مارکس بارفیلد پروژه با کاربری مختلط را با تمرکز بر رفاه کامل می کند

واحدهای خرده فروشی در سطح زمین و یک کافی بار در پذیرش وجود دارد، در حالی که 252 فضای دوچرخه سواری با 34 دوش و 256 کمد ارائه شده است.

منبع:Marks Barfield Architects

داده های پروژه

یک سیستم پاسپورت مواد توسط مارکس بارفیلد و لازاری برای پروژه‌های آینده با استفاده از درس‌های آموخته شده از این طرح در حال توسعه است.

در همان زمان، ما مصمم بودیم که اطمینان حاصل کنیم که پروژه واقعاً پایدار است و در عین حال به بافت محلی آن پاسخ می‌دهد و آن را تقویت می‌کند. با ایجاد یک ساختمان سفارشی و مخصوص سایت.

در سایت شروع کنید دسامبر 2018
تاریخ تکمیل آگوست 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 22560 متر2 (دفتر و خرده فروشی: 20264 متر2; تراس: 1828 متر2; مسکونی: 2296 متر2)
هزینه ساخت 68.9 میلیون پوند
معمار معماران بارفیلد را علامت گذاری می کند
مشتری سرمایه گذاری لازاری
مهندس سازه مشارکت مورتون
مشاور M&E مهندسین مشاور GLP
نقشه بردار کمیت CN Associates
مشاور منظر مشارکت چشم انداز
طراح داخلی معماران بارفیلد، FormeUK
مشاور آکوستیک 24 آکوستیک
مهندس نما استودیو نماهای مورفی
مهندسان آتش نشانی IFC
مشاور بالابر بالابرهای صعود
مشاور محیط زیست اکولوژی FOA
مشاور برند و راهیابی حقیقت ساده
مشاور BREEAM عنصر پایداری
مشاور حمل و نقل برنامه ریزی حمل و نقل RGP
مشاور برنامه ریزی جرالد ایو
مشاور نور استودیو 29
حقوق مشاور نور نقشه برداران نقطه 2
مدیر پروژه مشتری JLL و Cummings
هماهنگ کننده CDM معماران بارفیلد را علامت گذاری می کند
بازرس ساختمان تایید شده Bureau Veritas
پیمانکار اصلی 8 ساخت



منبع

پروژه ما بهترین دفاتر در کلاس را در کنار خانه‌ها و مغازه‌ها با ساختمانی «تقریباً جدید» ارائه می‌کند که نیازهای ساکنان مدرن را در منطقه‌ای با پیوندهای حمل‌ونقل عالی و «بافت پیوندی» محلی برآورده می‌کند، از جمله یک پیشنهاد رفاهی که فراتر از آن است. روز کاری
جولیا بارفیلد، کارگردان، معماران بارفیلد مارکس

معماران مارکز بارفیلد در خط مقدم برنامه رفاه و طراحی بیوفیلیک قرار دارند. در پذیرش پایداری برای بهبود ارزش محصول ما الهام بخش بود.

عنصر مسکونی این پروژه 17 خانه جدید را در محل فراهم می کند که 70 درصد آنها دو جنبه و 40 درصد مقرون به صرفه هستند، همه با بالکن های بزرگ. برخی از واحدها توسط بنیاد بنیاد NHS بیمارستان کالج لندن انتخاب شده اند تا برای خانواده هایی که فرزندانشان در بیمارستان کالج دانشگاه مجاور تحت درمان هستند، مسکن کوتاه مدت فراهم کنند.

افزایش ماهرانه مساحت قابل استفاده خالص در حالی که باغ های جیبی و دسترسی مستقیم به تراس ها و باغ های پشت بام سبز به شدت ارزش ساختمان را بهبود بخشیده است. همه اینها با حفظ پایه های موجود، زیرزمین و دال طبقه همکف به عنوان یک پاسخ اقتصادی به دستور کار کربن انجام شد.
لن لازاری، کارگردان، سرمایه گذاری لازاری

در داخل، یک دهلیز مرکزی با ساختار سقف چوبی با چسب شیشه ای و لمینت شده، با مواد طبیعی استفاده شده در سراسر آن، از جمله استفاده گسترده از پانل های بلوط اروپایی در لابی آسانسور، آتریوم و پذیرایی، و آج های بلوط روی پله ها، تاج گذاری شده است. یک “کف جنگلی” کاشت در پایه دهلیز 444 متر را فراهم می کند2 فضایی برای درختان، گیاهان، آب نما و دیوارهای سبز با هدف ایجاد یک محیط زیست دوست.

این طرح، مساحت خالص اجاره‌پذیری سایت را تا 46 درصد افزایش داده است، در حالی که 33 درصد از ساختار بتنی یک ساختمان قبلی دهه 1960، عمدتاً در پایه‌ها، زیرزمین و دال طبقه همکف حفظ شده است. از عناصری که در طول جداسازی ساختمان قدیمی حذف شدند، 98 درصد از محل دفن زباله منحرف شدند.

ما از ایده طراحی یک محل کار که کاربران مشتاق بازگشت به آن بودند هیجان زده شدیم. مکانی که به طرز ماهرانه و در عین حال بدون تردید، با ایجاد ارتباط قوی با طبیعت، تشویق به تعامل اجتماعی و فعالیت بدنی با فضاهای پر از نور طبیعی مناسب برای انواع سبک های کاری، احساس رفاه را در آنها بهبود می بخشد.

دیدگاه معمار

انرژی تجدیدپذیر در محل از پنل‌های آب خورشیدی و PVهای نصب شده روی پشت بام تأمین می‌شود، در حالی که واحدهای بازیابی گرما 60 درصد گرمای اتلاف را بازیابی می‌کنند. در همین حال، سقف های آبی، میزان آب باران را بیش از 50 درصد کاهش می دهند.

دیدگاه مشتری

پروژه در جاده 75 همپستد برای سرمایه گذاری لازاری، با یک پنجره پنج طبقه “فانوس” مشخص شده است که از ایستگاه متروی خیابان وارن در همان نزدیکی قابل مشاهده است. نمای هندسی پنجره از نمادهای اواسط قرن الهام گرفته شده است، مانند نیروگاه فاولی که اخیراً تخریب شده است.

این پروژه از یک نمای پیش ساخته، یکپارچه، با طراحی دندانه اره ای استفاده می کند که به ارتفاعات عمق می بخشد، بهره خورشیدی را کاهش می دهد و اتصالات بین پانل ها را پنهان می کند. نماها 60 درصد جامد هستند و بقیه لعاب دارند، مطابق با راهنمای طراحی اضطراری آب و هوا LETI.