مدل جدید سقف کناف دانلود طرح های جدید سقف کناف-کناف آوگون

مدل جدید سقف کناف دانلود طرح های جدید سقف کناف-کناف آوگون

امروزه استفاده از کناف به دلیل باز بودن دست طراح و اجرا کننده آن در طراحی و اجرای انواع مدل کناف سقف و دیوار ، همچنین سبک سازی ساختمان طرفداران زیادی دارد. از این رو در این قسمت شما را به دیدن نمونه هایی از انواع طرح کناف سقف مغازه دعوت می نماییم. کناف کاری سقف ساختمان این روزها بسیار باب شده است و شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه از جدیدترین مدل های کناف کاری سقف پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. در این مقاله انواع مدل کناف کاری سقف ساختمان را با هم مشاهده می کنیم. برای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از کناف کاری سقف پذیرایی استفاده کنید که مزیت های فراوانی داشته و نسبت به سقف های گچی، رنگی، بلکا و… بسیار ارزان تر بوده و در زمان کمتری آماده می شود.

  • الگوبرداری از طرح های اجرا شده و موفق کناف کاری سقف منزل می تواند نقش بسیاری در بهبود راندمان کاری برای کناف کاران و نیز خلق ایده ها و طرح های جدید برای کناف سقف منازل مسکونی و مکان های تجاری باشد.
  • در این مطلب نمونه هایی از طرح کناف سقف اتاق خواب را گردآوری نموده ایم.
  • آشپزخانه، قلب خانه است که سقف آن به نوعی در طراحی فضای داخلی می‌تواند شخصیت آشپزخانه را مشخص کند.
  • یکی از محبوب ترین کناف کاری ها، کناف سقف پذیرایی است که هر روزه در ساختمان های تازه ساخت مورد توجه قرار گرفته است.
  • تیم طراحی و اجرا پرشین کناف نیز با ارائه به روز ترین طرح های ۲۰۲۱ کناف سقف همواره برآن است تا بهترین خدمات را به هموطنان عزیز سراسر کشور ارائه دهد.
  • سقف و بدنه این ساختمان لوکس با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است.
در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که استفاده ازسقف کنافاز پرطرفدارترین ایده های برای تزئین سقف ساختمان های امروزی می باشد. در ادامه مطلب امروز می خواهیم به کاربرد کناف سقف برای قسمت های مختلف منزل اشاره ای داشته باشیم. از گذشته تا به امروز طراحی داخلی و معماری برای اینکه بتواند جذابیت خاص و ویژه ای را در حرفه و صنعت خود بوجود آورد از ایده ها و سبک های مدرن و به روز استفاده می کرده است. امروزه کناف سقف در بسیاری از ساختمان ها توانسته است جای هنر گچبری را گرفته و زیبایی و جلوه خاصی را به سقف ساختمان ها بدهد. ارتفاع سقف عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید و اجرای مدل کناف سقف بررسی شود. اگر سقف کوتاهی دارید دیگر نمی توانید از سقف کاذب استفاده کنید در عوض بهتر است سقف را با رنگ های روشن تزیین کنید با این کار نتیجه بسیار بهتر و زیباتری نسبت به سقف کناف می گیرید.

هزینه و نصب ای نوع کناف برای سقف بسیار مقرون به صرفه می باشد و به علاوه قابل تعمیر و همچنین جابجایی است و امکان ایجاد طرح های کناف جدید بر روی آن امکان پذیر می باشد. کناف سقف دارای مدلی های متفاوتی است که بهترین این طرح ها توسط تیم طراحی و اجرا پرشین کناف انجام شده است. برای اجرای این طرح ها از بهترین متریال شامل برند‌های کناف ایران و کی پلاس استفاده شده است در ادامه نمونه های هرکدام را به صورت مختص توضیح داده ایم و عکس طرح های مشتریان در ادامه آورده شده است.

و انتخاب طرح سقف کناف بستگی به علاقه و سبک دکوراسیون شما دارد. برای این کار باید قبل از اجرا طرح سقف کناف، از نصاب سقف کناف بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند. به طور کلی سقف کناف همان نسخه به روز شده سقف گچی می‌باشد ولی از مزایای بیشتری برخوردار است.

انواع مدل کانتر کشویی جذاب در طرح های خاص و شیک

چون فضای پذیرایی را تحت تاثیر خود قرار می دهند و باقی دکوراسیون شما به چشم نمی آید. بهترین مدل کناف منحنی برای پذیرایی، مدل های منحنی نسبتا ساده و نه پیچیده هستند. مدل کناف منحنی سقف هم برای طرفداران طرح های نامتقارن و نامنظم ایده آل است که حس حرکت و پویایی را هم در فضا القا می کند. همچنین در این مدل ها خیلی به نوردهی کناف سقف نمی توان اکتفا کرد.

سقف کناف مربع پذیرایی، بهترین گزینه جهت باز‌سازی خانه‌های قدیمی خواهند بود. کناف سقف پذیرایی با تریکب S و دایره که ترکیب جالبی را نمونه کناف سقف خلق کرده است. یکی از مزایای تکنولوژی کناف امکان ایجاد هر نوع طرح و مدل سقفی است.

عکس و تصاویر انواع طرح کناف سقف مدرن برای سقف پذیرایی – اتاق خواب – آشپزخانه و …

و حتی لوازم و لوازم خانگی شکسته را برای بازسازی و تعمیر قطعات می پذیرند. صاحبان خانه می توانند به جای دور انداختن وسایل، آنها را تعمیر کنند. ارتفاع کار از دیگر پارامترهایی است که قیمت کار را تحت تاثیر قرار می دهد؛ هرچه ارتفاع کار بیشتر؛ قیمت در واحد سطح کار بیشتر است. کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. کناف ها از جنس های مختلفی هستند که هرکدام بسته مصالح به کاربرده در مکانی خاصی کاربرد دارد.

طراحی سقف کناف به صورت حرفه ای توسط گروه معماری خانه طرح انجام می شود . در صورت هر گونه طراحی سقف کناف ، فقط از طریق فرم درخواست خدمات اقدام فرمایید . در هر حال این نوع سقف، چشم انداز مناسبی رو به منزل و محیط کاری شما هدیه می‌کنه. این تکنولوژی، یک تکنولوژی بومی است و در خارج از کشور کمتر از اون استفاده شده.