فارغ التحصیلان ACME برای اولین پروژه تأییدیه دریافت می کنند

A IS FOR ___ مستقر در لندن توسط معماران سابق ACME، Duarte Lobo Antunes و Jack Taylor در سال 2021 تأسیس شد و اکنون یک تیم هشت نفره دارد. Lobo Antunes قبلاً روی طرح اصلی Folkestone برای ACME کار کرده بود.

این پروژه که رسماً به عنوان قطعه D-1 شناخته می شود، بخشی از مرحله سوم بازسازی بخش متروکه شهر در اطراف Harbor Arm است. این طرح در طرح جامع تر برای رژه دریایی قرار دارد که در نهایت صدها خانه در ده سایت ایجاد می کند.

طرح‌های اصلی قبلی برای این منطقه شامل یک طرح آموزشی توسط Foster + Partners، یک چشم‌انداز مسکونی بعدی توسط فارلز در سال 2012 و یک طرح جامع اصلاح‌شده توسط ACME در سال 2017 بود.

آنها افزودند که پوشش بیرونی سفالی ساختمان ها “منعکس کننده شرایط نوری متفاوت” است و به ساختمان ها “ظاهر همیشه در حال تغییر” می دهد.

این طرح، برای شرکت توسعه بندرگاه و دریای فولکستون، شامل پنج ساختمان متصل در رژه دریایی، هر پنج طبقه است.

معماران گفتند که نمای مدولار این طرح را “به عنوان مجموعه ای از عناصر باربر پیش ساخته که کربن تجسم یافته را کاهش می دهد و در برابر محیط خشن دریایی مقاومت می کند” تصور می کنند.

بلوک ها به شکل هلالی چیده شده اند و یک باغ مشترک را احاطه کرده اند. این توسعه در کنار باغ های زونا در دسترس عموم خواهد بود.

مشتری شرکت توسعه بندر و دریای فولکستون
معمار / مشاور ارشد A برای ___
مهندسی سازه و عمران اکرسلی او کالاگان
مهندسی نما اکرسلی او کالاگان
نماینده پارلمان اروپا کاد بنتلی
پایداری آتلیه ده
معماری منظر فضایی هاب
دسترسی همکاران دیوید بونت
حمل و نقل پل فریشمن
مشاور برنامه ریزی ساویل
مشاور میراث فرهنگی معماری میراث استفان لورانت
مدیریت پروژه پروژه های عنکبوتی



منبع بیشتر سایت توسط شینگل ساخته شده است که پس از ساخت هاربر بازو در سال 1904 ساخته شد. این سایت در طول 100 سال آینده چندین مورد استفاده داشت، از جمله خطوط راه آهن تا دهه 1950، که بعداً با یک محل نمایشگاه و یک بازار آزاد جایگزین شد. اینها در نهایت در سال 2003 پس از فرسودگی فزاینده بسته شدند و منطقه را ویران کردند.

اکثر آپارتمان ها با نرخ بازار برای فروش خواهند بود و چهار آپارتمان برای مالکیت مشترک تعیین شده اند. هر ساختمان دارای منظره دریا خواهد بود. برنامه ریزان گفته اند که هیچ مرحله جداگانه ای از این طرح نباید شامل مسکن ارزان قیمت باشد، اما طرح جامع باید شامل 8 درصد باشد.

بازه زمانی آینده هنوز مشخص نیست.

داده های پروژه

A IS FOR ___ همچنین روی دو قطعه دیگر در منطقه بندر کار می کند.