مراکز اجتماعی ورچستر

جست‌وجوی یک تیم طراحی چهار سال پس از آن صورت می‌گیرد که شورا مسابقه‌ای را برای یک مشاور برای طرح‌ریزی مجدد مرکز شهر خود راه‌اندازی کرد. در سال 2020، موکسون یک پل جدید را برای شورای شهرستان ورسسترشایر تکمیل کرد تا جایگزین یک گذرگاه عابر پیاده خطرناک با کنترل سیگنال در یک جاده شلوغ A شود.

عنوان پروژه پروژه مهارت های اجتماعی و سازمانی، Worcester – خدمات تیم طراحی
مشتری
شورای شهر ورچستر
ارزش قرارداد 220000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 16 دسامبر
محدودیت های مناقصه گران باید سه مثال مرتبط از جایی که الزامات مشابهی را تحویل داده اند ارائه دهند. حداقل آستانه مالی وجود ندارد اما شورا انتظار دارد گردش مالی سالانه پیشنهاد دهندگان حدود 200000 پوند باشد.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/032369-2022?origin=SearchResults&p=1



منبع

تدارکات تک مرحله ای تیمی را برای یک قرارداد 220000 پوندی برای پیکربندی مجدد و گسترش مناطق آموزش حرفه ای در پنج مرکز اجتماعی کلیدی که به مناطق محروم در شهر ورچستر خدمت می کنند، انتخاب می کند.

در اوایل سال جاری، بورل فولی فیشر برنده مسابقه‌ای برای ارتقای ۷۵۰،۰۰۰ پوندی بازار خیابانی تاریخی فرشته پلیس ورسستر شد – بخشی از بسته‌ای ۳۰ میلیون پوندی از بهبودهای Worcester که توسط صندوق خیابان‌های آینده دولت حمایت می‌شود.

بر اساس این خلاصه: «پروژه مهارت‌های اجتماعی و سازمانی (CS&E) یکی از پنج پروژه اولویت‌دار شناسایی‌شده در طرح سرمایه‌گذاری شهر (TIP) است. هدف CS&E ارتقای آموزش بزرگسالان ارائه شده در شهر با گسترش امکانات آموزشی فراگیر در مراکز اجتماعی موجود با تمرکز بر آموزش مهارت های حرفه ای است.

پیشنهادات برای کمیسیون 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه مسئولیت کارفرما 5 میلیون پوند، بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوند و بیمه غرامت حرفه ای 5 میلیون پوند داشته باشند.

جزئیات مسابقه

این پروژه که برای تکمیل در سال 2025 برنامه ریزی شده است، بر روی مرکز جامعه سبز Dines، مرکز اجتماعات Horizon، مرکز اجتماعی King George V، مرکز اجتماعی Ronkswood و مرکز اجتماعی Tolladine متمرکز خواهد بود. انطباق‌ها شامل تبدیل اتاق‌های رختکن موجود به اتاق‌های جلسه و ساخت یک مرکز مهارت‌های فناوری سبز است.

“مراکز اجتماعی نقش مهمی در حمایت از جوامع محروم ورسستر ایفا می کنند که فعالیت های عمومی جامعه و جوانان را انجام می دهند. خروجی های کلیدی که انتظار می رود پس از تکمیل CS&E بوجود آیند عبارتند از: نوسازی، گسترش یا پیکربندی مجدد ساختمان ها. تهیه زیرساخت دیجیتال و تجهیزات آموزش حرفه ای؛ افزایش ظرفیت و دسترسی به امکانات مهارتی جدید یا بهبودیافته برای مناطق محروم ورچستر و 4377 دانش آموز در طی پنج سال اول به سطح مقدماتی، VQ سطح 1، 2، 3 دست یافتند.

ورچستر در سواحل رودخانه سورن در حدود 50 کیلومتری جنوب غربی بیرمنگام واقع شده است و حدود 100000 نفر در آن زندگی می کنند. خط افق آن تحت سلطه کلیسای جامع قرن دوازدهمی و مناره سابق کلیسای سنت اندرو است.

در دوران قرون وسطی این شهرک مرکز اصلی تولید پارچه بود و در قرن هجدهم مرکز برجسته انگلستان برای دستکش سازی بود. مرکز شهر در طول دهه های 1950 و 1960 به طور جامع توسعه یافت.