیری را به سمت آینده ای پایدار برای کل سایت ترسیم می کند که به نفع مردم و بازدیدکنندگان محلی است و شامل بازسازی و بازگشایی عمارت می شود.

پیشنهادها 75 درصد از نظر کیفیت، 10 درصد از نظر ارزش اجتماعی و 15 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما، 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی و 3 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای داشته باشند.

جزئیات مسابقه

با توجه به خلاصه: “عمارت اولدوی در پیگنتون یکی از بزرگترین و باشکوه ترین ساختمان های ویکتوریایی در جنوب غربی است. این شهر برای سالهای متمادی توسط شورای توربای اشغال شده بود و جوامع محلی آن را بسیار دوست دارند. چندین سال است که خالی بوده و اکنون در معرض خطر جدی خرابی قرار دارد.

عنوان پروژه طرح اصلی اولد وی
مشتری
شورای تربی
ارزش قرارداد 60000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 5 دسامبر
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات حداکثر سه قرارداد را در هر ترکیبی از بخش دولتی یا خصوصی ارائه دهند. شرکت های داوطلبانه، خیریه یا اجتماعی که با نیازهای پروژه مرتبط هستند
اطلاعات بیشتر https://procontract.due-north.com/Advert?advertId=217ab67b-0a61-ed11-811b-9f38301b3091



منبع

تیم منتخب برای قرارداد تخمینی 60000 پوندی، گزینه هایی را برای ارائه “آینده ای مقاوم و پایدار” برای خانه ای که در ابتدا برای مخترع چرخ خیاطی آیزاک سینگر ساخته شد و بعداً توسط پسرش به سبک ورسای بازسازی شد، طراحی خواهد کرد.

این پروژه ساختار برجسته را – که توسط معمار جورج سودون بریگمن در سال 1871 ایجاد شد – و منظره تاریخی طراحی شده توسط آشیل دوشن که شامل یک گردونه و اصطبل فهرست شده بزرگ است، بازسازی خواهد کرد.

Paignton یک شهر ساحلی است که در نزدیکی ساحل توربای واقع شده است. Paignton Picture House Trust شش ماه پیش AOC Architecture را برای بازسازی 3.6 میلیون پوندی سینمای متروکه خود در فهرست درجه II* منصوب کرد.