فلچر پریست نقشه هایی برای همسایه 40 طبقه را برای Can of Ham فاش می کند

پیشنهادهای تهیه شده برای IM Alts، بازوی توسعه شرکت بیمه فرانسوی AXA، ساختاری تقریباً 40 طبقه را در 63 St Mary Axe، در مجاورت Can of Ham متعلق به Foggo Associates، پیش بینی می کند که در سال 2019 تکمیل شد.

ساختمان فلچر پریست دارای فضای اداری و یک پیشنهاد فرهنگی و آموزشی جدید به همراه یک فضای سبز عمومی به نام پارک بابونه در این سایت است که روبروی برج 46 طبقه هرون فاکس کوهن پدرسن فاکس است.

این عمل می‌گوید انبوه و مقیاس این طرح، میراث اطراف و مناظر برج لندن را در نظر می‌گیرد و در عین حال «طراحی معماری نمونه‌ای» دارد.

همچنین این طرح را یک سازه نقطه عطفی با توده‌بندی پلکانی و تراس‌های باغ در سطوح بالایی می‌نامد.

فلچر پریست در اسناد مشاوره اضافه می کند که “به دنبال متمایز کردن خود از سبک های معماری معمولی در شهر” و در عین حال افزودن فضای سبز است که در حال حاضر فاقد آن است.

ارائه این طرح شامل تخریب دو ساختمان اداری دهه 1980 است. ساختمان موجود در 63 St Mary Axe آخرین بار توسط ESA Architecture در سال 2013 بازسازی شد.

یک برنامه برنامه ریزی قرار است اواخر امسال ارائه شود، با دور دوم مشاوره در تابستان امسال در مورد پیشنهادات دقیق تر.

در ماه نوامبر، فلچر پریست برنامه‌ریزی را در یک طرح ۲۳ طبقه در خیابان اولد برود ۵۵ برای توسعه‌دهنده Landsec، که شامل توسعه ساختمان موجود بود، تضمین کرد.

دیگر برج‌های در حال ساخت برای شهر لندن شامل پیشنهادات نوظهور 3XN برای خیابان Gracechurch 60، طرح‌های اصلاح‌شده اریک پری برای 1 Undershaft و طرح 99 Bishopsgate RSHP است.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا