فاز 2 سبز تاتنهام توسط آدامز و ساترلند

مواد طبیعی – سنگ و چوب با طول عمر، بافت، شرایط جوی و پایداری آنها – همیشه پایه ای موفق برای مشخصات قلمرو عمومی هستند.

مفاصل نفوذ پذیر
Hardscape
اتصال نفوذپذیر، درین مفصل، 1000 x 76 x 4 میلی متر
درزهای نفوذ پذیر زیر درخت سرو باتلاقی
hardscape.co.uk

یک باغ کتابخانه جدید کودکان فضا را محدود می کند. این، و همچنین باغ های بارانی و محیطی جدید برای درخت سرو باتلاقی باشکوه، زیرساخت سبز و ظرفیت زهکشی پایدار را معرفی می کند. یک سطح سنگ فرش با طرح قوی، فضای نامنظم را به هم متصل می کند. محفظه‌های چوبی برای انبارهای زباله، صفحه‌نمایش منحنی به باغ و راه‌یابی جدید، همگی به انیمیشن و بافت می‌افزایند. نورپردازی به دودکش تاریخی و تابلوهای نورانی اضافی برای مرکز هنر مکمل چراغ‌های موجود است تا فضا را در تاریکی زنده کند و به کاهش ترس از جنایت کمک کند. دسترسی و خروج آتش به ساختمان های اطراف نیز بهبود یافته است.

سنگفرش
شارکون
Andover Textured، 300 x 100 x 80mm، اتصالات 4mm، رنگ گرانیت صورتی. باند برانکارد گذاشته شده در الگوی تعیین شده متفاوت بود
سنگفرش به فضای اصلی
charcon.co.uk

سنگفرش بلوک بتنی
شارکون
Andover Textured، 300 x 100 x 80 mm، اتصالات 4 mm، رنگ لکه خاکستری. باند برانکارد گذاشته شده در الگوی تعیین شده متفاوت بود
سنگفرش به محوطه های پارکینگ و ورودی خدمات
charcon.co.uk

Tiger Mulch یک جایگزین سرگرم کننده، پایدار، قوی و کم نگهداری برای خرده های پوست است و اگرچه به نرمی جایگزین خرده های لاستیکی نیست، باید پوشیدن آن سخت تر باشد، بنابراین ما این ماده را برای تمام آن کیفیت ها انتخاب کردیم.
گریم ساترلند، کارگردان، آدامز و ساترلند

سطح بازی
ستاره لاستیک محیطی
مالچ ببر، عمق 100 تا 150 میلی‌متر، لاستیک لاستیک کامیونی خرد شده با روکش رنگی با چسب پلی اورتان
سطح بازی در باغ کتابخانه
Star-rubber.co.uk

فاز 2 سبز تاتنهام این کار را گسترش می دهد تا حوزه ای ایجاد کند که در آن افراد، چرخه ها و دسترسی به خدمات با موفقیت در یک فضای شهری کاملاً تعریف شده همزیستی کنند. این چشم‌انداز جدید مرکز هنری برنی گرانت، کتابخانه تاتنهام، مرکز سازمانی و کالج جاه‌طلب را گرد هم می‌آورد. منطقه ای که تحت سلطه پارکینگ خودروها بود، با مرزهای متخاصم و قلمرو عمومی ضعیف، اکنون با مسیری بهبودیافته و خوانا از غرب، هم امن تر و هم عابران پیاده تر است.

مشخصات

هر دو مرحله کار بر اهمیت حرکت های طراحی اقتصادی و تخیلی برای تعبیه کیفیت در حوزه عمومی تأکید دارند. یکنواختی بالقوه یک روسازی بلوک بتنی بادوام و پایه، مشخص شده برای جا دادن وسایل نقلیه و نفوذپذیری و عدم نفوذپذیری، با الگوی گرانیتی منبت کاری شده و جزئیات دقیق برطرف شده است.
گریم ساترلند، کارگردان، آدامز و ساترلند

داده های پروژه

لبه های کور-تن
اورجینال
پانل نورد نگهدارنده با ضخامت 4 میلی‌متر لبه فولادی Cor-ten برای گلدان‌ها، باغ‌های بارانی و لبه نگهدارنده زیر حصار کتابخانه با تکیه‌گاه، اتصالات داخلی و خط بالایی زاویه‌دار متناسب با سطوح
لبه کورتن تا درخت سرو
evevredge.co.uk

نرده چوبی
راه حل های محیطی
باله های چوبی عمودی کاج اروپایی سیبری که روی قاب فولادی گالوانیزه ثابت شده اند تا منحنی های چندگانه را در خود جای دهند.
هر کجا
perimeter-solutions.co.uk

الوار
منظره چوبی
کومارو (چوب سخت با منبع پایدار)
سازه های چوبی عمودی، لبه ها و نیمکت ها در باغ کتابخانه
woodscape.co.uk

سنگ گرانیت
مارشال ها
ربع ها و شش ضلعی های سفارشی در سراسر قلمرو عمومی. بخش سفارشی یا استاندارد پرتغالی گرانیت سارگاس را انتخاب کرد
در حالت ایستاده، فلاش، رها کردن، و دوبرابر
marshalls.co.uk

هندسه همچنین راهی برای ایجاد حس به فضای بیش از حد پیچیده و نشتی موجود بود. به ما این امکان را می دهد که از ترازهای پیوند برای غنی سازی بیشتر بافت سطح استفاده کنیم.

محصولات منتخب

در سایت شروع کنید اکتبر 2020
تکمیل
جولای 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی
3560 متر2
هزینه ساخت
936000 پوند
هزینه ساخت در هر متر2 263 پوند
معمار آدامز و ساترلند
مشتری شورای هارینگی
مشاور M&E فریمن بیزلی
نقشه بردار کمیت MACE
مدیر پروژه شورای هارینگی
طراح اصلی آدامز و ساترلند
معمار منظره نرم JCLA
نورپردازی Studio EG
مهندس عمران مهندسین عمران
پیمانکار اصلی
بزرگراه های مارلبرو
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک
عمر طراحی پیش بینی شده 30+ سال

اولویت در مشخصات فاز 2 سبز تاتنهام ایجاد تعادل بین اقتصاد، پایداری، استحکام و عمر طولانی بود، در حالی که یک پالت مواد را مونتاژ کرد که هم از نظر بصری و هم از نظر عملکرد با هم کار می کرد.

بنابراین، پالت مواد، حساسیت چشم‌انداز قوی (کورتن/پرده‌های چوبی/کاشت بومی وحشی) را با زبان شهری پیشرفته‌تر (هندسه گرانیتی دقیق) متعادل می‌کند تا شخصیت غیررسمی تاتنهام گرین را در یک زمینه مدنی‌تر گسترش دهد.

مرحله اول کار ما در تاتنهام گرین، فضای سبز کم استفاده و خسته را به یک مقصد مدنی و منظره جدید محبوب تبدیل کرد (برنده، بهترین مکان‌سازی، جوایز طراحی هرینگی 2016). این سبز را به عنوان قلب مدنی برای تاتنهام، تقویت هویت محلی، میزبانی رویدادها و تبدیل شدن به یک کاتالیزور برای فعالیت های مجاور، دوباره تثبیت کرد.

هنگام کار با محصولات استاندارد Charcon و Marshalls، باید سخت تلاش کنید تا چیزی با اعتبار در مجموعه گسترده آنها پیدا کنید. سنگفرش بلوک می تواند در مناطق بزرگ مشکل ساز باشد – برای مثال فکر کنید پارکینگ های مرکز خرید – اما همه جا حاضر و کاربردی است، بنابراین شکستن سطح یک کاهش ضروری است.

الوار
تختخواب های بلوط اروپایی درمان نشده، کلاس 4
منظره باغ
eolley.co.uk



منبع