لی رولی دوباره به عنوان وزیر مسکن در DLUHC منصوب شد

رولی سیزدهمین وزیر مسکن از زمان روی کار آمدن مجدد محافظه کاران در انتخابات عمومی سال 2010 است.

در سپتامبر، نماینده شمال شرق دربیشایر به عنوان نماینده مجلس انتخاب شد چهارمین وزیر مسکن از آغاز سال 2022، دوبارهقرار دادن مارکوس جونز که تنها دو ماه در این نقش حضور داشت. جونز در ماه ژوئیه پس از کناره گیری سلف او، استوارت اندرو، در پیشبرد استعفای بوریس جانسون، این حکم را دریافت کرد.

رولی قبلاً وزیر جوانی در وزارت تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی بود، جایی که مسئولیت ساخت و ساز و یک شلاق دولتی را بر عهده داشت.

رولی، پسر یک شیرفروش، قبل از اینکه نماینده مجلس شود، یک بانکدار بود و در سال 2006 به عنوان مشاور شورای شهر وست مینستر در لندن انتخاب شد. او در می 2010 مجدداً انتخاب شد و به عنوان عضو کابینه در بخش پارکینگ و حمل و نقل منصوب شد.

در DLUHC، او مسئولیت کلی برای استراتژی مسکن، از جمله عرضه و مالکیت خانه، صندوق های مسکن، از جمله برنامه مسکن مقرون به صرفه خواهد داشت.



منبع

لی رولی در 23 نوامبر در AJ Retrofit Live سخنرانی می کند. برای رزرو بلیط اینجا را کلیک کنید

رولی، 42 ساله، به عنوان بخشی از تغییر ساختار نخست وزیر سابق لیز تراس برای همکاری با سیمون کلارک، که برای مدت کوتاهی ریاست بخش ارتقاء سطح، مسکن و جوامع (DLUHC) را بر عهده داشت، به خدمت گرفته شد. او در عوض توسط مایکل گوو هدایت می شود که هفته گذشته از کلارک هدایت می شود. گوو در حال بازگشت به نقشی است که تنها 111 روز پیش توسط جانسون از آن اخراج شد.

AJ Retrofit Live

او در سال 2017 به عنوان نماینده شمال شرق دربی‌شایر انتخاب شد. وب‌سایت او می‌گوید که به‌عنوان یک نماینده مجلس علیه پیشنهادات فرکینگ و «خانه‌سازی بد» در منطقه محلی مبارزه کرده است.

به گفته وبلاگ او، برنامه ریزی یکی از مبرم ترین مسائل محلی منطقه است، زیرا “خانه های بسیار بیشتری از آنچه باید ساخته شده اند و تصمیمات به اندازه کافی برای جلوگیری از آن اتخاذ نشده است”.