“ما از معماران-توسعه دهندگان کارآفرین الهام گرفته ایم”

شما از کجا آمده اید؟
ما معماری را به دنبال طراحی شهری در دانشگاه نیوکاسل قبل از شروع مسیرهای مختلف شغلی حرفه ای مطالعه کردیم. برای اسکات، این شامل کار در چندین دفتر در سراسر شمال انگلستان، به ویژه ارائه پروژه ها در سراسر بریتانیا با IDPartnership بود. در همین حال، پل، هشت سال را در معماری Ryder گذراند، که در طراحی و تحویل دفتر مرکزی برنده جوایز متعدد برای Tombola on the River Wear، ساندرلند به اوج خود رسید.

با این حال، بهترین و مناسب‌ترین توصیه‌ای که ما داشته‌ایم این است که «صبور باشید و وقت بگذارید». همه تصمیمات ما به درستی یا نادرست سنجیده و راهبردی بود. ما از راه اندازی رسمی کسب و کار خودداری کردیم تا زمانی که احساس کردیم زمان مناسب است. اساساً زمانی که بتوانیم شخصاً با مردم تعامل مؤثری داشته باشیم. پروژه‌ها به طور غیرمنتظره‌ای به کمیسیون‌های بلندمدت منتقل شدند، بنابراین اجرای کار طراحی ما به طور طبیعی بیش از حد انتظار طول می‌کشد.

بزرگترین چالش های پیش روی شما به عنوان یک استارت آپ و به طور کلی حرفه چیست؟
فوری ترین و بالقوه ترین چالش پایدار، استخدام است. طبیعتاً موفقیت چنین مواردی همراه با دوران کودکی استودیوی ما است، اما با اضافه شدن دو عضو با استعداد و ارزشمند در تیم امسال، پس از یک روند طولانی، در آستانه افزایش تیم اصلی خود هستیم.

در درازمدت، این در مورد تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی ما، افزایش تعداد و مقیاس توسعه های داخلی یا سرمایه گذاری های مشترک برای آن موضوع است و به مرور زمان، ایجاد شکاف مساوی بین کمیسیون های خصوصی و سرمایه گذاری های کارآفرینی خودمان است. اغلب از ما در مورد جاه طلبی ما از نظر اندازه تمرین سؤال می شود، و برای اینکه به اخلاق و محیط استودیو مورد نظر خود وفادار بمانیم، نمی بینیم که تیمی متشکل از 10 یا 12 نفر برتر است.

از نظر بازپرداخت و ارائه خودمان به نسل آینده معماران و طراحان، ما برای هر دو دانشکده معماری منطقه یک برنامه شغلی دانشجویی، Candid، ارائه دادیم.

ما متوجه تعداد فزاینده‌ای از درخواست‌های متمرکز بر کارهایی است که معمولاً با مراحل RIBA 0 و 1 مرتبط است. این بیشتر از مشتریان غیرمتخصصی است که به ما مراجعه می‌کنند تا در ابتدا فرصت‌ها را در مجموعه اموال و زمین خود ارزیابی و شناسایی کنند، که ما را قادر می‌سازد استفاده مجدد تطبیقی ​​را تقویت کنیم. از مرحله اولیه تا به امروز، این شامل ایجاد خلاصه‌های غنی از تحقیقات قبل از در نظر گرفتن هر چیز قابل توجهی از نظر طراحی بوده است – وزن اهمیتی که به این فرآیند تحلیلی «آهسته‌تر» و در عین حال مطلوب داده شده است، طراوت و طنین‌اندازی با اخلاق ما داشته است.

با توجه به رکود اقتصادی، ما خوش شانس بوده ایم. این مانعی برای پروژه‌های فعلی ما یا پروژه‌های در دست تولید برای سال آینده که عمداً متنوع هستند و به یک بخش محدود نمی‌شوند، نمی‌شود. اگرچه، سرعتی که در آن برخی از زمین‌های شکست می‌توانند به دلیل افزایش مستند در هزینه‌های مواد و زمان‌های تحویل به تأخیر بیفتند.

برنامه کسب و کار کوتاه مدت اولیه ما تقریباً از همان ابتدا به طور قابل توجهی تغییر کرد. ما از طریق تماس‌های موجود پروژه‌های سازگار با مهمان‌نوازی را در خط لوله راه‌اندازی کرده‌ایم – طراحی و در عین حال موفقیت‌های سریع از نظر برنامه. از نظر استراتژیک، این امر باعث می‌شد که در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه، برخی از کارهای واقعی تحت نام شرکت ایجاد شود.

بهترین توصیه این است که “صبور باشید و وقت خود را صرف کنید”

ما برای الهام گرفتن به بازارها و رشته‌های دیگر نگاه می‌کنیم، بنابراین از دستیابی، مشاوره گرفتن و اختلاط هراسی نداشته‌ایم. با انجام این کار، ما چند مربی ایجاد کرده ایم که به نوبه خود معرفی های پرباری انجام داده اند. به همین ترتیب، احاطه کردن خود با همکاران خلاق ارزشمند و همفکر به گسترش ارگانیک دسترسی و تماس‌های ما کمک کرده است. برای یک استودیوی کوچک، ارتباط و همکاری با بهترین متخصصان در هر زمینه ضروری است.

ما توانسته‌ایم از مراحل اولیه استفاده مجدد تطبیقی ​​را قهرمان کنیم

همه گیری شیوع پیدا کرد و این بخش یک شبه متوقف شد

کار در سراسر کشور به ما آزادی بیشتری برای کشف و بررسی رویکرد خود داده است. با وجود چنین تنوع در مقیاس، بخش و مکان، همه آنها مشتریان مشترکی دارند که واقعاً برای طراحی و فرآیند ما ارزش قائل هستند. این فرآیند با آغاز گفت‌وگو با هر مکان و بررسی ویژگی‌های خاص آن، پایه‌گذاری می‌شود. کاوش و تطبیق فرصت های هر زمینه. این ممکن است تا به امروز تصادفی باشد، اما هر پروژه در یک سایت حساس و عمدتا چالش برانگیز است، که آنها را هیجان انگیزتر می کند و نیاز به پاسخ های طراحی غنی از تحقیقات دارد.

ما متوجه شده‌ایم که مشتریان ما ترجیح می‌دهند با روش‌های کوچک‌تر کار کنند، زیرا می‌توانند به سرعت اطمینان حاصل کنند که روی چه کسی سرمایه‌گذاری می‌کنند – طراحانی که می‌توانند بر اساس اعتماد با آنها روابط نزدیک برقرار کنند. تجربه حاصل اغلب شخصی تر است.

هیچ کدام از ما قبل از شروع تمرین خود از اینستاگرام استفاده نکردیم، اما این یک بینش منسجم از کار پروژه، همکاری ها و فعالیت های اکتشافی استودیو ما شده است. با این حال، مانند همه افراد، زمان بسیار مهم است و ما عمدتاً با حضور آگاهانه و شرکت در رویدادهای غیرمعماری انتخابی، این عمل را شخصاً بازاریابی می کنیم.

تقریباً در هر کمیسیون چیزی قدیمی و ارزشمند وجود دارد که باید به دقت نقد و قدردانی کنیم. بنابراین، با نگاهی به آینده، از موارد مشابه بیشتری استقبال می‌کنیم: کمیسیون‌هایی که با ارزش‌های ما همسو هستند، و کار کردن روی آنها را مفید و معنادار می‌سازند.

Ravensworth Nurseries، North Yorkshire; مدل 1:50

alt-studios.com

آنچه جذابیت داشت اعتماد به نفس فزاینده عدم اتکا به روش های سنتی خدمات و تدارکات، بلکه بهره برداری مثبت از مهارت های این حرفه برای ایجاد جریان های درآمد اضافی و کاهش اتکا و تأثیر بازاری است که اغلب می تواند نوسان باشد.

به ویژه، از آنجایی که احساس می‌کنیم «آهسته» حس عمیق‌تری دارد، به این ایده برمی‌گردد که کیفیت بالا می‌خواهیم و باید برای آن سخت کار کنیم.

کدام طرحی که در پنج سال گذشته تکمیل شد، بیشتر از همه شما را الهام بخشید؟
ما بیشتر از جنبش معماری رو به رشد معمار-توسعه‌دهنده بر خلاف یک طرح خاص الهام گرفته‌ایم. ما در تاکتیک‌های چریکی RIBA در سال 2019 شرکت کردیم، جایی که این موضوع از طریق تلاش‌های کارآفرینانه تعدادی از شیوه‌ها بررسی شد.

همه گیری شیوع پیدا کرد و این بخش یک شبه متوقف شد. سپس راه‌اندازی خود را به تأخیر انداختیم، چرخش کردیم و شروع به ایجاد یک پایگاه مشتری جدید کردیم که در نهایت منجر به انجام طیف وسیعی از کمیسیون‌های امکان‌سنجی و دوام برای مشتریان تجاری خصوصی شد. این پروژه‌های بزرگ‌تر، چندین پروژه با تحویل‌های اولیه تعریف‌نشده، منجر به کار بیشتر شد و بسیاری از آنها هنوز در حال انجام هستند.

از آنجایی که ما به همان اندازه با پروژه هایی که برعهده می گیریم تشخیص می دهیم، آنها نیز از ارزش و اهمیتی که ما برای رشد استودیوی خود به پروژه آنها می دهیم احساس آرامش می کنند. ما سعی می کنیم بر اساس انگیزه مشتری و شیمی انتخاب دقیقی انجام دهیم.

چگونه خود را بازاریابی می کنید؟
همه چیز، مهم نیست که چقدر پیش پا افتاده، توسعه Alt Studios است و به نوبه خود ممکن است ارزش بازاریابی داشته باشد. بنابراین توجه ما به جزئیات به همه چیز از توسعه وب، الگوهای مستندات هوشمند، تا چاپ لترپرس اعمال می‌شود و همچنان ادامه دارد – که در نهایت رویکرد روزانه ما به کار پروژه را منعکس می‌کند.

عقب نشینی رامبلر، پنین شمالی – بخش طرح، پلان ها و ارتفاعات. توده زونا کاج اروپایی بالاتر از سطح زمین قرار گرفته است و اجازه می دهد تا مناظر قاب شده از دیواره سنگی اطراف را مشاهده کنید و در عین حال استفاده اصلی سایت به عنوان گوسفندسرا را حفظ کنید.

بیش از 120 دانشجوی معماری امسال از مجموعه کارگاه های غیررسمی و در عین حال کامل ما شرکت کردند و بهره بردند. اتفاقاً در سال 2023 به صورت محلی بازمی‌گردد قبل از اینکه در سال 2024 به مدارس معماری دیگر گسترش یابد.

به مدت 10 سال، در کنار تمرین، هم ماژول های کارشناسی ارشد جداگانه ارائه کردیم و هم به عنوان منتقد مهمان در دانشکده معماری، برنامه ریزی و منظر دانشگاه نیوکاسل خدمت کردیم. ما اغلب با هم ملاقات می‌کردیم و در مورد تمایل به تأسیس استودیوی طراحی خودمان صحبت می‌کردیم.

چه کاری دارید و به دنبال چه نوع پروژه هایی هستید؟
کارهای معماری و طراحی داخلی کنونی ما شامل بریتانیا می‌شود: از نوسازی محل کار در پایتخت گرفته تا یک غرفه مهمان‌نوازی در ناحیه دریاچه و یک ساختمان خرده‌فروشی باغبانی در شمال یورکشایر، درست تا یک مرکز تلفن سابق در لبه یک گلن در غرب. ارتفاعات. بزرگترین کمیسیون ما در ایرلند شمالی یک ساختمان مسکونی خصوصی سطح بالا با یک ساختمان دروازه با کاربری مختلط در نزدیکی آن است.

جاه طلبی های شما چیست؟
کوتاه مدت، همراه با تثبیت بیشتر نام ما، برای ادامه جریان طبیعی علاقه مندی ها، پیروان و کمیسیون های متنوع بعدی در سراسر بریتانیا مطابق با اخلاق طراحی ما هستند. این با رشد تیم و همکاران نزدیک ما همزمان خواهد شد – که احتمالاً یکی از دلایل اصلی موفقیت ما تا کنون بوده است. ما فعالانه به دنبال یک فضای استودیویی بزرگتر هستیم که می تواند یک پروژه توسعه با بودجه شخصی باشد.

نام تمرین Alt Studios
مستقر نیوکاسل از تاین
تاسیس شد می 2021
افراد اصلی پل میلنر و اسکات ساوین، بنیانگذاران.

@_altstudios





منبع

برای کسانی که برای آنها کار می کنیم و با آنها کار می کنیم، ما آرزو داریم که به عنوان یک استودیو طراحی جایگزین که فراتر از انتظار است شناخته شویم. ما می خواهیم معماری ما به نوعی جنبه منحصر به فرد هر مکان را، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، منعکس کند. طبیعتاً، امیدواریم پروژه‌های ما واقعاً زندگی مردم را متحول کند و باعث شود آنها در این مکان‌ها احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند، در حالی که شواهدی از طراحی دقیق ساخته شده، مبتنی بر تحقیقات دقیق و تعهد به جزئیات ارائه می‌دهند. خیلی ساده، این مسئولیت ما به عنوان معمار است که تأثیر مثبتی بر درک ما از مکان ها داشته باشیم.

این موضوع قبل از تاسیس Alt Studios با ما طنین انداز شد و ما از آن زمان برخی از اموال را در حراجی به دست آورده ایم تا در سال های آینده این بازوی این تمرین را کشف کنیم.