فاکنر براونز به عنوان معمار سال در جوایز معماری AJ 2022 انتخاب شد.

داور دیگری که انتظار نداشت شگفت زده شود، پس از بازدید گفت که تالار شهر ساندرلند به سادگی “بهترین ساختمانی است که در این سال ها دیده ام”. تالار شهر بخشی از طرح جامع ریورساید ساندرلند است که شامل مرکز کتابخانه خانه فرهنگ پیشنهادی 23 میلیون پوندی نیز می شود.

Architect of the Year is sponsored by:


The AJ Architecture Awards are supported by:




منبع

در اوایل سال جاری، FaulknerBrowns همچنین جایزه AJ100 Community Impact of the Year را برای مرکز تفریحی بریتانیایی «فضایی خارق‌العاده» خود در هاکنی، شرق لندن، 8000 متری دریافت کرد.2 تسهیلات شورا مشرف به پارک شوردیچ. طراحی برای بریتانیا پس از حداقل 59 رویداد مشاوره جامعه تولید شد که به گفته داوران، تأثیر مستقیم و مشهودی بر نتیجه نهایی داشت. این عمل همچنین در ارائه طرح‌هایی که اوقات فراغت را با سایر کاربردهای اجتماعی ترکیب می‌کنند، مانند مدارس، خانه‌ها و فضای فرهنگی، یک پیشنهاد ارزشمند در مراکز شهرها و خیابان‌های بزرگ که تحت تأثیر تأثیرات دوگانه خرده‌فروشی آنلاین و همه‌گیری قرار گرفته‌اند، موفقیت زیادی پیدا می‌کند.

در حرفه‌ای که تحت سلطه فعالیت‌های لندن است، دیدن یک شرکت از شمال شرق که در بسیاری از جبهه‌ها برتری می‌کند، لذت بخش است.

در جنوب غربی لندن، فاکنر براونز اخیراً مجوز برنامه ریزی برای مرکز اجتماعی کینگستون دریافت کرده است، که استخرهای شنا، سالن بدنسازی و سالن ورزشی و زمین های روی پشت بام به علاوه یک کافه عمومی را در کنار کتابخانه و موزه کینگستون موجود در درجه دوم ارائه می کند.

در طرف دیگر پایتخت، این مرکز در حال کار بر روی طرحی برای یک پروژه اجتماعی در مرکز شهر وولویچ است که امکانات گسترده بهداشتی و تفریحی جدید را با نوسازی یک مکان هنری موجود و تئاتر محلی ترکیب می کند.

این عمل که به مدت شش دهه در تجارت بوده و به دلیل تخصص در مکان‌سازی و نقشه‌های اصلی و همچنین طراحی معماری شناخته شده است، مجموعه‌ای از کارها را ایجاد کرده است و به طور پیوسته برای مجموعه‌ای از پروژه‌های اخیر تمجید می‌کند. اینها شامل تالار شهر ساندرلند، برنده رده مدنی جوایز معماری AJ امسال است. داوران در مورد این ساختمان متفکر و پیچیده مشتاق بودند و کار فاکنربراونز را با معمار مشهور اسپانیایی رافائل مونئو مقایسه کردند و طراحی «شگفت‌کننده» و «شهودی» آن را که به قول یکی، «همه چیز را درست انجام می‌دهد» تحسین کردند.

FaulknerBrowns، که استودیوهایی در خارج از کشور در ونکوور و دوبلین دارد، همچنین به دلیل تلاش‌هایش برای کاهش کربن کل زندگی و دستیابی به اهداف صفر خالص مورد تحسین قرار گرفت. این شرکت در آموزش Passivhaus سرمایه‌گذاری می‌کند و در حال جمع‌آوری و بازجویی از داده‌های عملکرد انرژی از 15 سال کار گذشته خود به منظور بالا بردن سطح پروژه‌های آینده است. اینها همچنین با ادغام نرم افزار ارزیابی محیط زیست با ابزارهای BIM آن، ارزیابی می شوند.