فاستر + شرکا برنده برج 22 طبقه پل لندن شد


این طرح شامل تخریب یک بلوک اداری 73 متری بروتالیست – خانه کولچرچ EG Chandler در سال 1973 است. این پروژه برای سرمایه گذار CIT است که موافقت کرد این سایت را در سال 2019 از شهر لندن اجاره کند.

46200 متر2 ساختمان از چهار جلد پلکانی شامل فضای اداری و رستوران تشکیل خواهد شد. اینها بالاتر از یک هواپیمای باز طبقه همکف قرار خواهند گرفت، که به طور گسترده به عنوان قلمرو عمومی جدید طراحی خواهد شد.

این توسعه همچنین دارای چهار طبقه زیرزمین شامل فضای مغازه و یک سالن تئاتر با دو سالن با ظرفیت‌های 250 و 150 خواهد بود. انتظار می‌رود این سالن توسط سالن نمایش Southwark اشغال شود.

فاسترز گفت این ساختمان «اولین محل کار و مرکز تجاری بدون کربن خالص لندن» خواهد بود. این باغ دارای باغ های زمستانی در هر سطح اداری، با یک هسته خدماتی رو به جنوب برای محافظت در برابر بهره های خورشیدی خواهد بود. سیستم نما در عین حال شامل سایه خورشیدی، تهویه، قفسه های نور و پنل های خورشیدی خواهد بود.

برنامه‌ریزان شورای ساوت‌وارک خانه کولچرچ را «با کیفیت معماری پایین» توصیف کردند و گفتند که طرح جایگزینی فاستر «از بالاترین استانداردها» خواهد بود، و افزودند که «در بیان اجزای ساختمان به خوبی موفق خواهد بود و ساختمان را شفاف و منسجم می‌کند. هویت’.

آنها این طرح را برای تصویب توصیه کردند و گفتند که این طرح با طرح توسعه محلی مطابقت دارد و باعث ایجاد مشاغل جدید می شود. این درخواست به اتفاق آرا توسط کمیته برنامه ریزی شورای ساوتوارک در شامگاه چهارشنبه (14 سپتامبر) تصویب شد.

برای نظر دادن با Foster + Partners تماس گرفته شد.

نمای فعلی سایت:



منبع