«لیز تراس کار بزرگی بر دوش دارد. ما به یک استراتژی مقاوم سازی ملی نیاز داریم.


تراس در انتخابات رهبری حزب محافظه کار، ریشی سوناک، رقیب دیگر خود را شکست داد و با کسب 57 درصد آرا، سومین نخست وزیر زن بریتانیا شد.

او بعد از ظهر امروز (5 سپتامبر) پس از اعلام این خبر گفت: «می‌دانم که باورهای ما با مردم بریتانیا طنین‌انداز می‌شود، باورهای ما به آزادی، توانایی کنترل زندگی‌تان، مالیات‌های کم و مسئولیت شخصی.

من یک طرح جسورانه برای کاهش مالیات ها و رشد اقتصادمان ارائه خواهم کرد. من در مورد بحران انرژی که با قبض های انرژی مردم سروکار دارم، به مسائل بلندمدتی که در زمینه تامین انرژی داریم نیز رسیدگی خواهم کرد. تحویل می دهیم، تحویل می دهیم، تحویل می دهیم.’

تراس در طول مبارزات انتخاباتی خود متعهد شده بود که راه آهن شمالی پاورهاوس را که لیورپول، منچستر، لیدز و هال را به هم متصل می کند، احیا کند، که در پایان سال 2021 به شدت کاهش یافت.

مطابق با تلگرافتراس همچنین قصد دارد الزام “بی طرفی مواد مغذی” را که پس از حکم دادگاه اروپا در سال 2018 مطرح شد، لغو کند. این الزام به دلیل توقف ساخت هزاران خانه مقصر شناخته شده است.

انتظار می رود پیشنهادات او برای مقابله با بحران انرژی ظرف چند روز آینده رونمایی شود.

سیمون آلفورد، رئیس RIBA، گفت که انتصاب او فرصتی برای تمرکز مجدد دولت بود و از تراس خواست تا یک برنامه مقاوم سازی سراسری را آغاز کند و دوباره به اصلاحات در سیستم برنامه ریزی نگاه کند. او گفت: ‘در حالی که مردم و کسب و کارها با تورم فزاینده و افزایش قیمت انرژی دست و پنجه نرم می کنند و نگرانی های عمده ای در مورد گرم کردن خانه ها در زمستان ایجاد می کند، لیز تراس وظیفه بزرگی را بر عهده دارد.

او نیاز به اجرای یک استراتژی ملی مقاوم سازی

“در حالی که نوعی کمک فوری به وضوح حیاتی است، تراس باید بهبودهای بهره وری انرژی درازمدت را نیز در اولویت قرار دهد.”

به گفته آلفورد، این شامل حفاظت از بودجه برای تعهد شرکت انرژی و اجرای الف استراتژی ملی مقاوم سازی به طور قابل توجهی کاهش مصرف انرژی خانه و ایجاد هزاران شغل در سراسر کشور

وی ادامه داد: اصلاحات ایمنی ساختمان و برنامه ریزی نمی تواند به حاشیه برود. تراس همچنین باید اولویت بندی کند که الزامات ایمنی و دسترسی ساختمان روشن و مستحکم را در مقررات، تامین منابع مناسب بخش های برنامه ریزی، و اطمینان از اصلاحات برنامه ریزی طولانی مدت، ارائه انواع خانه های با کیفیت بالا که ما نیاز داریم، قرار دهد.

«این فرصتی است برای دولت تا تمرکز و اولویت‌بندی مجدد داشته باشد. ساختمان ها برای کیفیت زندگی و رفاه ما حیاتی هستند. همه سزاوار یک خانه راحت، ایمن و پایدار هستند و معماران به طور منحصر به فردی برای ارائه این واقعیت قرار دارند.

راسل کورتیس، از معماران RCKa، می‌گوید که تصور اینکه کسی عاقل از پیروزی لیز تراس با رضایت استقبال کند، برای او دشوار است.

او به AJ گفت: «به نظر می‌رسد که کمپین رهبری پایان ناپذیر بی‌پایان طول کشیده است، به‌جای پیشنهاد راه‌حل‌هایی برای بحران زیست‌محیطی و انرژی.

تراس به وضوح درست می‌گوید که بهره‌وری کشور ما رقت‌انگیز است، اما مگر اینکه او آماده برداشتن گام‌های اساسی برای اصلاح اساسی سیستم برنامه‌ریزی باشد – به‌ویژه وقتی صحبت از زیرساخت‌ها با حذف تصمیم‌گیری استراتژیک از دخالت‌های سیاسی محلی و طبقه‌بندی خانه‌سازی به عنوان زیرساخت‌های حیاتی می‌شود. – چشم انداز آینده نزدیک در واقع بسیار تاریک به نظر می رسد.

ملانی لیچ، مدیر اجرایی فدراسیون املاک بریتانیا، می‌گوید: «ما پس از یک دوره انحراف، به شدت به رهبری قوی دولتی نیاز داریم. نخست‌وزیر جدید باید به فشارهای هزینه‌ای فوری که کسب‌وکارها و خانواده‌ها با آن روبه‌رو هستند رسیدگی کند، اما به موازات آن باید تمرکز روشنی بر اهداف بلندمدت برای مقابله با نابرابری‌ها در سراسر بریتانیا و گذار به اقتصاد سبزتر و با بهره‌وری بالا داشته باشد.

نخست وزیر جدید لیز تراس با نخست وزیر سابق بوریس جانسون

منبع:Gints Ivuskans/Shutterstock

واکنش

استفان مایلز، مدیر عامل ADP Architecture
ما امیدواریم که پیروزی تراس بدون توجه به تمایلات حزبی شما، این دوره از عدم اطمینان سیاسی را به پایان برساند. این دولت باید فوراً تمرکز خود را بر آب و هوا، سرمایه‌گذاری‌های سبز و کاهش اتکای ما به انرژی کثیف که یک بحران نسلی در هزینه‌های زندگی ایجاد می‌کند، بازگرداند.

هیچ یک از نامزدها تعهدی به پرداختن به مالیات بر ارزش افزوده در ساخت و ساز نداشتند

ما ناامیدیم که توجه داشته باشیم که هیچ یک از نامزدها هیچ تعهدی برای رسیدگی به معیارهای ضعیف تاریخی برای معافیت مالیات بر ارزش افزوده در ساخت و ساز نداشته اند، که نقدینگی در این بخش را تا حد زیادی بهبود می بخشد و فعالانه حفظ و بهبود موجودی ساختمان های فعلی را ترویج می کند.

این دولت باید فوراً سقف قیمت انرژی را برطرف کند و همچنین متعهد به ارائه مسکن جدید ارزان قیمت با بالاترین استانداردهای ممکن در ساخت و ساز و عملکرد انرژی باشد. بسیار مهم است که وست‌مینستر یارانه‌ها و کمک‌های مالی را برای نوسازی ساختمان‌ها برقرار کند و از بهبود وضعیت مخرب مسکن و املاک تجاری بریتانیا حمایت کند، در غیر این صورت ما در معرض خطر این هستیم که میلیون‌ها نفر دیگر در فصل زمستان دچار فقر سوخت شوند و هزاران کسب‌وکار دیگر مجبور به ورود به آن شوند. بسته شدن به دلیل هزینه های مارپیچی

دنی کرامپ، مدیر شهرسازی در برادوی مالیان
چه کسی می داند که چه اتفاقی برای “تراز کردن” وعده داده شده بوریس تحت رهبری جدید خواهد افتاد؟ اما با در دست گرفتن ردای بازآفرینی شهری تحت رهبری جامعه و احیای خیابان‌ها، به‌ویژه در شرایط کنونی که هزینه‌های فزاینده و تورم بالاست، یک دولت جدید می‌تواند از رشد مشاغل محلی و احیای تجارت مرکز شهر و شهر حمایت کند. در حالی که احیای منطقه ای را که تحت سیاست اصلی وعده داده شده بود، انجام داد.

با این حال، تراس باید بر محل زندگی، کار و بازی مردم بریتانیا تمرکز کند. در حالی که این خیابان در سال‌های اخیر کاهش یافته است، یک سیستم جدید کنترل برنامه‌ریزی منطقه‌ای واگذار شده می‌تواند مراکز شهرها و شهرها را در شمال غرب، یورکشایر و شمال شرق متحول کند و می‌تواند پایه‌ای باشد که ناراضی‌ترین مناطق ما بر روی آن قرار دارند. بازسازی می شوند.

پاتریک بلیو، مدیر موسس آتلیه ده
لیز تراس وارث مجموعه‌ای غیر قابل رغبت از مسائل بزرگ در مورد اقتصاد، هزینه‌های انرژی، همه‌گیری و پیامدهای برگزیت و وضعیت اتحادیه است، اما همه این‌ها به دلیل چالش وجودی و اکنون قابل مشاهده بحران آب‌وهوایی کم‌رنگ شده‌اند.

ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که او به وعده قبل از انتخابات خود مبنی بر “دوبرابر کردن” هدف بریتانیا برای صفر کردن خالص تا سال 2050 پایبند باشد.

آلن دانلوپ، معمار ساکن گلاسکو
اکنون یک برنامه مقاوم سازی که کل بریتانیا را پوشش می دهد مورد نیاز است. یکی با اختیارات قانونی

یک مثال فعلی را در نظر بگیرید. کمیته ساکنان در املاک ویندفورد در مری هیل، گلاسکو از من خواسته اند که از آنها در تلاششان برای جلوگیری از تخریب آپارتمان های 26 طبقه ارنست بوتوکس حمایت کنم. این برج‌ها با موفقیت با ایده‌های پنج‌گانه معماری کوربوزیه در غرب اسکاتلند مطابقت دارند و بنابراین اهمیت تاریخی دارند. آنها همچنین به نظر در شرایط خوبی هستند و مورد علاقه ساکنان هستند.

تراس باید به سرعت یک استراتژی مقاوم سازی با بودجه متمرکز را معرفی کند

به نظر می رسد فشار برای تخریب در اینجا با تفکر فعلی در معماری در مورد مقاوم سازی، استفاده مجدد تطبیقی ​​و پایداری در تضاد است. مقاوم سازی بسیار موفق Collective در سدار کورت در وودساید، گلاسکو، که زمانی برای تخریب نیز در نظر گرفته شده بود، ثابت می کند که می توان آن را انجام داد.

تراس باید به سرعت یک استراتژی مقاوم سازی با بودجه متمرکز را معرفی کند، که به موجب آن توسعه دهندگان باید یک پرونده کاملاً دارای منابع و الزام آور قبل از اینکه تخریب در نظر گرفته شود، تهیه کنند.

استفان مارکوس جونز، مدیر اجرایی انجمن مشاوره و مهندسی
این روند – متأسفانه – اقدام بسیار مورد نیاز دولت را به تاخیر انداخته است. ما می دانیم که تورم، افزایش قیمت انرژی و دستمزدها در حال حاضر به شدت بر دورنمای کوتاه مدت تا میان مدت بخش ما تأثیر می گذارد، و ما مشتاقانه منتظریم ببینیم که چگونه کسب و کارها در این مناطق در ماه های چالش برانگیز آینده حمایت خواهند شد.

سرمایه گذاری در زیرساخت های ملی ما، و به طور گسترده تر صنعت ساخت و ساز، برای مقابله با هر طوفان اقتصادی بالقوه بسیار مهم است. این تضمین می‌کند که نگاه بلندمدت به اقتصاد داشته باشیم و در بخشی سرمایه‌گذاری کنیم که می‌تواند شغل و رشد ایجاد کند. به همین دلیل خوشحال شدم که نخست وزیر در کمپین انتخاباتی خود از سرمایه گذاری در راه آهن نورثرن پاورهاوس و جاده ها حمایت کرد.

اعضای ما نقشی حیاتی در ارائه راه‌حل‌های بلندمدت مورد نیاز جامعه در زمینه انرژی، حمل‌ونقل، اتصال، صفر خالص و توسعه منطقه‌ای ایفا می‌کنند. به همین دلیل است که ما مشتاقانه منتظر ادامه روابط سازنده خود با دولت تحت رهبری او هستیم.



منبع