مدرسه کسب و کار ESCP، لندن


تیم برنده محوطه آموزشی مدرسه را که در حال حاضر ساختمان مدرسه علمیه الهیات هاکنی در خیابان فینچلی 527 را اشغال کرده است، گسترش خواهد داد و در نظر دارد ظرفیت دانش‌آموزی خود را حدود 30 تا 50 درصد افزایش دهد.

این پروژه 5 میلیون پوندی شامل پیکربندی مجدد فضاهای موجود است و ممکن است شامل ایجاد ساختمان های جدید به مجموعه باشد. اهداف کلیدی شامل ارائه کلاس های درس جدید، سالن سخنرانی و فضاهای کار مشترک است.

با توجه به خلاصه: ‘ESCP مایل است یک معمار معتبر، با تجربه و با ثبات مالی را برای توسعه پیشنهادهای توسعه در سایت موجود در لندن منصوب کند. معمار موظف است سایت فعلی را بررسی کند و کارآمدترین فرصت ها را برای گسترش و توسعه بیشتر سایت برای تطبیق با اهداف استراتژیک شناسایی کند.

«معمار باید از عملکرد فعلی سایت قدردانی کند و هماهنگی بین سایت موجود و پیشنهادات را ارتقا دهد. در عین حال، معمار باید با پیشنهادات، خطرات را ارزیابی و به آنها پاسخ دهد، از جمله مسائل همسایگی، کارهای شغلی و غیره.

ESCP Europe Business School که در پاریس تأسیس شده است، یک مدرسه تجاری فرانسوی است که دارای پردیس هایی در پاریس، برلین، لندن، مادرید، تورین و ورشو است. هدف جدیدترین پروژه ارتقای محل خود در لندن با افزودن فضاهای همکاری داخلی و خارجی جدید است.

پیشنهادات برای قرارداد 40 درصد بر اساس توانایی فنی، 40 درصد بر اساس تجربه پروژه مربوطه، 10 درصد در مورد مدیریت منابع و 10 درصد در مورد تطابق ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید 10 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای و کارفرمایی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه گسترش پردیس ESCP لندن – قرار معمار
مشتری مدرسه کسب و کار ESCP اروپا
ارزش قرارداد 6 میلیون پوند
مهلت دور اول ظهر، 10 مارس 2023
محدودیت های متقاضیان باید سه مطالعه موردی مرتبط از پروژه های با موفقیت تحویل داده شده با این ماهیت، اندازه، پیچیدگی و مکان را که با نوع، مقیاس و ویژگی پیشنهادی این توسعه قابل مقایسه است، همراه با بیانیه تجربه مرتبط فهرست کنند.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/003890-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع