ماژول های کاربردی آلفاکیت فروشگاه تخصصی الکترونیک | asilight

عرضه انواع قطعات الکترونیک ، ماژول ، سنسور ، چرخ و قطعات روبات ، موتور ، پنل خورشیدی ، مبدل ، پروگرامر ، منبع تغذیه ، ابزار و تجهیزات آزمایشگاهی ، لنز فرسنل و … ماژول موتور درایور دو کاناله l298n با بهره گیری از ماژول درایور L298 Motor Drive کاربر امکان کنترل کردن دو موتور استپ یا یک موتور DC را خواهد داشت. دارای کانکتورهای پیچی به عنوان ورودی و خروجی‌های برد، ولتاژ کاری 5V… ماژول رله 4 کاناله 5 ولت از ماژول رله 4 کاناله 5 ولت جهت راه اندازی و کنترل انواع دستگاه جانبی با ولتاژ و جریان متناسب با استفاده از آردوینو بهره برده می‌شود. این برد دارای 4 رله و یک فیبر الکترونیکی، همراه با… از آنجایی که آردوینو دارای یک پلت‌فرم نرم‌افزاری است، می‌توانید با آن یک پرینتر سه بعدی، ماشین نقاشی، ربات و یا سیستم ساختمان هوشمند را از طریق آن پیاده‌سازی کنید.

ماژول کاهنده و افزاینده ولتاژ LM2596-LM2577 مبدل DC

گاهی نیز سطح ولتاژ جریان برق مورد نیاز برای وسیله باید کم‌تر یا بیشتر از برق شهری یا برق استاندارد خود مجموعه ای اس آی لایت آن دستگاه باشد. ماژول‌های الکترونیکی که به صورت یک قطعه یا تراشه سخت‌افزاری ساخته می‌شوند و دارای یک بورد هستند که قطعات الکترونیکی مختلف روی آن به‌کار رفته‌‌ است. که می‌توانند در کیس‌های کامپیوتر مورد استفاده قرار بگیرند. فروشگاه اینترنتی دیجی‌قطعه در زمینه فروش قطعات الکترونیکی ، طراحی، ساخت، تولید و تعمیرات فعالیت می‌کند. این وبسایت علاوه بر فروش آنلاین به بررسی قطعات و محصولات الکترونیکی، ارائه اطلاعات فنی قطعات، تولید محتوای تخصصی ویدئو و ترجمه مقالات تخصصی در حوزه الکترونیک می پردازد. فروهرالکترونیک یکی از شعبه‌های مجموعه فروشگاه‌های تخصصی ما است.

سیستم کاری ماژول بسیار ساده بوده و بر اساس فرستنده گیرنده مادون قرمز با دقت بسیار بالا طراحی شده ک.. ماژول پاور بانک مینی یک خروجی USB 1A این ماژول از دسته ماژول‌های شارژر پاور بانکی است که دارای یک ورودی میکرو USB و یک خروجی 1 آمپر پورت USB است. این محصول شارژر باتری لیتیوم با توانایی کنترل تراز شاژر باطری است و… ماژول افزاینده ولتاژ DC-DC مبدل XL6009/LM2577 با بهره‌گیری از این مبدل DC-DC کاربر امکان تغییر و افزایش ولتاژ ورودی Input از 3 تا 34 ولت DC به ولتاژ خروجی بین 5 تا 35 ولت DC را خواهد داشت. این ماژول وسیله‌ای برای برقراری ارتباط بی‌سیم با دستگاه‌های دیگر مثل لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند، خانه‌های هوشمند و پریز هوشمند وای فای، کارخانه‌ها و…

  • با آن می توان بین تمام دستگاه های داخلی ارتباط برقرار کرد و ایده های جالبی را ارائه کرد.
  • شما می‌توانید با اتصال پین سیگنال این ماژول به هر میکروکنترلری از..
  • خواننده این backscatter را شناسایی و تفسیر می کند و داده ها را به کامپیوتر یا میکروکنترلر ارسال می کند.
  • در جای جای ایران استعدادهایی نهفته است که برای شکوفایی، فقط به یک نقشه راه نیاز دارند.
  • ماژول‌های ساعت این امکان را فراهم می‌کنند تا شما بتوانید زمان ساعت و تاریخ را در پروژه‌های الکترونیکی محاسبه کنید، طوری‌که حتی در زمان خاموش بودن دستگاه نیز این محاسبه‌ی زمان متوقف نگردد.
  • برای همین هم تصمیم گرفتیم که مطالب آتی رو به همین سمت سوق بدیم.
کار برخی از آن‌ها کم کردن جریان عبوری و سطح ولتاژ خروجی دستگاه است که به آن‌ها ماژول مبدل کاهنده‌ی ولتاژ می‌گویند. ماژول آمپلی فایر TPA3116 دو کانال 100 وات 2X50W برد آمپلی فایر دیجیتال از گروه ماژول‌های کلاس D، ساخته شده با تراشه پیشرفته TPA3116، دارای ولوم و هیت سینک خنک کننده IC، ولتاژ ورودی بازه‌ی 5V DC تا 24 ولت DC مستقیم،… ماژول‌ها را با معمولا امروز با قطعات الکترونیکی SMD با اندازه کوچک‌تر می‌سازند و دارای حجم و اندازه و میزان مصرف انرژی پایین‌تری هستند. ماژول‌ها انواع گوناگونی دارند که ممکن است یک کاربری یگانه یا چندگانه باشند. برای نمونه از ماژول سنسور اولتراسونیک برای مشخص کردن فاصله استفاده می‌شود و از ماژول بلوتوث که با تراشه Bluetooth ساخته شده است برای برقرار کردن ارتباط بیسیم و..

مبدل دیباگ پروگرامر STM32 JLINK

ماژول های کاربردی آلفاکیت فروشگاه تخصصی الکترونیک | asilight

از ایجاد سبدهای خرید طولانی مدت بپرهیزید، لیست پروژه ایجاد کنید و قطعات مورد نیازتان را در این بخش ذخیره کنید. این روتاری انکدر دارای 12 گام پله پله با قابلیت کلیک از طریق محور انکودر است. یکی از پر کاربرد ترین سنسور ها در صنعت لودسل می باشد.متاسفانه راه اندازی و درایو نمودن لودسل به دلیل..

کاربرد ماژول های الکترونیکی