فاسترز طرح های جدید برج را در “بازنگری کامل” برای سایت Blackfriars فاش می کند

راس بلر، مدیر ارشد اجرایی و رئیس کشور هاینز بریتانیا، قبلاً این طرح را «یکی از پرتقاضاترین فرصت‌های توسعه در لندن» توصیف کرده بود.

برنامه برنامه ریزی، که انتظار می رود در پاییز به شورای ساوتوارک ارسال شود، همچنین شامل بهبودهایی در باغ های متصل به کلیسای مسیح درجه یک، که درست در جنوب سایت قرار دارد، و همچنین یک زمین بازی جدید برای کودکان خواهد بود.

توسعه‌دهنده همچنین با ORMS روی یک طرح خرده‌فروشی و اداری ترکیبی در 80 New Bond Street و 325 Oxford Street کار می‌کند.

با این حال، پیشنهادات شامل هیچ دسترسی عمومی به بالای هیچ یک از برج ها نیست.

این برج اداری از یک صفحه تخت مربعی که در دفاتر معمولی استفاده می شود دور می شود تا نور بیشتری به فضاهای کاری وارد شود. ساختمان توسط ستون‌های داخلی پشتیبانی می‌شود و هر سه طبقه دارای تراس‌های کاشته‌شده خواهد بود – با مستاجرین در تمام طبقات که می‌توانند به تراس دسترسی داشته باشند.

مالک جدید هاینز با Lipton Rogers Developments، گروهی که توسط استوارت لیپتون و پیتر راجرز رهبری می‌شود، کار می‌کند و امیدوار است تا اواخر سال جاری درخواست برنامه‌ریزی ارائه کند.

فاسترز توسط توسعه‌دهنده آمریکایی هاینز منصوب شد، که در اکتبر گذشته این سایت را پس از رقابت بین پنج کارگاه معماری دعوت شده به دست گرفت. فاسترها بر Danes 3XN، معماران COOKFOX نیویورک، Pickard Chilton مستقر در کانکتیکات و غول‌های آمریکایی Skidmore، Owings & Merill پیروز شدند.

پلان طبقه برای طرح برج فاستر + شریک برای هاینز

این تأییدیه در سال 2017 جایگزین مجوز سال 2009 برای یک برج اداری 23 طبقه و 42 طبقه مسکونی شد که همچنین توسط WilkinsonEyre طراحی شده بود.

این طرح همچنین شامل بازسازی میخانه و هتل Mad Hatter در فهرست درجه دوم است که در مقابل خیابان استمفورد، روبروی برج 50 طبقه One Blackfriars سیمپسون هاگ، و همچنین یک هواپیمای وسیع در طبقه همکف با فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها و فضای اجرا قرار دارد. .

طرح های اولیه فاسترز برای جاده 18 بلک فریرز شامل یک برج اداری به ارتفاع تقریبی 200 متر در کنار دو بلوک مسکونی کوچکتر است که در اطراف میدان مرکزی در قطعه برجسته Southwark قرار دارد که از سال 2016 خالی بوده است.

طرح اولیه WilkinsonEyre – که توسط Black Pearl، یکی از شرکت های تابعه شرکت توسعه املاک مالزی IGB Corporation Berhad حمایت می شد – شامل شش ساختمان جدید بود که بلندترین آنها یک آسمان خراش 184 متری و 227 تخت بود.

این ساختمان دارای باله‌های قرمز رنگ در نمای بیرونی خود خواهد بود که اشاره‌ای به معماری آجری قرمز اطراف آن، از جمله تیت مدرن و برج OXO است. تیم پروژه در حال بررسی استفاده از مواد بازیافتی در روکش فلزی است.

نمای فعلی سایت:



منبع

این طرح ها جایگزین پیشنهادات قبلی WilkinsonEyre و Brisac Gonzalez برای یک برج 53 و 34 طبقه می شود که در سال 2017 تصویب شد.

طرح های دیگر هاینز در لندن شامل تعمیرات اساسی Grainhouse در کاونت گاردن است که توسط Barr Gazetas طراحی شده است، که دفتر مرکزی جدید شرکت در اروپا خواهد بود.

طرح جدید که برای مشاوره عمومی آماده شده است، طرح قبلی برای یک هتل 500 تختخوابی را کنار می گذارد و انتظار می رود حدود 360 خانه – از جمله 40 درصد مقرون به صرفه – و همچنین بیش از 50 طبقه فضای تجاری را فراهم کند.