فیلدن کلگ بردلی از طرح های بازسازی مرکز شهر هادرسفیلد به ارزش 210 میلیون پوند رونمایی کرد.

علاوه بر پروژه کوئینزگیت و پیازا، سایر مناطق مورد توجه عبارتند از: دروازه ایستگاه، سنت پیتر، کینگزگیت و خیابان کینگ، خیابان جدید و محله مدنی.

در همین حال، کتابخانه هادرزفیلد طراحی شده توسط EH Ashburner در سال 1940، همچنین در فهرست درجه دوم قرار دارد، برای ایجاد یک فضای موزه اختصاصی بازسازی می شود.

“سرمایه‌گذاری مانند قلب فرهنگی سرمایه‌گذاری برای همه کرکلیز است و ما هیجان‌زده هستیم که نقطه عطف جدیدی را ارائه دهیم که مردم ما می‌توانند به آن افتخار کنند.”

شبیر پاندور، رهبر شورای کرکلیز گفت: مرکز شهر ما، مانند بسیاری در سراسر بریتانیا، باید خود را با تغییر عادات خرید و شرایط چالش برانگیز بازار وفق دهد. خرده فروشی هنوز نقشی کلیدی در آینده ما دارد، اما ایجاد مراکز شهر ما پر جنب و جوش تر و متنوع تر به تشویق افراد بیشتر کمک می کند که نه تنها از مرکز شهر بازدید کنند بلکه برای مدت طولانی تری در آنجا بمانند، که به نوبه خود از فروشگاه ها، بارها و جدید و موجود پشتیبانی می کند. رستوران ها.

عموم مردم همچنین می توانند در جلساتی که بر فضاهای عمومی پیشنهادی در فضای باز (25-27 اوت) و طرح های ساختمان (6-7 سپتامبر) تمرکز دارند، با معماران صحبت کنند.

بیش از 3750 نفر در مرحله اول مشاوره عمومی در ماه های مه و ژوئن به صورت آنلاین مشغول شدند، در حالی که بیش از 200 نفر در یک نمایشگاه فیزیکی شرکت کردند. از این پاسخ دهندگان، 63 درصد گفتند که از این پیشنهادات حمایت می کنند.

این طرح همچنین یک کتابخانه جدید متمرکز بر جامعه را در یک توسعه مدرن به ساختمان بازار کوئینزگیت، یک گالری هنری جدید در خیابان کوئینز و یک مکان تفریحی و کنفرانس چند منظوره با ظرفیت 2200 با پارکینگ چند طبقه 350 فضایی پیشنهاد می‌کند.

جورج ویلسون، شریک FCBS، گفت که چشم انداز آن برای قلب فرهنگی Kirklees “عمیقاً در هادرسفیلد و منطقه وسیع تر” ریشه دارد. وی افزود: این طرح شخصیت معماری Kirklees و ساختمان‌های مدنی اطراف سایت را تجلیل می‌کند، در حالی که برخی از مواد مدرن مکمل را برای ایجاد یک مقصد هیجان‌انگیز و معاصر برای همه معرفی می‌کند.

مرحله دوم مشاوره دیروز آغاز شد و تا 14 سپتامبر ادامه دارد. پیشنهادها برای مشاهده به صورت آنلاین و در یک نمایشگاه پاپ آپ در پیازا در دسترس هستند که هر روز هفته به مدت دو ساعت و شنبه 10 سپتامبر باز خواهد بود.

ساختمان ها با فضاهای عمومی جدید از جمله یک پارک شهری به هم متصل خواهند شد.

یک برنامه برنامه ریزی می تواند در پاییز امسال ارسال شود.

این مطب معمار اصلی پروژه قلب فرهنگی کرکلیز است، که هدف آن افزایش فعالیت در منطقه معروف به پیازا – بین کوئینزگیت، خیابان کینگ و ویکتوریا لین – به دنبال کاهش نفوذ در سال‌های اخیر است. هادرزفیلد بخشی از کلانشهر وسیع‌تر کرکلیز است.

سالن بازار کوئینزگیت در فهرست درجه دوم

این پیشنهاد شامل نوسازی سالن بازار کوئینزگیت در سال 1970 است که توسط جی سیمور هریس طراحی شده است تا یک سالن غذای جدید ایجاد شود.

این طرح بخشی از برنامه توسعه 10 ساله شورای کرکلیز، طرح طرح هادرزفیلد است تا شهر را به عنوان یک محرک اقتصادی در یورکشایر غربی قرار دهد.

منبع: Shutterstcok/Roy Hinchcliffe



منبع پیشنهادهای قبلی برای توسعه مجدد بازار کوئینزگیت توسط معماران لزلی جونز با مخالفت انگلستان تاریخی (در آن زمان میراث انگلیسی) و کمیسیون معماری و محیط ساخته شده که اکنون منحل شده است، در سال 2008 مواجه شد.