فهرست نهایی در مسابقه پاویون پاپ آپ Square Mile اعلام شد

کریس دایسون، بنیانگذار WCCA، گفت: «تعداد و کیفیت ارسال‌ها از طیف متنوعی از شیوه‌ها، طرح‌ها و روش‌های امکان‌پذیر نصب، ما را شگفت‌زده کرد. این یک لذت واقعی بوده است.

از معماران، مهندسان، طراحان و هنرمندان دعوت شد تا مفاهیمی را برای یک غرفه موقت در مسابقه Cityived ترسیم کنند، که “ادراکات زندگی پایدار را به چالش می کشد و گفتگوهایی را در مورد چگونگی مقابله با بحران آب و هوا در ساختمان و زندگی روزمره دعوت می کند”.

بیش از 80 ارسال به این مسابقه ارسال شد که توسط LFA اداره می شود و توسط شرکت معماران خبره Worshipful (WCCA) پشتیبانی می شود. هدف آن افزایش آگاهی در مورد انواع جدید معماری و اینکه چگونه فناوری های پیشرفته می توانند تاثیر ساخت و ساز بر محیط زیست را کاهش دهند و راه حل های اولیه برای ساخت خانه های آینده ارائه دهند.

فینالیست‌ها شامل پیشنهادهایی از AJ 40 زیر 40 OMMX با Forms of Living و سال ویلسون، معمار بریتانیایی متولد پرتغال، آندره سامپایو کونگ، هنرمند رانا بیگم، و ستاره نوظهور توماس راندال-پیج با معمار و سازنده صحنه، لوکاس فیسر هستند.

تیم برنده، که در ماه فوریه معرفی خواهد شد، بودجه ساخت 200000 پوندی خواهد داشت که طراحی و توسعه یک طرح کاملاً هزینه شده و امکان پذیر را نیز پوشش می دهد. این سازه تابستان آینده نصب می شود و به مدت سه ماه در محل باقی می ماند و پس از آن می تواند به عنوان بخشی از یک برنامه تور به شهرهای دیگر منتقل شود.

WCCA در سال 1984 به‌عنوان یک شرکت رنگ‌آمیزی مدرن تأسیس شد که معماری با کیفیت را در شهر لندن و حرفه معماری در سطح جهانی ترویج می‌کند.

کانسپت برنده در مکانی که هنوز اعلام نشده در شهر لندن ساخته خواهد شد.

فهرست کوتاه

  • استودیو آندره کونگ
  • رانا بیگم (استودیو بیگم)، مهندسان وب یاتس، شرکت سنگ تراشی
  • OMMX + اشکال زندگی + سال ویلسون
  • Studio Biocene با Price & Myers و B-MADE
  • THISS Studio با فرمت، Scotscape و میلی متر
  • توماس راندال پیج و لوکاس فیسر با حمایت اسمیت مورداک، باربارا جونز، نویسندگان معماری جدید، فینیاس هارپر و بورو هاپولد



منبع