قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز اگر قصد خرید دریچه کولر چوبی را دارید، بهتر است بدانید که قیمت دریچه کولر چوبی بسیار متغیر است. با توجه به تنوع این محصول، قیمت تمام‌شده دریچه‌های چوبی به طرح، رنگ و اندازه آن‌ها بستگی دارد. اگر قصد خرید اینترنتی دریچه کولر چوبی دارید، می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه و بهترین نوع را انتخاب نمایید. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان برای خرید انواع دریچه کولر با واحد فروش و پشتیبانی گروه صنعتی تهویه کارا در ارتباط باشید.

نحوه ساخت دریچه کولر

در تولید این دریچه از ورق آلومینیوم استفاده شده و به همین دلیل بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. به دلیل اینکه آلومینیوم جز دسته فلزات سبک وزن است این نوع دریچه ها وزن بالایی ندارند. همواره با ارائه تخفیف های مناسبتی در کنارتان هستیم، تا بتوانید محصولات خود را با قیمت کمتری تهیه بفرمایید.

انواع دریچه کولر

دریچه کولر از انواع جنس، ابعاد و ویژگی‌های ظاهری خاص تشکیل شده است. هر کدام از دریچه‌های کولر به پخش بهتر جریان هوای خنک در محیط مورد استفاده کمک شایانی خواهند نمود. خصوصاً در ابتدای روشن کردن کولر که تنها مسیر مستقیم دریچه خنک شده و رفته رفته شاهد کاهش دمای فضای دریچه کولر داخلی خواهید بود.

در بیشتر مواقع از دو محصول پر طرفدار برای کاربری کولر آبی استفاده می گردد. بهترین و مناسب ترین دریچه کولر آبی، دریچه تنظیم هوای قابل تنظیم دمپردار و همچنین دریچه خطی دمپردار می باشد. که افراد با توجه به نظر شخصی شان محصول مور نیاز خودشان را خریداری می نمایند. ثبت و دریافت دریچه کولر در تهران دما به راحتی انجام می گیرد. با تماس گرفتن با شماره تماس های شرکت تهران دما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به انواع دریچه کولر آلومینیومی،چوبی و آهنی را دریافت نمایید. کارشناسان تهران دما از ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر آماده ی پاسخگویی مشتریان عزیز می باشند.

برای مدیریت مصرف انرژی، دریچه‌های کولر محیط‌هایی که مورداستفاده قرار نمی‌دهید را ببندید. متعاقب آن در هزینه‌های آب و برق ساختمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد. مزیت دیگر بستن دریچه در فصل زمستان این است که از اتلاف هوای گرم داخل ساختمان به بیرون، از طریق کانال کولر جلوگیری می‌شود. روی این دریچه، گریل‌ها یا خطوطی به صورت افقی تعبیه می‌گردند که هوا از داخل این خطوط به محیط انتقال پیدا می‌کند. دریچه‌های کولر خطی هم در دیوار و هم در سقف قابلیت نصب دارند. بی‌دلیل نیست که استفاده از پلاستیک در تمام صنایع رواج پیدا کرده است.

  • بدین ترتیب عمر استفاده از آنها به بیشترین زمان افزایش یابد.
  • محصولات دریچه کولر چوبی نقش مهم و بسزایی را در زیباتر شدن چیدمان دکوراسیون داخلی منازل مسکونی ایفا می کنند.
  • این مطالب به منظور سهولت مشتریان تهران دما در انتخاب محصول مورد نظرشان تهیه و ثبت شده است.
  • پس از آن به اندازه طول و عرض داحلی کانال کولر توری را برش می زنیم.
سپس قاب های بریده شده را به یکدیگر را مونتاژ کرده و پره های دریچه طبق اندازه برش زده میشود. سپس طبق فاصله استاندارد به صورت افقی و یا عمودی در کنار یکدیگر قرار داده میشود. چون باید پره ها باید متحرک باشند به وسیله سیم مفتول و با فشار مناسب محکم می شوند.