ماگری ویلیامز طراحی خانه کم مصرف در لیورپول را فاش کرد

آکسونومتری

نمای جلوی خانه موجود



منبع

طرح طبقه همکف

داده های پروژه

دیدگاه معمار:

این فرم با گونه‌شناسی سنتی خانه‌های شیبدار مسکونی بازی می‌کند، اما با سقف دوتایی، نمای آجری یکپارچه، پنجره‌های نامتقارن بزرگ و پنجره‌های عمیق، معاصر ساخته شده است. در همکاری نزدیک با سازنده آجر، ما یک آجر سفارشی طراحی کرده‌ایم تا طرحی را که به دقت در نظر گرفته شده است، به جزئیات بپردازیم.

پالت مواد به مواد بومی آجر اشاره دارد، اما با استفاده از آجر رومی به صورت معاصر ساخته شده است. رنگ آجری، خاکستری گرم، در داخل با کف‌های بتنی بژ، دیوارهای سفالی و تیرچه‌های سقفی صنوبر داگلاس تکمیل می‌شود.

همسایه همسایه در ابتدا یک «اعتراض اساسی» به توسعه ارائه کرد، اما در دور دوم مشاوره، دیگر با این پیشنهاد مخالفت نکرد، اگرچه درخواست کرد که پنجره‌های ارتفاع جانبی از شیشه مات باشد.

این طرح کربن عملیاتی صفر را با ملاحظاتی از جمله سیستم‌های گرمایش الکتریکی که توسط منابع تجدیدپذیر خارج از محل کار می‌کنند، هدف قرار می‌دهد.

یک شرط برنامه ریزی برای لعاب مبهم این پنجره ها اضافه شد.

محل لیورپول
مقامات محلی شورای شهر لیورپول
نوع پروژه مسکونی تک واحدی نوساز
معمار ماگری ویلیامز
معمار منظر ماگری ویلیامز
مشاور برنامه ریزی تابستان رومی
مهندس سازه مهندسان هاردمن
مشاور M&E هاردلی هادو
نقشه بردار کمیت زندگی ثابت شده
طراح اصلی ماگری ویلیامز
پیمانکار اصلی TBC
منابع مالی خصوصی
تاریخ مناقصه می 2022
در سایت شروع کنید اکتبر 2022
تکمیل آگوست 2022
مدت قرارداد 10 ماه
سطح ناخالص طبقه داخلی 250 متر مربع
فرم قرارداد قرارداد ساختمان داخلی ریبا
انتشار سالانه CO2 3587 کیلوگرم CO2
هزینه کل فاش نشده

مفهوم این پروژه از مفهوم چیزی که یک خانه را به خانه تبدیل می کند، ایجاد شد. در داخل، هر اتاق دارای یک لحظه طراحی شده است که برای استفاده از آن اتاق بسیار مهم است. در راهرو، یک نیمکت دستکاری شده فضایی را برای نشستن فراهم می کند، در حالی که نور سقف فضای دو ارتفاع را با نور طبیعی پر می کند. لحظات دیگر عبارتند از یک جزیره تراورتن نقره ای سفارشی، یک تخته سر از صنوبر داگلاس و یک سینک سنگ طبیعی بزرگ.

تمرین لندن با یک مشاور انرژی برای ترسیم برنامه های خود کار کرد. یک پمپ حرارتی منبع هوا آب گرم و گرمایش فضا را بدون سوخت فسیلی فراهم می کند و هدف این طرح کاهش 17 درصدی در انتشار کربن و مصرف انرژی در مقایسه با مقررات فعلی ساختمان است.

این طرح در کنار یک مشاور انرژی برای ارائه طرحی با انرژی کم توسعه یافته است. گرمای منبع هوا آب گرم بدون سوخت فسیلی و گرمایش فضا را فراهم می کند. اولین استراتژی پارچه با عایق پیشرفته برای دستیابی به یک پوشش حرارتی بسیار کارآمد اتخاذ شده است. نتیجه یک ساخت جدید پایدار و مثال زدنی است که استانداردهای آینده پیش بینی شده امروز را برآورده می کند.

شورای شهر لیورپول در ماه مه مجوز برنامه های تمرین لندن را برای تخریب ملک یک و نیم طبقه و دو خوابه موجود در جاده آلرتون و جایگزینی آن با خانه ای دو طبقه و چهار خوابه داد.

از نظر خارجی، بسترهای کاشت از مرز شروع می شود و تا مرکز سایت گسترش می یابد تا ساختمان را در محیط اطراف خود جاسازی کند. یک درب کشویی چوبی بزرگ که در تمام عرض ساختمان پخش شده است، ارتباط یکپارچه بین بیرون و داخل ایجاد می کند و محوطه سازی را به داخل خانه می آورد.

با این حال، هیچ محاسباتی در رابطه با تاثیر کربن تخریب انجام نشد.

افسران برنامه ریزی تصویب این طرح را برای یک مشتری خصوصی توصیه کرده بودند، با گزارشی مبنی بر اینکه خانه جدید «طراحی جالبی» خواهد بود.