متحدان و موریسون و وستون ویلیامسون طرح اصلی 2000 خانه کنت را ارائه کردند

طرح اصلی Ebbsfleet Central East سایت را به سه بسته تقسیم می کند. بسته ای از ایستگاه بین المللی Ebbsfleet دارای ساختمان های متوسط ​​و بلند با کاربری اداری، خرده فروشی و مهمان نوازی به علاوه یک هتل و یک پارکینگ چند طبقه است.

کریستین بوچی، مدیر Weston Williamson + Partners گفت: “پس از چندین دهه تلاش ناموفق برای باز کردن قفل سایت های اطراف ایستگاه HS1 و ایجاد قلب هدایت شده از Ebbsfleet، ما خوشحالیم که این برنامه برنامه ریزی را رهبری و فعال کرده ایم.”

این طرح ها بخشی از یک جاه طلبی مورد حمایت دولت برای توسعه 15000 خانه در Ebbsfleet، 10 مایلی شرق لندن است. این طرح توسط شرکت توسعه Ebbsfleet پشتیبانی می شود، که این توسعه را هدایت می کند و هدف آن ایجاد سال 21 است.خیابان باغ شهر قرن

به طور جداگانه، حساب‌های مالی منتشر شده توسط Allies و Morrison در این هفته نشان می‌دهد که درآمد این عمل از 35 میلیون پوند به 33 میلیون پوند برای سال منتهی به 31 مارس 2022، 5 درصد کاهش یافته است.

متحدین و شریک موریسون، جیسون سیرت، گفت: “این پروژه گام بعدی مهمی در بازسازی چشم انداز سابق استخراج شده در Ebbsfleet و تحقق یک جامعه باغ با کاربری مختلط پایدار، باز کردن و اتصال آن با محله های تثبیت شده اطراف است.”

بسته دیگر شامل مسکن های کم ارتفاع و متوسط ​​با ترکیبی از تراکم، نوع مسکن و تصدی است، در حالی که بسته سوم برای یک پارک رودخانه خواهد بود – با پیاده روهایی که قرار است به رودخانه Ebbsfleet اضافه شود، که قبل از پیوستن از سایت عبور می کند. تیمز

با این حال، سود گروه قبل از مالیات تنها 36000 پوند کاهش یافت و به کمتر از 7 میلیون پوند رسید. Allies و Morrison در بریتانیا 29.6 میلیون پوند درآمد داشتند که 3.5 میلیون پوند آن از خارج از کشور بود.



منبع