مرکز اجتماعی کندوی عسل، تپه برجس

سال گذشته، ArkleBoyce مستقر در لیدز مجوز برنامه‌ریزی برای یک فروشگاه و کافه مزرعه پایدار در مزرعه Ote Hall در نزدیکی Burgess Hill دریافت کرد.

تیمی که برای قرارداد 210000 پوندی انتخاب شده است، موافقت برنامه‌ریزی موجود برای یک مکان جدید با ظرفیت 300 را بررسی می‌کند و پیشنهادات ارزان‌تری را برای پیشبرد طرح آماده می‌کند.

پروژه مرکز اجتماع کندوی زنبور عسل یک مرکز هنری و اجتماعی چند منظوره «شخصیت‌آمیز و جذاب» را در محل ساختمان سابق لژیون سلطنتی بریتانیا در جاده قبرس در مرکز شهر تاریخی ساسکس غربی ارائه خواهد کرد.

عنوان پروژه مرکز اجتماعی کندوی عسل، تپه برجس
مشتری شورای شهر برجس هیل
ارزش قرارداد 210000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 3 ژانویه
محدودیت های شورا مشتاق است یک معمار با تجربه قبلی در زمینه طراحی امکانات برای هنرهای نمایشی را منصوب کند. معمار باید در فاصله معقولی از تپه برگس باشد تا بتواند در جلسات منظم حضوری شرکت کند. شورا لزوماً ارائه دهنده ای را که کمترین قیمت را ارائه می دهد تعیین نمی کند. ارائه یک نمونه کار کوچک از کارهای مشابه قبلی مزیت خواهد داشت.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/Notice/e1f94d82-7fa4-4757-8949-b3999f814766



منبع

برجس هیل شهری با حدود 30000 نفر جمعیت است که در 63 کیلومتری جنوب لندن و نزدیک به پارک ملی ساوت داونز واقع شده است. این شهر به‌عنوان ماهواره لندن در دوران پس از جنگ به طور قابل توجهی رشد کرد و اکنون مرکز چندین شرکت بزرگ از جمله فیلوفاکس، روش، امریکن اکسپرس، هانی‌ول و پورشه است که دفاتر محلی را میزبانی می‌کنند.

آخرین هزینه حدود 9 میلیون پوند است در حالی که ما حداکثر 5 میلیون پوند برای در نظر گرفتن هزینه های حرفه ای هزینه داریم. معماران ما که در لندن مستقر بودند تعطیل شده اند و ما اکنون به دنبال انتصاب یک معمار جدید هستیم تا این پروژه را پیش ببریم و پروژه را نیز مدیریت کنیم.

شورا می‌پذیرد که برای تطبیق با بودجه آن باید طرح ساده‌تری را پذیرفت، اما نمی‌خواهد ظاهر خارجی را تغییر دهد. علاوه بر این، ما می خواهیم که این تسهیلات چند منظوره باشد تا انواع مختلف عملکردها را در خود جای دهد. صندلی‌های طبقه‌بندی شده و همچنین همه ملاحظات محیطی ممکن یک الزام است.

طبق این خلاصه: «شورای شهر قبلاً در مذاکره با هیئت وام کارهای عمومی برای وام 4.8 میلیون پوندی موفق بود. متأسفانه، کووید و جنگ اوکراین مداخله کردند و ما در شرایطی هستیم که تحویل این پروژه را در قالب فعلی آن بسیار گران می‌کند.

تیم منصوب شده ملزم به انجام مطالعات امکان سنجی و تهیه مفهومی برای ارائه برنامه ریزی خواهد بود. مراحل بعدی پروژه شامل طراحی فنی پیش از مناقصه و پس از مناقصه خواهد بود.

جزئیات مسابقه

آخرین پروژه یک مرکز اجتماعی جدید و مکان هنرهای نمایشی را برای Burgess Hill ارائه می دهد. جست‌وجوی تیم طراحی پنج ماه پس از آن صورت می‌گیرد که شورا تصمیم گرفت طرح مرکز اجتماعی کندو را پس از دو برابر شدن تقریباً دوبرابر هزینه‌های پیش‌بینی‌شده به دلیل بحران تورم، متوقف کند.