مدرسه کاخ سفید توسط vPPR

در داخل، یک کاشی کف ترازو با تراشه‌های مرمری آبی، یک فضای ورودی قوی و محرک ایجاد می‌کند. رنگ آبی به برند مدرسه اشاره می کند. اندازه های بزرگ کاشی با درزهای ملات خاکستری باریک باعث می شود که کف به صورت یک کف ترازو ریخته شده پیوسته به نظر برسد.

نمای متمایز آجری قرمز و سفید پاسخی مستقیم به بافت معماری اطراف است. یک آجر قرمز بافت پایه ساختمان را می‌پیچد و سالن دو ارتفاع را محصور می‌کند و با پنجره‌های همسطح به شکل اولیه، قاب قرمز، نشان‌دهنده فضای بازی است. بسیاری از نمونه‌های آجر قرمز در محل با نمونه‌های ساختمان‌های همسایه مقایسه شدند تا از تطابق خوب اطمینان حاصل شود. این مشخصات با ملات قرمز رنگ تقویت شد. یک آجر بورگوندی لعابدار در اطراف درب ورودی، ورود را نشان می دهد.

سالن دو ارتفاع و سقف‌های شیبدار کلاس درس با سطوح چوبی بلوط پوشانده شده‌اند تا گرمای بصری و برخورد صوتی را به فضاها بیاورند و رفاه را افزایش دهند.
جسیکا رینولدز، کارگردان، معماران vPPR

پروژه داده ها

آجر سفید لعابدار، که نیمه بالایی ساختمان را می پوشاند، ساختمان مجاور مدرسه کاخ سفید را منعکس می کند، و با پنجره های منظم، قاب سفید و فرورفته، نقطه گذاری شده است، که فضایی از یادگیری متمرکز و آرام را نشان می دهد. آجر سفید لعابدار اجازه می دهد تا قسمت بالایی ساختمان در آسمان ناپدید شود و از نظر بصری جرم آن را کاهش دهد و کیفیت پویا با تغییر آب و هوا تغییر کند. یک نوار لعاب عمودی بلند مرکزی روی نما، آجرهای قرمز و سفید را بریده و شفافیت را در ساختمان ایجاد می‌کند.

انتخاب های معمار

پنجره ها
ولفاک
200 انرژی
همه پنجره ها
velfac.co.uk

محصولات منتخب

این سازه با استفاده از روش‌های مدرن ساخت و ساز برای مونتاژ سریع ساخته شد و طیف وسیعی از اقدامات پایداری از جمله سایه خورشیدی خارجی، تهویه طبیعی، فتوولتائیک و پمپ حرارتی منبع هوا را اجرا کرد.
جسیکا رینولدز، کارگردان، معماران vPPR

vPPR به مشتری در توسعه یک قطعه زمین کوچک در کنار مدرسه کمک کرد (پردیس موجود آن قبلاً تا حد خود گسترش یافته بود)، و حجم آن را در یک زمینه حساس با استفاده از یک بخش تقسیم شده به حداکثر رساند.

کاشی های ترازو
MIPA
دانه های MIPA – زغال اخته
کف تا راهرو
mipadesign.it

مشخصات

آجر لعابدار قرمز
Ibstock
آجر بورگوندی لعابدار
آجرکاری رو به رو
ibstockbrick.co.uk

آجرکاری در دوره های سرباز در بالای همه پنجره ها گذاشته می شود تا بر اشکال مختلف دهانه ها تأکید شود.

در سایت شروع کنید سپتامبر 2021
تکمیل
سپتامبر 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی
408 متر مربع
هزینه ساخت
فاش نشده
معمار
معماران vPPR
مشتری مدرسه مقدماتی کاخ سفید و مهدکودک Woodentops
مهندس سازه
مهندسان تیسرین
مشاور M&E
ریچی + دافین
نقشه بردار کمیت جف بیردزلی و شرکا
طراح اصلی گاوصندوق
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان تیمز
پیمانکار اصلی آینده ساخته شده است
مشاور برنامه ریزی تیبالدز
درختکار گریستوود و تامز
مشاور آکوستیک KP آکوستیک
مشاور حمل و نقل همکاران فیل جونز
مشاور پایداری SHA محیط زیست
نقشه بردار دیوار مهمانی مشاوره Cubit
طراح فضای سبز جوانه زدن
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک
CO سالانه2 انتشار (تخمین زده شده) 6470 کیلوگرم CO2
زندگی طراحی پیش بینی شده ASHP 15 سال؛ پانل های PV 10 سال؛ اینورتر PV 5 سال

هدف طراحی ایجاد ساختمانی بود که با ارجاع به پالت متریال محلی و فرم‌های بومی به بافت خود پاسخ دهد، در حالی که بازی را از طریق یک توالی در نظر گرفته شده از فضای داخلی حجمی، که با ترکیب‌بندی‌های پنجره‌ای بازیگوش نقطه‌گذاری شده بود، ارتباط برقرار می‌کرد.

آجر قرمز
آجر تاج
ویندزور قدیمی
روبه روی آجرکاری تا همکف و نیم طبقه
crest-bst.co.uk

آجر لعابدار سفید
آجر تاج
لعاب سفید پیرینو
آجرکاری رو به طبقه اول
crest-bst.co.uk

برای هر مشخصات، در ابتدا طیف وسیعی از محصولات از نظر ظاهر بصری مقایسه شدند تا به بهترین وجه متناسب با زمینه حساس باشند. از این انتخاب، هزینه، زمان سرب و پایداری به عوامل تعیین کننده در مشخصات نهایی ما تبدیل شدند.
جسیکا رینولدز، کارگردان، معماران vPPR

معماران vPPR یک ساختمان آموزشی جدید را برای مدرسه مقدماتی کاخ سفید و مهدکودک Woodentops در لمبث، جنوب لندن تکمیل کرده است. این ساختمان در یک مکان محدود در کنار ساختمان مدرسه ای که در فهرست درجه II* قرار دارد، دارای سقفی دو شیب و آجرکاری دوتایی است.

ساختمان سه طبقه شامل محوطه ورودی، سالن، بالکن، سرویس دهی، اداری، چهار کلاس درس و لوازم بهداشتی مرتبط است. طبقه همکف با آجر قرمز پوشیده شده است و سالن بزرگ چند منظوره دو ارتفاع را در خود جای داده است که به یک باغ سلامتی در عقب باز می شود. کلاس‌های درس برای یادگیری متمرکز و آرام در سطح بالایی قرار دارند و با آجر لعاب‌دار سفید پوشیده شده‌اند.

سقف آکوستیک
لیگنوترند
روکش بلوط براش 625-12-4
سقف در سالن اصلی و کلاس های طبقه اول
lignotrend.com



منبع