فضای آفرینش گکو، ایپسویچ

عنوان پروژه معمار ارشد فضای ایجاد gecko
مشتری
شورای شهر ایپسویچ
ارزش قرارداد 2.4 میلیون پوند
مهلت دور اول 9 صبح، 21 نوامبر 2022
محدودیت های متقاضیان باید حداکثر سه نمونه را ارائه دهند که در طراحی یک ساختمان جدید برای استفاده از هنرهای نمایشی نقش داشته اند.
اطلاعات بیشتر https://in-tendhost.co.uk/suffolksourcing/aspx/ProjectManage/14282



منبع

پس از یک فرآیند ارزیابی، یک مکان شناسایی شده است، با مکان انتخابی در پارک سابق اتوبوس در جاده وست اند رود برای ایجاد یک ساختمان جدید که Gecko می‌تواند از آنجا کار کند، بازسازی شود.

آخرین پروژه یک مرکز تولید خلاقانه جدید را برای شرکت تئاتر Gecko در جاده West End ارائه می دهد که دارای امکاناتی برای “ساخت، تمرین و فیلمبرداری تئاتر فیزیکی، رقص و تولیدات تئاتر” است.

تدارکات تک مرحله ای تیمی را برای قراردادی به ارزش 45000 پوند انتخاب می کند که مرحله 3 تا 6 توسعه RIBA را پوشش می دهد که یک پارک سابق مربیان در مرکز ایپسویچ را تغییر می دهد. طرح های اولیه برای سایت توسط شرکت محلی EDRM طراحی شده است.

شورای شهر ایپسویچ در ماه فوریه جستجوی جدیدی را برای معمار برای تغییر کلیسای سنت استفان ثبت شده در درجه دوم به ارزش 450000 پوند و جستجوی یک طراح ارشد برای توسعه شهری جدید در ویتون در سپتامبر اعلام کرد.

آخرین پروژه دو سال پس از انتخاب پرینگل ریچاردز شرات به عنوان رهبری تعمیرات اساسی 8.6 میلیون پوندی موزه ایپسویچ در فهرست درجه II* انجام شد. در ژانویه، معماران WGP یک غرفه با سقف طلایی برای تئاتر نیو ولسی در قلب ایپسویچ تکمیل کردند.

ایپسویچ که در حدود 108 کیلومتری شمال شرقی لندن در دهانه رودخانه اورول و دریای شمال واقع شده است، یک شهر تاریخی شهرستان است که حدود 133000 نفر را در خود جای داده است. از دیدنی‌های محلی می‌توان به پل اورول در سال ۱۹۸۲ که توسط فردریک گیبرد پارتنرز طراحی شد و ساختمان ویلیس در سال ۱۹۷۵ توسط فاستر + شرکای اشاره کرد.

طبق این خلاصه: “شرکت تئاتر Gecko به دنبال مکان جدیدی است که به عنوان دفتر مرکزی آنها برای استفاده های تجاری و خلاقانه عمل می کند، در درجه اول به عنوان فضایی برای ایجاد تولیدات آینده آنها.

“به منظور به دست آوردن بودجه حیاتی از شورای هنر انگلستان، طرحی برای فضای ایجاد تا مرحله RIBA 2 برای گنجاندن در برنامه بودجه توسعه داده شد. IBC اکنون به دنبال یک معمار است که این طرح را از طریق مرحله 3 RIBA تا تکمیل پروژه در مرحله 6 RIBA انجام دهد.

این پروژه که قرار است در سال 2024 تکمیل شود، یک فضای خلاقانه جدید به همراه دفاتر و یک استودیوی نامزدی را برای شرکت تئاتر ارائه می دهد. پیشنهادات برای مجتمع جدید باید تا حد امکان در مصرف انرژی در راستای جاه‌طلبی شورا برای خنثی شدن کربن تا سال 2030 باشد.

اضافه شدن مدولار آینده به سایت می تواند شامل یک کارگاه، اتاق سبز یا پذیرایی و اتاق جلسات چند منظوره باشد. پیشنهادها 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد.