مرکز اجتماعی Hainault

آخرین پروژه بر روی یک مرکز شهر بزرگ متمرکز است که در حال حاضر میزبان یک کتابخانه، مرکز اجتماعی، مهد کودک و ایستگاه پلیس است. طرح تکمیل شده، محل اقامت جدیدی را برای همه کاربری های موجود سایت در کنار مسکن اضافی و “فضای باز و امکانات بازی سخاوتمندانه، دلپذیر و در دسترس عموم” فراهم می کند.

تلفن: 2087082256 +44
ایمیل: [email protected]



منبع

متقاضیان باید 5 میلیون پوند پوشش بیمه مسئولیت عمومی، 1 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای و 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما داشته باشند. پیشنهادها 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد.

در پاسخ به این چالش ها، شورای Redbridge به دنبال تغییر اساسی نقشی که در منطقه ایفا می کند، رابطه ما با جوامع خود و نحوه ارائه خدمات خود است. برنامه کانون های اجتماعی ما یک رشته مهم از این تلاش است.

بر اساس این خلاصه: «مثل بسیاری از مقامات، منطقه ردبریج لندن با فشارهای رقابتی ناشی از کاهش بودجه در برابر نیازهای پیچیده‌تر جمعیتی که به سرعت در حال رشد است، مواجه است. در این میان، مطالبات ساکنان افزایش می یابد. نیاز به مدل های خدماتی جدید و تفکر جدید را تحریک می کند.

آخرین مهلت ارسال درخواست ها 27 جولای ساعت 16 می باشد.

چگونه درخواست شود

Hainault Community Hub پنجمین پروژه از نوع «محل اجتماع» خواهد بود که توسط این شورا ارائه می‌شود که برنامه‌ای بلندپروازانه برای تجمیع خدمات خود در مجموعه‌ای از پیشرفت‌های جدید در سایت‌های موجود دارد. جستجو برای تیم طراحی شش سال پس از تکمیل ارتقای مرکز شهر Barkingside برای شورای Redbridge توسط DK:CM انجام شد.

Hainault یک شهرک مسکونی بزرگ در حومه شهر در حاشیه شمال شرقی پایتخت است که بین سال‌های 1947 و 1953 توسط شورای شهرستان لندن ساخته شد. این در 20 کیلومتری شمال شرقی مرکز لندن واقع شده است و توسط خط مرکزی متروی لندن خدمات رسانی می شود.

برای اطلاعات بیشتر آگهی قرارداد را مشاهده کنید

“مشاور یک فرآیند مشارکت جامعه را که منجر به یک سری اصول طراحی مشترک طراحی شده است که زیربنای توسعه طراحی طرح است، هدایت و تسهیل می کند. به طور همزمان، مشاور بر روی تجزیه و تحلیل فضایی و خط مشی کار خواهد کرد، مطالعات ظرفیت را انجام خواهد داد و با مشاور املاک شورا، CBRE، کار خواهد کرد تا ارزیابی سطح بالایی از دوام را مطابق با مرحله 1 RIBA ایجاد کند.

تیم برنده یک مطالعه امکان سنجی مرحله 1 RIBA را انجام خواهد داد تا گزینه‌های توسعه مجدد با کاربری مختلط یک سایت متعلق به شورا واقع در 100 Manford Way را بررسی کند.

جزئیات تماس

رابین هوترمن
شورای ردبریج
خانه لینتون طبقه هفتم
255-259 High Road
ایلفورد
IG1 1NN

این پروژه یک مرکز اجتماعی جدید را ارائه می دهد که خدمات مختلف شهرداری را در یک مکان واحد در کنار خانه های جدید ادغام می کند که 35 درصد آن مقرون به صرفه و بقیه برای فروش خصوصی خواهد بود.